Ήχησε το «112» στα Χανιά – Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής    Φωτιά στην Εύβοια: Ανεξέλεγκτες οι φλόγες σε δυο μέτωπα, η στιγμή που καίγονται τα πυροσβεστικά    Πανελλήνιες 2025: Ποιες σχολές προτίμησαν φέτος οι υποψήφιοι -Τα πέντε πρώτα τμήματα σε Αθήνα και επαρχία    Γιατί δεν πρέπει να αφήνετε τους φορτιστές στην πρίζα όλη την ώρα    Φωτιά στην Εύβοια – Εκκενώνεται ο οικισμός Πισσώνας έπειτα από μήνυμα από το 112    Φωτιά: Σε γενική επιφυλακή η Πυροσβεστική – Οι περιοχές ακραίου κινδύνου    Ποια ήταν η Αγία Παρασκευή που τιμάται σήμερα    Καιρός: Σαρώνει και σήμερα τη χώρα ο καύσωνας με εκρηκτικό κοκτέιλ υψηλών θερμοκρασιών, αφρικανικής σκόνης και ισχυρών ανέμων    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Ρόδος: «Έγδυσαν» υπάλληλο ξενοδοχείου με καλοστημένη τηλεφωνική απάτη – Έχασε 1.600 ευρώ σε 10 λεπτά      

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2022

gov.gr: Ποιες είναι οι 10 πιο δημοφιλείς υπηρεσίες του



Όταν το gov.gr άρχισε να λειτουργεί τον Μάρτιο του 2020 κανείς δεν φανταζόταν την τεράστια ανταπόκριση που θα είχε στους πολίτες, οι οποίοι...

 μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα άρχισαν να το επισκέπτονται και να το χρησιμοποιούν, έχοντας τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους με το κράτος από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς μετακινήσεις και περιττή γραφειοκρατία και να εξυπηρετούνται. Τι φανερώνουν τα στοιχεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης;

Ο αριθμός των ψηφιακών υπηρεσιών τον Μάρτιο του 2020 ήταν 501 φτάνοντας τον Νοέμβριο του 2022 τις 1.490, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει ο αριθμός των πολιτών (συνολικά 8.134.174) που έχουν χρησιμοποιήσει την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη και έχουν εξυπηρετηθεί τουλάχιστον μια φορά, εκδίδοντας ένα τουλάχιστον έγγραφο ή υποβάλλοντας μια ηλεκτρονική δήλωση. Όσο για τα έγγραφα ή δηλώσεις που έχουν εκδοθεί ή υποβληθεί ηλεκτρονικά από την αρχή λειτουργίας του gov.gr μέχρι σήμερα αριθμούν τα 227.585.781.

Εξάλλου, όπως έχει τονίσει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρρακάκης «η ψηφιακή πολιτική είναι κοινωνική πολιτική, μια πολιτική που πρέπει να έχει στο επίκεντρό της τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών. Με αυτό στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας, προχωρήσαμε στην ανάπτυξη υπηρεσιών και εφαρμογών με πολιτοκεντρικό σχεδιασμό».



Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι δέκα πιο δημοφιλείς υπηρεσίες που συγκεντρώνουν τα περισσότερα «κλικ» είναι:

1) οι άυλες συνταγές που φτάνουν τις 73.731.324,

2) τα άυλα παραπεμπτικά που αριθμούν τα 32.994.635,

3) στην τρίτη θέση κατατάσσονται οι υπεύθυνες δηλώσεις με 10.263.690 συνολικά από την αρχή λειτουργίας του gov.gr μέχρι σήμερα,

4) έπονται τα πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης που αγγίζουν τα 5.233.952 και

5) στην πέμπτη θέση βρίσκονται οι ενεργοποιήσεις άυλης συνταγογράφησης που φτάνουν τις 4.159.272.

Ακολουθούν

6) οι εξουσιοδοτήσεις που αγγίζουν τις 3.220.021, ενώ

7) 1.219.866 πιστοποιητικά γέννησης εκδόθηκαν ψηφιακά,

8)στην όγδοη θέση των προτιμήσεων των πολιτών βρίσκεται η ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου που αγγίζει τις 856.410. Στην ένατη θέση βρίσκονται

9) οι ληξιαρχικές πράξεις γέννησης που έφτασαν συνολικά τις 752.780 και τέλος,

10) στην δέκατη θέση των «κλικ» των πολιτών βρίσκονται τα αντίγραφα ποινικού μητρώου που υπολογίζονται στα 503.982.

Αξίζει πάντως να σημειώσουμε ότι στο σύνολό τους τα πιστοποιητικά δημοτολογίου (οικογενειακής κατάστασης, γέννησης, ιθαγένειας, εγγυτέρων) φτάνουν τα 6.730.705, ενώ οι ληξιαρχικές πράξεις (γάμου, γέννησης, συμφώνου συμβίωσης, θανάτου) φτάνουν τις 1.285.942.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου