Ο Τζέριαν Γκραντ κλήθηκε στην εθνική ομάδα των ΗΠΑ    Κάθε πότε πρέπει να βάζουμε αντιηλιακό σύμφωνα με τους δερματολόγους    Πολύ υψηλός κίνδυνος φωτιάς σε Αττική, Στερεά, Πελοπόννησο και Β. Αιγαίο – Ακραίες πυρομετεωρολογικές συνθήκες    Φωτιά, Πλημμύρα, Σεισμός: Πού θα ηχήσει το 112 στην Ελλάδα του σήμερα;    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Καιρός: Ζέστη, ισχυροί άνεμοι και τοπικές μπόρες σήμερα – Ποιες περιοχές θα επηρεαστούν    Το τριπλό του Toprak στο Donington τον φέρνει στην κορυφή της βαθμολογίας του WorldSBK    Πρωταθλήτρια κόσμου η Τσέλσι με «μάγο» Πάλμερ    «Άνοιγμα» στην Τεχνητή Νοημοσύνη εξετάζει ο ΑΔΜΗΕ – Σε συζητήσεις με την Ρυθμιστική Αρχή για «έξυπνες» δραστηριότητες στο χαρτοφυλάκιό του    Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς σήμερα, σε 5 Περιφέρειες της χώρας – Ο χάρτης της Πολιτικής Προστασίας      

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Το Ελληνικό ΡΟΝΥ με αντιρρυπαντική τεχνολογία


Το ΡΟΝΥ, το μοναδικό ελληνικό αυτοκίνητο που έγραψε ιστορία τη δεκαετία του 1970 – ’80, πρόκειται να επανεκδοθεί με νέα "ελληνική" πλατφόρμα και νέα αντιρρυπαντική τεχνολογία.
Η εταιρία ΝΑΜΚΟ (National Motor Company) αποφάσισε να ξαναβάλει μπροστά τη γραμμή της παραγωγής του και για τον λόγο ότι υπάρχουν φανατικοί φίλοι του παλιού ΡΟΝΥ, αλλά και για τον πρόσθετο λόγο ότι υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον από χώρες του εξωτερικού για το "βιοτεχνικό πρότυπο" αυτοκινητοβιομηχανίας, που αντιπροσωπεύει η ΝΑΜΚΟ.
Μάλιστα, στις εγκαταστάσεις της εταιρίας, στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, ήδη κατασκευάζονται τα πρωτότυπα PONY 4, τα οποία δοκιμάζονται σε διάφορες συνθήκες, σκληρές και μη, σε θερμοκρασίες και εδάφη, σε συσχετισμό κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων και ωφέλιμου φορτίου για να επιλεγεί ο βέλτιστος συνδυασμός για την παραγωγή ενός δυνατού και φθηνού αυτοκινήτου. Τα σχέδιά του είναι, για ευνόητους λόγους, απόρρητα και δεν θα δουν το φως της δημοσιότητας προτού εξασφαλιστούν οι απαραίτητες εγκρίσεις.
Η επανέκδοση του PONY 4 και η κυκλοφορία του στην Ελλάδα, ωστόσο, θα κριθεί από το εάν θα καταφέρει να εξασφαλίσει "έγκριση τύπου" από το υπουργείο Μεταφορών, όπως ήδη διαθέτει από τη Γερμανία, αλλά και από το εάν θα διευθετηθεί παλιά οικονομική διαφορά της με την Εθνική Τράπεζα.
Ο πρόεδρος της ΝΑΜΚΟ International AG, Πέτρος-Τζαννέτος Κοντογούρης, υποστηρίζει ότι "η εταιρία έχει δικαιωθεί με τελεσίδικη απόφαση του Εφετείου", την οποία "πρέπει να αποδεχτεί η τράπεζα και να εφαρμόσει τον Νόμο 3259/2004, Άρθρο 39". Αν ξεπεραστούν τα προβλήματα, η εταιρία φιλοδοξεί να ξεκινήσει και η παραγωγή του PONY 4 μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2012 και η διάθεσή του από το καλοκαίρι του ίδιου έτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου