Εορτολόγιο: Μεγάλη γιορτή σήμερα – Ποιοι γιορτάζουν Κυριακή, 20 Ιουλίου    Ανοιχτά σήμερα τα εμπορικά καταστήματα: Τι ισχύει με τα σούπερ μάρκετ    Καιρός: Στους 39 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία με μικρής έντασης ανέμους και τοπικές βροχές – Πότε θα χτυπήσει… κόκκινο ο υδράργυρος    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Σχολεία: Πώς θα μειωθεί η διδακτέα ύλη σε δημοτικό και γυμνάσιο – Το σχέδιο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής    Έξυπνες οικιακές συσκευές: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την ασφάλειά τους    Καύσωνας και εργαζόμενοι: Τα σημάδια της θερμικής εξάντλησης, μέτρα προστασίας και τα δικαιώματά σας    Βούλα: Νεκρή 22χρονη σε τροχαίο – Προσέκρουσε σε τοίχο με το όχημά της    Δεύτερος στο Λονδίνο ο Τεντόγλου    Έρευνα: Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών Ι.Χ. οδηγούν λιγότερα χλμ. από τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα      

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Υποχρεωτικός ο έλεγχος δικύκλων και μοτοποδηλάτων σε όλη την ΕΕ



















Σε περαιτέρω εξειδίκευση και επικαιροποίηση των προδιαγραφών ασφαλείας οχημάτων προχωρά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με στόχο την...
ελαχιστοποίηση των απωλειών σε ανθρώπινες ζωές στους ευρωπαϊκούς δρόμους.


Με βάση το νέο πλαίσιο κανόνων, που εγκρίθηκε νωρίτερα σήμερα από την Επιτροπή, ενισχύεται και γίνεται υποχρεωτικός ο τεχνικός έλεγχος δικύκλων και μοτοποδηλάτων σε ολόκληρη την ΕΕ, ενώ αυξάνονται και γίνονται πολύ πιο αυστηροί οι έλεγχοι των παλαιότερων οχημάτων. Τα οχήματα πενταετίας και άνω ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για πολλές τροχαίες τραγωδίες.

Στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι επίσης να τεθούν άμεσα κοινά ελάχιστα πρότυπα για τους ελέγχους στις 27 χώρες - μέλη της Ένωσης, για την ενίσχυση της αξιοπιστίας και της αποτελεσματικότητάς τους. Τέλος, προωθείται η ηλεκτρονική καταγραφή των χιλιομέτρων, για να μπει τέλος στη γνωστή μέθοδο της παραποίησης στους μετρητές των οχημάτων.

Κάθε χρόνο, σε επίπεδο ΕΕ, χάνονται κατά μέσο όρο 1800 ζωές από τεχνικές αστοχίες που οδηγούν σε τροχαία ατυχήματα. Πολλά τεχνικά ελαττώματα με σοβαρές συνέπειες στην ασφάλεια (όπως το σύστημα ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας) δεν ελέγχονται σήμερα με τους ισχύοντες κανόνες, που χρονολογούνται από το 1977, με μικρές επικαιροποιήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου