Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασε τους «νέους»



Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασε τα έξι νέα μεταγραφικά αποκτήματά της, άπαντες Αμερικανοί, που θα προσπαθήσουν να επαναφέρουν...



τους «πράσινους» στην πρώτη γραμμή της Ευρωλίγκας, κάνοντάς τους ανταγωνιστικούς στο κορυφαίο επίπεδο.

Η παρουσίαση έγινε σε χώρο εστίασης πλησίον της Ακρόπολης, με μότο «Είμαστε η Αθήνα» και με τη φράση «ο Παναθηναϊκός είναι ομάδα σύμβολο της Αθήνας».

Οι Τζίμερ Φριντέτ, Γουέσλι Τζόνσον, Ταϊρίς Ράις, Μπεν Μπέντιλ, Ρίον Μπράουν και Τζέικομπ Γουάιλι μίλησαν για την ένταξή τους στον Παναθηναϊκό και τους στόχους που τέθηκαν.

Ο Φριντέτ είπε ότι «νιώθω υπέροχα με την ευκαιρία να παίξω για τον Παναθηναϊκό. Δεν μιλάω ακόμα καλά ελληνικά αλλά κάτι κατάλαβα από αυτά που είπε ο Μάνος Παπαδόπουλος, ότι ο Παναθηναϊκός είναι σύμβολο της Αθήνας, όπως και η Ακρόπολη αποτελεί σύμβολο σε όλο τον κόσμο».

Και συμπλήρωσε: «Συνεπώς είμαι χαρούμενος που θα είμαι μέρος αυτής της ομάδας και θα παίξω με αυτούς τους οπαδούς που είναι πολύ παθιασμένοι με την ομάδα. Θέλω να τους δείξουμε τον καλύτερο εαυτό και δεν βλέπω την ώρα να επιστρέψουν και οι υπόλοιποι συμπαίκτες μου για να αρχίσουμε να κάνουμε το καλύτερο για μία επιτυχημένη σεζόν».

Ο Τζόνσον πρόσθεσε: «Όπως είπε ο Τζίμερ, ο Παναθηναϊκός είναι σύμβολο και ανυπομονώ να γνωρίσω κι από κοντά καλύτερα την ιστορία του συλλόγου. Ξέρω κάποια πράγματα, αλλά είναι μία ιστορία που θα θέλαμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να συνεχιστεί. Έχουμε αρχίσει να βρίσκουμε μία χημεία και περιμένουμε να γυρίσουν τα υπόλοιπα παιδιά, έχω ακούσει πολλά για τους φιλάθλους και για την αγάπη που δείχνουν για αυτή την ομάδα. Θα είναι μία εξαιρετική χρονιά, μία διασκεδαστική χρονιά, είμαι ενθουσιασμένος και με πολλή δουλειά ελπίζω να μπορέσουμε να πετύχουμε».

Ο Ράις είπε: «Θέλω να κάνουμε κάτι καλό στην Ευρωλίγκα. Έχουμε πολύ καλό ρόστερ με καλό προπονητή και πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε το βήμα παραπάνω. Τις επόμενες εβδομάδες θα έχουμε κάποια καλά τεστ πριν αρχίσει η χρονιά, όλοι σιγά-σιγά θα αποτελέσουμε ένα πολύ καλό σύνολο με κομμάτια ενός παζλ που θα μπορεί να καλύπτει ο ένας τη θέση του άλλου είμαι έτοιμος για την ευκαιρία».

Ο Γουάιλι τόνισε: «Είμαι ενθουσιασμένος που είμαι μέλος της ομάδας. Είμαι ένα μήνα στην Αθήνα αλλά νιώθω σαν να βρίσκομαι εδώ ένα χρόνο. Είναι τιμή μου να μένω στην Αθήνα. Είναι σπουδαία εμπειρία, νιώθω ότι ερχόμαστε κοντά ο ένας με τον άλλον, ο προπονητής κάνει πολύ καλή δουλειά, είχαμε δύο φιλικά το τελευταίο διάστημα και θα έχουμε την ευκαιρία να δώσουμε κι άλλα».

Ο Μπέντιλ υπογράμμισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ, που είμαι μέλος του Παναθηναϊκού, μία ομάδα με σπουδαία ιστορία, πολύ ανταγωνιστική, με σπουδαίους οπαδούς. Είμαι ενθουσιασμένος και δεν μπορώ να περιμένω να παίξω. Ελπίζω να μπορέσουμε να κάνουμε ό,τι δυνατό για τον σύλλογο και τον κόσμο».

Ο Μπράουν, από την πλευρά του, επίσης δήλωσε ευτυχής κι ανέφερε ότι «είμαι εδώ για να βοηθήσω την ομάδα. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες κάνουμε προπονήσεις κι αυτό με έχει ενθουσιάσει περισσότερο. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου