Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Έφη Σαρρή: «Ο Λαζόπουλος με έκανε να κλειστώ σε μοναστήρι»

Έφη Σαρρή: «Ο Λαζόπουλος με έκανε να κλειστώ σε μοναστήρι»
Η νέα συνέντευξη της Έφης Σαρρή θα συζητηθεί πολύ.
Η τραγουδίστρια βρέθηκε σε μοναστήρι έπειτα από την ψυχολογική πίεση που ένιωσε πριν χρόνια: «Ήταν τότε που ο Λάκης Λαζόπουλος ξεκίνησε να με ειρωνεύεται μέσα από την εκπομπή του, να κάνει όλα αυτά τα αίσχη εναντίον μου, να μου βιάζει την ψυχή. Ήταν η στιγμή εκείνη που πήρα από μόνη μου τηλέφωνο ένα βράδυ σε γυναικείο μοναστήρι, στην ευρύτερη περιοχή των ανατολικών προαστίων της Αθήνας, μίλησα με την ηγουμένη, της είπα ποια είμαι και μου ανέφερε ότι "ο δρόμος του Θεού είναι ανοιχτός για όλο τον κόσμο"».
«Έχοντας απελπιστεί πια από τα εγκόσμια, είπα στον εαυτό μου "Έφη, τώρα είναι η στιγμή να πραγματοποιήσεις το μεγάλο βήμα στη ζωή σου, να κάνεις το άλμα και την υπέρβαση". Κοίταξα για λίγη ώρα τα ωραία μου φορέματα, έριξα μια ματιά στους χρυσούς μου δίσκους και έλαβα τη μεγάλη απόφαση. Πήρα τηλέφωνο την ηγουμένη, της ανακοίνωσα τη βαθιά μου επιθυμία και με παρέπεμψε σε μία άλλη μοναχή, η οποία διεύθυνε ένα καινούργιο μοναστήρι, αρκετά χιλιόμετρα έξω από την Αθήνα. Κλείδωσα το σπίτι, πήρα μόνο ένα βαλιτσάκι με κάποια απαραίτητα και κάλεσα ένα φίλο μου ο οποίος με πήγε κατευθείαν εκεί».
Η ίδια μίλησε για την εμπειρία της στο μοναστήρι: «H ηγουμένη -μία άγια γυναίκα, χωρίς υπερβολή- με είχε βάλει να μάθω απ' έξω την Β' Επιστολή προς Κορινθίους του Αποστόλου Παύλου, λέγοντάς μου πως αυτά τα λόγια θα πρέπει να γίνουν οδηγός μου στη ζωή. Μάλιστα, επειδή ήταν έξυπνη γυναίκα και διέθετε υψηλό χιούμορ, θυμάμαι ότι μου είχε πει χαρακτηριστικά: "Με τον ίδιο τρόπο που αποστήθιζες τα τραγούδια σου, έτσι θα το μάθεις"». Η Έφη Σαρρή δεν έμεινε στο μοναστήρι, όμως η εμπειρία της την οδήγησε στο να αποφασίσει να... διασκευάσει εκκλησιαστικές μουσικές. «Το επόμενο μου CD θα παραπέμπει σε όλη αυτή τη συγκλονιστική εμπειρία που βίωσα. Θα είναι ένας συνδυασμός εκκλησιαστικών ύμνων με παλιά μου συγκλονιστικά σουξέ».
e-radio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου