Εφές – Παναθηναϊκός: Οι διαιτητές του Game 4 στην Euroleague Ορίστηκε η διαιτητική τριάδα της αναμέτρησης    Πυρκαγιές: Σε ισχύ από 1η Μάϊου η αντιπυρική περίοδος – Τι να προσέξουν οι πολίτες    Πειραματικά σχολεία: Την Παρασκευή η κλήρωση – Το Σαββατοκύριακο οι εξετάσεις για τα Πρότυπα    Καιρός: Ο Μάιος κάνει «ποδαρικό» σήμερα με βροχές, καταιγίδες και ισχυρούς ανέμους – «Καλοκαίρι» από την Παρασκευή    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Εργατική Πρωτομαγιά: Πώς καθιερώθηκε ο ιστορικός εορτασμός – Η ματωμένη εξέγερση στο Σικάγο    Ο πράσινος εφιάλτης του Μπάνκι και το ξυπνητήρι του Ντίνου    Αταμαν: «Θα προσπαθήσουμε να νικήσουμε και την Παρασκευή για να προκριθούμε»    Εφές Αναντολού – Παναθηναϊκός 77-81: «Απάντηση» πρωταθλητή Ευρώπης στην Τουρκία και 1-2 στα πλέι οφ της Euroleague    Τραγωδία στη Γαύδο: Αναζητούσαν ηλικιωμένο και τον βρήκαν πεσμένο σε γκρεμό με το αυτοκίνητό του      

Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

Τα 10 γρηγορότερα τρένα στον κόσμο



Τα 10 γρηγορότερα τρένα στον κόσμο ξεχωρίζει σε δημοσίευμά του το αμερικανικό ταξιδιωτικό περιοδικό Condé Nast Traveler, με το κινεζικό Shanghai Maglev να βρίσκεται...



 στην κορυφή της συγκεκριμένης λίστας, αγγίζοντας ταχύτητες 431 χιλιομέτρων την ώρα.

Σύμφωνα με το Condé Nast Traveler -το οποίο κυκλοφορεί από το 1987-, χωρίς να είναι το πιο καινούριο, το πιο «λαμπερό» ή το πιο ακριβό, το Shanghai Maglev καλύπτει μέσα σε επτά λεπτά την απόσταση των 30 χιλιομέτρων που χωρίζει το Διεθνές Αεροδρόμιο Πουντόνγκ της Σαγκάης από τον σταθμό Λονγκγιάνγκ, στις παρυφές της κινεζικής μεγαλούπολης. Τα Maglev ή τρένα μαγνητικής αιώρησης «πετούν» πάνω από τις σιδηροδρομικές γραμμές, με τη βοήθεια μαγνητικών πεδίων.

Στη δεύτερη θέση της σχετικής κατάταξης βρίσκεται το επίσης κινεζικό Fuxing Hao CR400AF/BF, που καλύπτει σε περίπου πέντε ώρες τα 1.318 που χωρίζουν Πεκίνο και Σαγκάη, αγγίζοντας ταχύτητες 400 χιλιομέτρων της ώρα.

Ακολουθεί η τελευταία γενιά της ιαπωνικής υπερταχείας Shinkansen, με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 360 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ την πρώτη πεντάδα κλείνουν το ιταλικό Frecciarossa (354 χλμ. την ώρα) που συνδέει το Μιλάνο με τη Φλωρεντία και τη Ρώμη, και το ισπανικό τρένο Velaro E (350 χλμ. την ώρα), το οποίο πέρα από εσωτερικά δρομολόγια, συνδέει τη Βαρκελώνη με το Παρίσι μέσα σε έξι ώρες.

Παρόμοιες ταχύτητες προσεγγίζει και η υπερταχεία που συνδέει τη Μέκκα με τη Μεδίνα της Σαουδικής Αραβίας, ενώ ακολουθούν το γερμανικό Inter-City Express το οποίο συνδέει -μεταξύ άλλων- το Βερολίνο με το Μόναχο, αλλά και το νοτιοκορεατικό Korail KTX, το οποίο μεταβαίνει από το Διεθνές Αεροδρόμιο Ιντσεόν στην πόλη Κανγκούνγκ περνώντας και από τη Σεούλ, με ταχύτητες 330 χλμ. την ώρα.

Τη δεκάδα ολοκληρώνουν τα Eurostar e320 και TGV που συνδέουν ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις και «τρέχουν» με 322 χλμ. την ώρα, καθώς και το τρένο Thalys, το οποίο συνδέει Άμστερνταμ, Βρυξέλλες, Παρίσι και Κολωνία, με ταχύτητες που προσεγγίζουν τα 300 χλμ. ανά ώρα.





Πηγή: naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου