Ηγουμενίτσα προς Ιταλία και αντίστροφα. Στοιχίζουν πολύ λιγότερο από τα ελληνικά, σε μια περίοδο, που η κίνηση είναι μειωμένη... Όπως εξηγούν οι πλοιοκτήτες, οι ασφαλιστικές εισφορές που επιδοτούνται στα πλοία με ιταλική σημαία αποτελούν το 33% του μισθού και ο φόρος το 15% και επομένως προκύπτει μία ωφέλεια της τάξης του 50% για τις επιχειρήσεις. Ωστόσο οι Έλληνες ναυτεργάτες κινδυνεύουν να χάσουν τα θεσμοθετημένα δικαιώματά τους, αλλά και τις θέσεις τους.
katoci.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου