Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022

Ανακοινώθηκαν οι αποζημιώσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

 

Στην ανακοίνωση του περιεχομένου της αποζημίωσης προς τους επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν εγκλωβισμένοι κατά την τελευταία κακοκαιρία...

 προχώρησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τρεις εβδομάδες μετά το πρωτοφανές περιστατικό εγκλωβισμού σχεδόν 700 επιβατών λόγω προβλημάτων στο σιδηροδρομικό δίκτυο που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία «Ελπίς», η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρεί σε ανακοίνωση του τρόπου της αποζημίωσης των δικαιούχων (επιβάτες των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885). «Με πλήρη επίγνωση των επιπτώσεων της κακοκαιρίας, προχωρεί σε έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Ιανουαρίου», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Ηλεκτρονική αίτηση


Οι δικαιούχοι και για τις τρεις εναλλακτικές μεθόδους αποζημίωσης θα μπορούν να υποβάλουν τη σχετική αίτηση σε ηλεκτρονική πλατφόρμα, με παρόμοια διαδικασία με αυτήν που ακολουθήθηκε από την «Αττική Οδό». Ωστόσο, πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει ακόμα στη διάθεσή της τη σχετική πλατφόρμα, γεγονός το οποίο όμως δεν προκαλεί ανησυχία καθώς πρόκειται για τεχνικά εύκολη διαδικασία η οποία μπορεί να ολοκληρωθεί άμεσα.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιρρίπτει για πολλοστή φορά την ευθύνη στον διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ) για τα προβλήματα του δικτύου και αναφέρει: «Παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της εταιρείας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρεί στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο».

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρει ότι λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: παροχή φιλοξενίας σε επιβάτες που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους, χρήση λεωφορείων ως εναλλακτικό μέσο, παροχή τροφίμων όπου ήταν εφικτό.

«Η εταιρεία διέθεσε πόρους για τον απεγκλωβισμό πολιτών από την “Αττική Οδό”, με δρομολόγηση ειδικού συρμού που λειτούργησε από το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι και το απόγευμα της Τρίτης, μεταξύ Αεροδρομίου και Σ.Σ. Λαρίσης, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και το υπουργείο Μεταφορών». Σε εξέλιξη βρίσκεται η διερεύνηση συνθηκών των συμβάντων.

 

Πηγή: kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου