Κρήτη: Η πρόσφατη χαλαζόπτωση προκάλεσε ζημιές σε αμπέλια, δενδρώδεις καλλιέργειες και ελιές    Τένις: 'Εχασαν Τσιτσιπάς και Σάκκαρη    Ειδικοί συνιστούν απαγόρευση των οθονών για παιδιά κάτω των έξι ετών    Φορολοταρία Μαρτίου: Έγινε η κλήρωση – Δείτε αν κερδίσατε μέχρι 50.000 ευρώ    Ορίστηκαν οι ημιτελικοί του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ – Τι ισχύει για το Παναθηναϊκός – Προμηθέας    Θρήνος στο Πολεμικό Ναυτικό: Ανθυπολοχαγός έχασε την ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης    IRIS: Από 1η Νοεμβρίου άμεσες πληρωμές χωρίς προμήθεια σε όλα τα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα    Σεισμική δόνηση 3,1 Ρίχτερ στην Εύβοια – Αισθητή και στην Αττική Σεισμική δόνηση 3,1 Ρίχτερ στην Εύβοια    Καιρός: Ισχυροί βοριάδες, νεφώσεις και πτώση της θερμοκρασίας σήμερα     Έρευνα: Αυτοκίνητα ηλεκτρικά ή υβριδικά; – Οι διαφορές στο κόστος χρήσης      

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Εγκαινιάζεται και περνά στην Cosco ο νέος προβλήτας κρουαζιέρας στον Πειραιά

Εγκαινιάζεται και περνά στην Cosco ο νέος προβλήτας κρουαζιέρας στον Πειραιά

«Κληρονομιά» στην Cosco αποτελεί ο νέος προβλήτας κρουαζιέρας λιμάνι του Πειραιά, που εγκαινιάζεται τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου, καθώς ολοκληρώθηκε πριν ακόμα...



αναλάβει η κινεζική εταιρεία τη διοίκηση του Οργανισμού και τα χρήματα για την εκτέλεσή του προήλθαν από το ΕΣΠΑ αλλά και από έσοδα του Οργανισμού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το συγκεκριμένο έργο προκηρύχθηκε με διεθνή διαγωνισμό το 2010 με 2011 επί διοίκησης του πρώην προέδρου του ΟΛΠ κ. Γιώργου Ανωμερίτη, αλλά λόγω προβλημάτων που αντιμετώπισε ο Οργανισμός με τον πρώτο εργολάβο (δικαστική διένεξη των δύο πλευρών λόγω μη ολοκλήρωσης του έργου κατά 100%) αυτό ολοκληρώθηκε το 2016.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, το έργο αντιμετώπισε προβλήματα το 2012 καθώς η πρώτη τεχνική εταιρεία που το είχε αναλάβει το 2011, εκτέλεσε τις εργασίες κατά 65% αλλά στη συνέχεια κωλυσιεργούσε να το ολοκληρώσει, λόγω, πιθανότατα, της μεγάλης έκπτωσης που είχε δώσει.

Μάλιστα η συγκεκριμένη εταιρεία που επικαλέστηκε διάφορες αιτίες στην εκτέλεση του έργου στράφηκε εναντίον της διοίκησης του ΟΛΠ 11 φορές αλλά σε όλες δικαιώθηκε δικαστικά η διοίκηση του Οργανισμού.

Έτσι η τότε διοίκηση του ΟΛΠ κατάφερε να κηρύξει τον συγκεκριμένο εργολάβο έκπτωτο και να επαναπροκυρήξει νέο διεθνή διαγωνισμό στο τέλος του 2014 με αρχές του 2015. Ο νέος εργολάβος που ανέλαβε εκ νέου την εκτέλεσή του στις αρχές του 2015 κατάφερε να ολοκληρώσει και το υπόλοιπο 35% του έργου.

Η κατασκευή του νέου κρηπιδώματος στην περιοχή του Αγ. Νικολάου, μήκους 280 μέτρων και ωφέλιμου βάθους 11,50 μ., θα μπορεί να εξυπηρετεί κρουαζιερόπλοια ενώ έχουν δημιουργηθεί πρόσθετοι χερσαίοι χώροι 8,4 στρεμμάτων.

Σημειώνεται ότι για το άλλο μεγάλο έργο της επέκτασης του λιμανιού κρουαζιέρας στο νότιο τμήμα του λιμανιού του Πειραιά ύψους 135 εκατ. ευρώ το 90% της χρηματοδότησής του έχει ενταχθεί σε ευρωπαϊκά προγράμματα.

Μάλιστα όπως ανέφεραν παράγοντες της λιμενικής αγοράς η χρηματοδότησή του θα γίνει κανονικά σε όλες τις φάσεις και ας έχει αναλάβει τη διοίκηση του λιμανιού η κινεζική Cosco.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου