Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Νέο συμβόλαιο σε Γκιστ



Πήγε στον Παναθηναϊκό μέσω… τράμπας (αντί του Πάνκο) το 2012, πέρσι το καλοκαίρι ήταν μεταξύ μένω-φεύγω (λόγω των πολλών αλλαγών στο ρόστερ), τελικά ο Τζέιμς Γκιστ όχι μόνο συνέχισε με την πράσινη φανέλα, αλλά θα μακροημερεύσει…



κιόλας!

Ο… αγαπημένος της εξέδρας ανανέωσε πρόωρα την συνεργασία του με τους νταμπλούχους Ελλάδας με τους οποίους πλέον «δεσμεύεται» ως το καλοκαίρι του 2017 (εξέπνεε το συμβόλαιό του σε λίγους μήνες).

Ο παίκτης είναι εξαιρετικά ικανοποιημένος απ» το περιβάλλον και τις συνθήκες στον Εξάστερο, η διοίκηση δεν έχει κανένα παράπονο απ» την μέχρι τώρα συνεισφορά του (κάθε άλλο) κι ως εκ τούτου η… χρυσή τομή για τη νέα συμφωνία δεν άργησε να έρθει. Οι δύο πλευρές τα βρήκαν σε όλα και ο Αμερικανός πάουερ φόργουορντ έβαλε τη «τζίφρα» του για να συνεχίσει οριστικά και με το… νόμο στο τριφύλλι.

Η ανακοίνωση:

«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Τζέιμς Γκιστ για τα επόμενα δύο χρόνια!».

Λίγη ώρα μετά την ανακοίνωση, ήρθαν και οι πρώτες δηλώσεις του Γκιστ που δεν έκρυψε την χαρά του για την σημερινή εξέλιξη, δεσμεύτηκε για ακόμα περισσότερους τίτλους και ευχαρίστησε προσωπικά τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο. «Είναι για μένα μια πολύ μεγάλη ευκαιρία, μια πρόκληση και ταυτόχρονα τεράστια τιμή το γεγονός ότι για δύο ακόμα χρόνια θα έχω την ευκαιρία να είμαι μέλος του Παναθηναϊκού. Δεν υπάρχουν λόγια ικανά να περιγράψουν αυτή τη σχέση όπως και τη χαρά που αισθάνομαι. Αυτό που θέλω να πω είναι πως είμαι ευτυχισμένος είναι σαν να βρίσκομαι στο σπίτι μου. Θα προσπαθήσω να φέρω κι άλλους τίτλους. Εκείνο το οποίο θέλω να τονίσω και το πιστεύω πραγματικά, είναι η υπέροχη σχέση μου με τον κύριο Δημήτρη Γιαννακόπουλο. Ποτέ δεν αισθάνθηκα πως είμαι ένας απλός υπάλληλος. Πάντα αισθανόμουν φίλος και μέλος της οικογένειάς του», τόνισε στο σάιτ της ΚΑΕ.






Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου