Σεισμός 3,8 Ρίχτερ στο Άγιον Όρος    Εφές – Παναθηναϊκός: Οι διαιτητές του Game 4 στην Euroleague Ορίστηκε η διαιτητική τριάδα της αναμέτρησης    Πυρκαγιές: Σε ισχύ από 1η Μάϊου η αντιπυρική περίοδος – Τι να προσέξουν οι πολίτες    Πειραματικά σχολεία: Την Παρασκευή η κλήρωση – Το Σαββατοκύριακο οι εξετάσεις για τα Πρότυπα    Καιρός: Ο Μάιος κάνει «ποδαρικό» σήμερα με βροχές, καταιγίδες και ισχυρούς ανέμους – «Καλοκαίρι» από την Παρασκευή    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Εργατική Πρωτομαγιά: Πώς καθιερώθηκε ο ιστορικός εορτασμός – Η ματωμένη εξέγερση στο Σικάγο    Ο πράσινος εφιάλτης του Μπάνκι και το ξυπνητήρι του Ντίνου    Αταμαν: «Θα προσπαθήσουμε να νικήσουμε και την Παρασκευή για να προκριθούμε»    Εφές Αναντολού – Παναθηναϊκός 77-81: «Απάντηση» πρωταθλητή Ευρώπης στην Τουρκία και 1-2 στα πλέι οφ της Euroleague      

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020

Διόδια: Πώς θα λειτουργεί το ένα και μόνο e-pass από τις 4 Νοεμβρίου


 

Τι σημαίνει ένας και μόνον πομποδέκτης για τα διόδια όλης της χώρας από τις 4 Νοεμβρίου.

Από την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2020 με την πλήρη εφαρμογή του νέου συστήματος διαλειτουργικότητας των ηλεκτρονικών διοδίων, οι οδηγοί θα μπορούν να ταξιδέψουν σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας μόνο με τον πομποδέκτη που ήδη διαθέτουν.

Συγκεκριμένα, στο εξής ο οδηγός θα μπορεί να χρησιμοποιεί έναν και μοναδικό πομποδέκτη κατά τη διέλευσή του από την Αττική Οδό, τη Νέα Οδό, τη Κεντρική Οδό, τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, την Εγνατία Οδό, τη Γέφυρα, την Ολυμπία Οδό και τον Μορέα.

Δηλαδή, ενώ μέχρι σήμερα ο οδηγός έπρεπε να αλλάζει μέχρι και τρεις πομποδέκτες για μία διαδρομή, με τον έναν πομποδέκτη που ήδη διαθέτει θα μπορεί να ταξιδέψει απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλη τη χώρα. Για παράδειγμα, θα ταξιδεύει από Αθήνα – Θεσσαλονίκη με τον ίδιο πομποδέκτη του δικού του παρόχου και χωρίς να χρειαστεί να προμηθευτεί νέο πομποδέκτη.

Εάν για παράδειγμα, όταν φτάσει στα Τέμπη, έχει ξοδέψει ήδη όλο το ποσό που έχει βάλει στον πομποδέκτη του, θα μπορεί να προσθέσει χρήματα μέσω της ιστοσελίδας του αυτοκινητοδρόμου από τον οποίο τον έχει προμηθευτεί, πληρώνοντας με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Διαφορετικά θα πρέπει να έχει φορτίσει τον πομποδέκτη του με όσα χρήματα επιθυμεί, με φυσική παρουσία στα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών του δικού του παρόχου. Δεν θα μπορεί όμως να φορτίσει τον πομποδέκτη του παρόχου του σε Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών άλλου παρόχου.

Δεν θα χρειάζεται όμως πλέον ο οδηγός να προμηθεύεται και να δεσμεύει χρηματικά ποσά σε διαφορετικές συσκευές. Γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για όσους ταξιδεύουν περιστασιακά και όχι κατ’ επάγγελμα.

Σε ό,τι αφορά στις τεχνικές λεπτομέρειες, θα ισχύσουν κανονικά οι προσφορές και οι συμφωνίες που είχαν γίνει μεταξύ χρηστών και του εκάστοτε διαχειριστή.

Από το Νοέμβριο του 2019, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, είχε καλέσει τις διαχειρίστριες εταιρίες των αυτοκινητοδρόμων να καταλήξουν σε μία κοινά αποδεκτή τεχνική λύση. Ήδη από τις αρχές του καλοκαιριού έγιναν τεχνικές δοκιμές και έχουν πλέον ξεπεραστεί όλες οι τεχνικές δυσκολίες. Σε συνεργασία με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, ικανοποιείται έτσι οριστικά ένα χρόνιο αίτημα των οδηγών, που κινούνται στους αυτοκινητόδρομους της χώρας, με στόχο τη διευκόλυνση των πολιτών και τη μείωση των καθυστερήσεων.

Με την εφαρμογή της διαλειτουργικότητας, θα μειωθούν οι ουρές των διοδίων και κατ’ επέκταση οι εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα θα βελτιωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης του κοινού ιδιαίτερα κατά τις ημέρες και ώρες αιχμής.

Μια νέα ψηφιακή εποχή με νέες δυνατότητες και ευκαιρίες για τη λειτουργία των αυτοκινητοδρόμων είναι πλέον πραγματικότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου