Πυρκαγιές: Σε ισχύ από 1η Μάϊου η αντιπυρική περίοδος – Τι να προσέξουν οι πολίτες    Πειραματικά σχολεία: Την Παρασκευή η κλήρωση – Το Σαββατοκύριακο οι εξετάσεις για τα Πρότυπα    Καιρός: Ο Μάιος κάνει «ποδαρικό» σήμερα με βροχές, καταιγίδες και ισχυρούς ανέμους – «Καλοκαίρι» από την Παρασκευή    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Εργατική Πρωτομαγιά: Πώς καθιερώθηκε ο ιστορικός εορτασμός – Η ματωμένη εξέγερση στο Σικάγο    Ο πράσινος εφιάλτης του Μπάνκι και το ξυπνητήρι του Ντίνου    Αταμαν: «Θα προσπαθήσουμε να νικήσουμε και την Παρασκευή για να προκριθούμε»    Εφές Αναντολού – Παναθηναϊκός 77-81: «Απάντηση» πρωταθλητή Ευρώπης στην Τουρκία και 1-2 στα πλέι οφ της Euroleague    Τραγωδία στη Γαύδο: Αναζητούσαν ηλικιωμένο και τον βρήκαν πεσμένο σε γκρεμό με το αυτοκίνητό του    Συστάσεις της ΔΙΠΥΝ Βοιωτίας για τη νέα αντιπυρική περίοδο      

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Η επιστροφή του Pony στους δρόμους και οι αντιρρήσεις των μετόχων

Η επιστροφή του Pony στους δρόμους και οι αντιρρήσεις των μετόχων

Μπορεί ο ιδρυτής του να ζει με το όνειρο να το δει να κυκλοφορεί ξανά στους ελληνικούς δρόμους, όμως κάποιοι το θεωρούν αυτό ανέφικτο.


Ο λόγος για το θρυλικό αυτοκίνητο pony, το όραμα του 85άχρονου Πέτρου Κοντογούρη βασικό μέτοχο της εταιρίας Namco.
Μπορεί πρόσφατα το Υπουργείο Ανάπτυξης να έδωσε το πράσινο φως για την έκδοση των σχετικών αδειών, η πλειοψηφία των μετόχων όμως της Namco θεωρεί ανέφικτη την κυκλοφορία του θρυλικού αυτοκινήτου στους ελληνικούς δρόμους.
Και αυτό γιατί, το ύψος της επένδυσης, η οποία υπολογίζεται στα 10 εκατ. ευρώ, μπορεί να φτάσει και στα 20 εκατ ευρώ, ποσό που είναι ιδιαίτερα δύσκολο να βρεθεί, είτε από τραπεζικό δανεισμό, είτε από στρατηγικό επενδυτή.
Είναι ενδεικτικό ότι το ημερήσιο κόστος λειτουργίας του εργοστασίου για την παραγωγή του Pony υπολογίζεται στο 1,5 εκατ ευρώ το μήνα, ποσό που δεν υπάρχει στην παρούσα φάση τουλάχιστον -κάποιος για να το χρηματοδοτήσει.
Επίσης οι κινητήρες που θα φοράει το Pony θα είναι προϊόν εισαγωγής από την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που σε καμία περίπτωση δεν θα δίνει εμπόρευμα με δόσεις.
Ετσι όπως εκτιμούν οι μέτοχοι της Namco η απόπειρα κατασκευής του θρυλικού αυτοκινήτου μόνο "μπλεξίματα" μπορεί να φέρει.

Η νέα γενιά Pony
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο ιδιοκτήτη της, «NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε» Πέτρος Τζανέτος Κοντογούρης σε πρόσφατη συνέντευξη του, το νέο «Pony»,θα είναι πολύ προσιτό στον Έλληνα καταναλωτή, καθώς γίνεται προσπάθεια να κρατηθεί η τιμή του κάτω από τις 7.000 ευρώ. Θα είναι, όπως ήταν πάντα, το φθηνότερο αυτοκίνητο, αλλά σύγχρονο, απόλυτα συμμορφωμένο με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το νέο «Pony» θα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρους κινητήρες 1.300 ή 1.400 κ.ε., θα «βγάζει 75-80 ίππους.
Ο προγραμματισμός περιλαμβάνει αρχικά την παραγωγή του βενζινοκίνητου «Pony», ενώ στη δεύτερη φάση παραγωγής η εταιρεία θα προχωρήσει και στην κατασκευή του πετρελαιοκίνητου «Pony», όπως και σε μία έκδοση 4Χ4. Τα σχέδια της «NAMCO HELLAS» δεν σταματούν εκεί αφού υπάρχει και τρίτο σχέδιο που αφορά την κατασκευή του ηλεκτροκίνητου «Pony».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου