Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Στραματσόνι: «Δεν ήταν η αντίδραση που ήθελα»



Στη λάθος αντίδραση της ομάδας του μετά το γκολ που δέχτηκε απέδωσε τα αίτια της ήττας από τον Ατρόμητο ο Αντρέα Στραματσόνι.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ιταλού στη συνέντευξη Τύπου:

Τι έφταιξε για τον αποκλεισμό;


«Κατά τη γνώμη μου ήταν λάθος η αντίδρασή μας μετά το γκολ που δεχτήκαμε. ο Στόιτσεφ πέτυχε ένα φανταστικό γκολ, αλλά υπήρχε αρκετός χρόνος στο ματς, πάνω από 30λεπτά και εμείς δεν αντιδράσαμε σωστά. Όταν δεχόμαστε γκολ δείχνουμε να καταρρέουμε και αυτό πρέπει να αλλάξει άμεσα. Δεν ήταν σίγουρα η αντίδραση που ήθελα».

Πριν το γκολ τι έκανε σωστά ο Παναθηναϊκός;

«Πριν το γκολ του Ατρόμητου το ματς κατά τη γνώμη μου ήταν ισορροπημένο. Σχεδιάσαμε ένα ματς με τρεις επιθετικούς, αλλά δεν πήγε το ματς με τον τρόπο που περιμέναμε. Δεν θυμάμαι ευκαιρίες από τις δύο ομάδες. Απλώς περίμενα διαφορετική αντίδραση μετά το γκολ που δεχτήκαμε».

Για το τι κίνητρο μπορεί να δώσει στην ομάδα και για την αλλαγή του 4-3-3 σε 4-2-3-1, είπε:


«Για το σύστημα εξαρτάται από τους παίκτες που έχω στη διάθεσή μου. Με έναν παίκτη πίσω από τον επιθετικό μπορούμε να είμαστε πιο επιθετικοί γιατί πολλές φορές αντιμετωπίζουμε κλειστές άμυνες. Έχουμε πάρει τον Βιγιαφάνιες, έχουμε τον Πέτριτς και περιμένω και τον Λέτο για πίσω από τον φορ και περιμένω να παίξουμε πιο επιθετικά.

Χάσαμε το βασικό στόχο μας, είμαι θυμωμένος και το μετέφερα και στην ομάδα και δεν θέλω να βρω δικαιολογίες, ούτε να ακούω δικαιολογίες. Είμαι μαχητής, είμαστε μαχητές και πρέπει να γυρίσουμε γρήγορα σελίδα. Τώρα αναγκαστικά θα πρέπει να βγούμε δεύτεροι στο πρωτάθλημα. Σήμερα χάσαμε έναν στόχο, ξαναλέω δεν θέλω να ακούσω δικαιολογίες, αλλά έχουμε έναν ακόμα στόχο και πρέπει να παλέψουμε για να τον κατακτήσουμε».



Πηγή: pamesports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου