Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

Πρώτο επαγγελματικό συμβόλαιο ο Πίσπας



Με την πρώτη ομάδα του Παναθηναϊκού θα γυμνάζεται στο εξής ο Σωτήρης Πίσπας ο οποίος υπέγραψε το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο διάρκειας 2.5 ετών.


Ο 18χρονος επιθετικός βρισκόταν εδώ και καιρό υπό παρακολούθηση από τον Αντρέα Στραματσόνι και τους συνεργάτες του, με τον Ιταλό τεχνικό να δίνει το «πράσινο φως» για την «προώθησή» του στην επαγγελματική ομάδα.

Μετά την ανακοίνωση από την ΠΑΕ ακολούθησαν οι δηλώσεις του νεαρού φορ στην ιστοσελίδα του συλλόγου: «Περίμενα ότι θα υπέγραφα κάποια στιγμή επαγγελματικό συμβόλαιο, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα τόσο γρήγορα. Ήξερα ότι θα προπονούμαι με την Κ-20. Ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό ότι θα προπονούμαι με την πρώτη ομάδα», υπογράμμισε ο νεαρός, ο οποίος μπροστά του έχει τη μεγάλη πρόκληση:

INTIME SPORTS/ΒΟΛΙΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
«Το επαγγελματικό συμβόλαιο μου δίνει μεγαλύτερο κίνητρο για να προσπαθήσω για την καθιέρωσή μου και να παλέψω για να πάρω ευκαιρίες. Θέλω να παίξω στην πρώτη ομάδα. Πιστεύω ότι σύντομα θα μου δοθεί η ευκαιρία. Ο προπονητής μου είπε να προπονούμαι σκληρά και θα έρθει η ευκαιρία να αποδείξω τι μπορώ να κάνω και στην πρώτη ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου