Πυρκαγιές: Σε ισχύ από 1η Μάϊου η αντιπυρική περίοδος – Τι να προσέξουν οι πολίτες    Πειραματικά σχολεία: Την Παρασκευή η κλήρωση – Το Σαββατοκύριακο οι εξετάσεις για τα Πρότυπα    Καιρός: Ο Μάιος κάνει «ποδαρικό» σήμερα με βροχές, καταιγίδες και ισχυρούς ανέμους – «Καλοκαίρι» από την Παρασκευή    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Εργατική Πρωτομαγιά: Πώς καθιερώθηκε ο ιστορικός εορτασμός – Η ματωμένη εξέγερση στο Σικάγο    Ο πράσινος εφιάλτης του Μπάνκι και το ξυπνητήρι του Ντίνου    Αταμαν: «Θα προσπαθήσουμε να νικήσουμε και την Παρασκευή για να προκριθούμε»    Εφές Αναντολού – Παναθηναϊκός 77-81: «Απάντηση» πρωταθλητή Ευρώπης στην Τουρκία και 1-2 στα πλέι οφ της Euroleague    Τραγωδία στη Γαύδο: Αναζητούσαν ηλικιωμένο και τον βρήκαν πεσμένο σε γκρεμό με το αυτοκίνητό του    Συστάσεις της ΔΙΠΥΝ Βοιωτίας για τη νέα αντιπυρική περίοδο      

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Ο εχθρός της Google












Ο Ξαβιέ Νιλ, ο Γάλλος επιχειρηματίας που επενδύει στη νέα τεχνολογία, είναι συνιδιοκτήτης της γαλλικής εφημερίδας «Μοντ» ενώ έχει και τα δικαιώματα του περίφημου τραγουδιού του Φρανκ Σινάτρα «My way».
Τώρα τολμά...



να τα βάλει με την Google και άλλους στο Διαδίκτυο σχετικά με τις διαφημίσεις, σε μια μάχη που ασκεί μεγάλη πίεση στους κολοσσούς του Ίντερνετ να χρησιμοποιήσουν τα κέρδη που βγάζουν από τις διαφημίσεις ώστε να χρηματοδοτηθούν τα δίκτυα που μεταφέρουν το περιεχόμενο.

Η εταιρεία τηλεπικοινωνιών του Νιλ, Free, που υπολογίζεται ότι έχει 5,2 εκατομμύρια πελάτες με πρόσβαση στο Ιντερνετ στη Γαλλία, άρχισε πρόσφατα να διευκολύνει τους χρήστες να μπλοκάρουν διαδικτυακές διαφημίσεις.

Η εταιρεία αναβαθμίζει το software των χρηστών ώστε να μπορούν να μπλοκάρουν αυτά που επιθυμούν.

Η συγκεκριμένη κίνηση έχει προκαλέσει συναγερμό σε εταιρείες όπως η Google, που έχουν βασίσει όλα τα επιχειρηματικά τους μοντέλα στη δωρεάν παροχή περιεχομένου στους καταναλωτές, γεμίζοντας τις ψηφιακές τους σελίδες με πληρωμένες καταχωρίσεις.

Αν και η Google μέχρι στιγμής παραμένει σιωπηλή απέναντι στην πρόκληση της Free, η αντίδραση από άλλες μικρότερες παρόμοιες εταιρείες που ζουν χάρη στις διαδικτυακές διαφημίσεις είναι ιδιαίτερα έντονη. Κανένας πάροχος Ιντερνετ «δεν έχει το δικαίωμα να αποφασίζει στη θέση των πολιτών σε τι θα έχουν πρόσβαση και σε τι όχι», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Spiil, μια ένωση γαλλικών ειδησεογραφικών ιστοσελίδων.


star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου