Ηράκλειο: Αιματηρό επεισόδιο με έναν τραυματία – Συνελήφθη 27χρονος    Παναθηναϊκός: H Σπόρτινγκ Λισαβώνας ετοιμάζει πρόταση για τον Βαγιαννίδη    Νεκρός 48χρονος αστυνομικός σε τροχαίο στην Καλλιθέα – Η μηχανή του «καρφώθηκε» κάτω από σταθμευμένο φορτηγό    Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση του καύσωνα για τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα    Καιρός: «Σιγοβράζει» σήμερα η χώρα με τον καύσωνα να κλιμακώνεται – Ποιες περιοχές θα αγγίξουν τους 42 βαθμούς Κελσίου    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Πανελλήνιες 2025: Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού – Τα 6 βασικά βήματα    Τι είναι η ηλίαση και τι η θερμοπληξία; – Πότε είναι αυξημένος ο κίνδυνος στον καύσωνα;    Πανελλαδικές 2025: Οι κατάλληλοι για τις Στρατιωτικές-Αστυνομικές Σχολές, Ακαδημίες Ε.Ν., Λ.Σ., Πυροσβεστική    Τον Σεπτέμβριο διαγράφονται οι πρώτοι αιώνιοι φοιτητές      

Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Η Google βάζει «φρένο» στις ενοχλητικές διαφημίσεις



Ένα νέο εργαλείο της Google θα βοηθήσει πλέον τους χρήστες να σταματάνε τις λεγόμενες «διαφημίσεις υπενθύμισης», οι οποίες ακολουθούν τον χρήστη...



 στις ιστοσελίδες που επισκέπτεται και του υπενθυμίζουν να αγοράσει προϊόντα που είχε δει στο παρελθόν.

Οι χρήστες θα μπορούν, με την κατάλληλη ρύθμιση να σταματούν την επανεμφάνιση αυτών των διαφημίσεων, αλλά μόνο σε ατομική βάση, δηλαδή θα πρέπει να το κάνουν για κάθε μία ξεχωριστά, καθώς δεν θα τους δοθεί η δυνατότητα να βάλουν ένα καθολικό «στοπ» σε όλες τις διαφημίσεις αυτού του είδους.

Όπως έκανε γνωστό η Google, μέσω των ρυθμίσεων (Adds Settings) ο χρήστης θα μπορεί να παρακολουθεί όλες τις online διαφημίσεις υπενθύμισης που τον παρακoλουθούν και μετά να επιλέγει με ένα «κλικ» δίπλα σε κάθε εταιρεία ποιές δεν θέλει πια να βλέπει.

Η Google σκοπεύει να επεκτείνει στο YouTube και στο Gmail αυτήν τη δυνατότητα ελέγχου των διαφημίσεων σε εξατομικευμένη βάση. Κάθε εντολή του χρήστη για «σίγαση» μιας διαφήμισης υπενθύμισης θα διαρκεί για 90 μέρες, ενώ θα ισχύει ταυτόχρονα για όλες τις συσκευές του χρήστη με τις οποίες είναι συνδεδεμένος ο λογαριασμός του Google.

Όμως η Google, σύμφωνα με το BBC και τη «Γκάρντιαν», ξεκαθάρισε ότι το νέο εργαλείο δεν θα έχει εφαρμογή για όσες ιστοσελίδες εταιρειών και υπηρεσιών δεν χρησιμοποιούν τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα (Facebook, Amazon κ.α.), συνεπώς ο χρήστης δεν θα ξεμπερδέψει εύκολα από αυτές τις διαφημίσεις.



Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου