VESPA 946 Με 125 και 150cc, έρχεται στα τέλη του 2012
Επιβεβαιώθηκε στο συνέδριο των αντιπροσώπων του PIAGGIO GROUP που έγινε στο Monte Carlo ότι θα κυκλοφορήσει με δύο νέους τριβάλβιδους κινητήρες 125 και 150cc. Μπορεί ο avant garde σχεδιασμός να κέρδισε τις εντυπώσεις στην πρώτη παρουσίαση που έγινε στην EICMA του Μιλάνου, αλλά η Piaggio την θεωρεί πολύ σημαντική και την έχει προικίσει και με άλλα σημαντικά προσόντα όπως την πολύ χαμηλή κατανάλωση.
Οι πληροφορίες μας λένε ότι υπήρχε πρόβλημα με το 46 γιατί όχι μόνο έχει συνδεθεί με τον Valentino Rossi, αλλά ο ιταλός αναβάτης έχει κατοχυρώσει και το δικαίωμα χρήσης του αριθμού ως εμπορική ονομασία. Έτσι η νέα Vespa κατέληξε 946. Το σχήμα του νέου μοντέλου παραπέμπει άναμφισβήτητα στην κλασσική VESPA που έγραψε ιστορία αλλά ταυτόχρονα έχει εξαιρετικά σύγχρονες γραμμές.
Αυτό που ξεχωρίζει είναι το ιδιαίτερο σχήμα της σέλας. Στην πρώτη παρουσίαση όπου είχαμε μιλήσει με τους ανθρώπους της εταιρείας, μας είχαν πει ότι μάλον η σελα δεν θα είναι έτσι γιατί ό κόσμος θέλει αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα. Τελικά είχαν υποτιμήσει την αισθητική αντιλήψη του κοινού που αγοράζει βέσπες. Όπως φάνηκε ο κόσμος ενθουσιάστηκε από την έμπνευση του σχεδιαστή και κατάφερε να πείσει την εταιρεία να διατηρήσει την πολύ στιλάτη σέλα.
Πολύ ιδιαίτερο είναι και το κομψό τιμόνι σε συνδυασμό με τον hi tech προβολέα. Πρωτότυπη ιδέα και το διάφανο κομάτι πλαστικού που καλύπτει χωρίς να κρύβει τον νέο κινητήρα, ενώ προσθέτουν κάτι παραπάνω στην έντονη προσωπικότητα της νέας vespa, οι αεραγωγοί που θυμίζουν βράγχια. Πολύ trendy και ταυτόχρονα κλασσική. State of Art. Δεν χρειάζεται πολλά λόγια.
Δείτε τις 17 φωτογραφίες της 946 στις και θα συμφωνήσετε και εσείς ότι η VESPA είναι έτοιμη να ξαναγράψει ιστορία! Σύμφωνα με την ανακοίνωση της PIAGGIO στο Monte Carlo, θα την δούμε στις κατά τόπους αντιπροσωπείες τον ερχόμενο Δεκέμβριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου