Tο Μουσείο Ακρόπολης συμμετέχει στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων με μία σειρά δράσεων    Νέα Σμύρνη: Πατέρας σκότωσε τον γιο του μετά από καυγά    Τραγωδία στη Νάξο: Γνωστό πρόσωπο στην τοπική κοινωνία βρέθηκε απαγχονισμένο στο σπίτι του    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Γιορτή της Μητέρας 2025: Πώς καθιερώθηκε – Γιατί το λευκό γαρίφαλο θεωρείται σύμβολο της Ημέρας    Καιρός σήμερα: Στους 25 βαθμούς η θερμοκρασία σε Αττική και Κρήτη – Βροχές σε Μακεδονία, Θεσσαλία, Ήπειρο    Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας | 24-25 Μαΐου 2025 Σε αγαπημένα χώματα η συνέχεια του πρωταθλήματος    Προκλήσεις και ευκαιρίες για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου - Ανάσα για τους επιβάτες η συγκράτηση των τιμών στους ναύλους    Τραγωδία: Νεκρός μετά από πτώση ΙΧ σε λιμνοθάλασσα 23χρονος     Σοκ από πανεπιστημιακή έρευνα: Ένας στους επτά Έλληνες υπήρξε θύμα σεξουαλικής κακοποίησης όταν ήταν παιδί      

Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

Ειδοποίηση στο Viber; Ίσως είναι η ΔΕΗ: Θα στέλνει 22 εκατ. μηνύματα το χρόνο για προωθητικές ενέργειες



Με τα smartphones να αποτελούν πρακτικά προέκταση του χεριού της μεγάλης πλειοψηφίας των καταναλωτών, η ΔΕΗ, αναζητώντας νέους τρόπους...

και μέσα προώθησης των προϊόντων της δεν θα μπορούσε να αγνοήσει αυτή την πραγματικότητα.

Έτσι, σχεδιάζει την διαμόρφωση ενός κατάλληλου μηχανισμού για την εκτέλεση προωθητικών ενεργειών μέσω μηνυμάτων στο Viber, καθώς και την αξιοποίηση, για τον ίδιο λόγο, των e-mail των πελατών της.

Για το σκοπό αυτό, έχει ήδη προκηρύξει διαγωνισμό για την ανάθεση της παροχής των υπηρεσιών αυτών.

Πιο αναλυτικά, ο διαγωνισμός αφορά την παροχή υπηρεσιών προωθητικών ενεργειών μέσω ηλεκτρονικών γραπτών μηνυμάτων (e-mails) προς τους πελάτες της επιχείρησης, μέσω γραπτών μηνυμάτων Viber, αλλά και μέσω γραπτών μηνυμάτων Viber fallback SMS (δηλ. αποστολή μηνύματος Viber στον πελάτη και σε περίπτωση που δεν διαθέτει λογαριασμό Viber, αυτόματη αποστολή και sms), με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και τη διερεύνηση αναγκών.

Η ΔΕΗ προσβλέπει στην αποστολή περίπου 22 εκατ. μηνυμάτων Viber το χρόνο, ενώ υπολογίζει ότι οι προωθητικές της ενέργειες θα φτάνουν σε περίπου 500.000 συνδρομητές το μήνα μέσω e-mail

Ο συνολικός προϋπολογισμός, κατά την εκτίμηση της ΔΕΗ, ανέρχεται σε 400 χιλ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου