Tο Μουσείο Ακρόπολης συμμετέχει στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων με μία σειρά δράσεων    Νέα Σμύρνη: Πατέρας σκότωσε τον γιο του μετά από καυγά    Τραγωδία στη Νάξο: Γνωστό πρόσωπο στην τοπική κοινωνία βρέθηκε απαγχονισμένο στο σπίτι του    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Γιορτή της Μητέρας 2025: Πώς καθιερώθηκε – Γιατί το λευκό γαρίφαλο θεωρείται σύμβολο της Ημέρας    Καιρός σήμερα: Στους 25 βαθμούς η θερμοκρασία σε Αττική και Κρήτη – Βροχές σε Μακεδονία, Θεσσαλία, Ήπειρο    Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας | 24-25 Μαΐου 2025 Σε αγαπημένα χώματα η συνέχεια του πρωταθλήματος    Προκλήσεις και ευκαιρίες για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου - Ανάσα για τους επιβάτες η συγκράτηση των τιμών στους ναύλους    Τραγωδία: Νεκρός μετά από πτώση ΙΧ σε λιμνοθάλασσα 23χρονος     Σοκ από πανεπιστημιακή έρευνα: Ένας στους επτά Έλληνες υπήρξε θύμα σεξουαλικής κακοποίησης όταν ήταν παιδί      

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Ανατροπές σε βιβλία και τρόπο αξιολόγησης

Ανατροπές σε βιβλία και τρόπο αξιολόγησης

Περιγραφική αξιολόγηση αντί βαθμολογικής κλίμακας στους μαθητές, αλλαγές -σύντομα- στα σχολικά εγχειρίδια, μείωση της ύλης και ψηφιακό κρατικό πιστοποιητικό...



 γλωσσομάθειας για έξι γλώσσες, ανάμεσά τους τα τούρκικα, είναι μερικές από τις αλλαγές που ανακοίνωσε ότι θα έρθουν σύντομα σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Βουλή.

Παρόντων εμπειρογνωμόνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε θέματα Παιδείας, το υπουργείο γι’ ακόμη μία φορά -παρά την ορμή που το χαρακτηρίζει στη διάθεση για αλλαγές- δεν κατάφερε να κρύψει την αμηχανία του σε βασικά ζητήματα που ενώ θέλει να φέρει την ανατροπή δεν γνωρίζει τον τρόπο.

Το ζήτημα των Πανελληνίων, η τεχνική εκπαίδευση που συνεχίζει να είναι ο μεγαλύτερος γρίφος για την ηγεσία, αλλά και η διαρροή Ελλήνων επιστημόνων στο εξωτερικό συνεχίζουν να ταλαιπωρούν τους «εγκεφάλους» του υπουργείου, αλλά και τις σχετικές δομές που υποφέρουν από την αδράνεια της ηγεσίας αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος.
Οι αλλαγές που αναμένονται

Βαθμολόγηση

Με περιγραφική αξιολόγηση στοχεύει το υπουργείο να διαφοροποιήσει την κλίμακα βαθμολόγησης που ίσχυε μέχρι τώρα στα σχολεία. Στόχος του υπουργείου να επιτευχθεί ισορροπία μεταξύ του βαθμού και της περιγραφής των χαρακτηριστικών των μαθητών, ώστε να μην περιορίζεται η αξιολόγηση των παιδιών μόνο βαθμολογικά.

Μείωση ύλης

Η ύλη μειώνεται ενώ στα σκαριά είναι και η αντικατάσταση κάποιων σχολικών εγχειριδίων, καθώς και ο περιορισμός στο πρόγραμμα των σχολείων

Ειδική αγωγή

Ένταξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες και με ελαφριές μορφές αυτισμού στο Γενικό Σχολείο. Στόχος είναι η παρακολούθηση των μαθητών της ειδικής αγωγής με τη στήριξη του αρμόδιου δασκάλου εντός του Γενικού Σχολείου και διατήρηση του Ειδικού Σχολείου για τις βαριές επιπτώσεις

Κρατικά πιστοποιητικά γλωσσομάθειας


Καθιερώνεται το πιστοποιητικό και με ψηφιακό τρόπο. Μέχρι στιγμής έχει προγραμματιστεί το πρόγραμμα για τέσσερις γλώσσες: αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά και ισπανικά, ενώ προετοιμάζεται και δύο άλλες γλώσσες, τα ιταλικά και τα τούρκικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου