Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Δείτε πρώτοι στον κόσμο τις νέες Triumph Speed Triple!

Δείτε πρώτοι στον κόσμο τις νέες Triumph Speed Triple!

Έπειτα από κατασκοπικές φωτογραφίες και δύο video teasers, ήρθε η ώρα να παρουσιαστούν επίσημα οι δύο νέες Speed Triple 1050. 



Και είμαστε οι πρώτοι που σας τις δείχνουμε!



To 1994 η Triumph έγδυσε μια Daytona 900, της έβαλε ένα ψηλότερο τιμόνι και την ονόμασε Τ309 Speed Triple. Αυτό ήταν, η πρώτη streetfighter με την πραγματική έννοια της λέξης ήταν γεγονός. Το μεγάλο της βάρος (209 κιλά στεγνή) δεν την εμπόδισε να αναδείξει τα προσόντα του τρικύλινδρου σε σειρά των 885cc και 98 ίππων, που φρόντιζε -περισσότερο με τη ροπή του- να προσφέρει κάτι
παραπάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις.

Με διπλά δισκόφρενα των 310mm μπροστά, ρυθμιζόμενο πιρούνι 43mm, μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα και λάστιχο διαστάσεων 180/55-17 πίσω, στερείτο κάθε ηλεκτρονικού και αεροδυναμικού βοηθήματος, ούσα μια μοτοσυκλέτα που απευθυνόταν σε όσους ήθελαν χαρακτηριστικά supersport με όρθια θέση οδήγησης.




Τα χρόνια πέρασαν, τα κυβικά αυξήθηκαν, τα άλογα πλήθυναν, τα κιλά λιγόστεψαν, με τις Speed Triple να γίνονται όλο και καλύτερες, όλο και πιο προηγμένες. Αν και μόλις πριν από δύο χρόνια δέχθηκαν μια γενναία αναβάθμιση, οι Άγγλοι έκριναν ότι δεν ήταν αρκετή για να τις κρατήσει στα ψηλά ράφια της κατηγορίας. Οπότε και... επανήρθαν! Τα νέα Speed Triple είχαν εμπάργκο δημοσίευσης μέχρι Δευτέρα 5/2 και ώρα 09.00 CET, οπότε είστε και οι πρώτοι που μαθαίνετε τα νέα!



Δύο οι εκδόσεις, πολλά τα ηλεκτρονικά

Να 'μαστε λοιπόν στο 2018 και να οι δύο νέες εκδόσεις S και RS να δέχονται ουσιαστικές αναβαθμίσεις, αρχής γενομένης από τον κινητήρα, που λίγο έως πολύ έχει αλλάξει σε...105 σημεία! Τώρα πια τα
άλογα είναι 150 (από 140), η ροπή πλουσιότερη και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα περισσότερο εξελιγμένα, περιλαμβάνοντας αδρανειακή μονάδα μέτρησης και Cornering ABS (στην RS μόνο τα δύο τελευταία). Και οι δύο εκδόσεις έχουν πλέον έγχρωμες οθόνες TFT 5”, LED φωτιζόμενους διακόπτες (!), cruise control, φώτα DRL αλλά και κορυφαία ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa.




Η RS, επιπρόσθετα, χρησιμοποιεί τελικά της Arrow, διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (Keyless), αλουμινένιο υποπλαίσιο, ενώ κάποια μέρη της έχουν κατασκευαστεί από ίνες άνθρακα (Carbon)! Το traction control και τα οδηγικά προγράμματα έχουν βελτιωμένη λειτουργία, ενώ και τα φρένα έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά με νέες τετραπίστονες monobloc δαγκάνες M4.34 της Brembo σε ακτινική διάταξη. To παράδοξο είναι πως πίσω υπάρχουν δαγκάνες της Nissin, όχι γιατί αυτό είναι «κακό», απλώς δεν συνηθίζεται να βλέπουμε δύο διαφορετικούς κατασκευαστές φρένων στην ίδια μοτοσυκλέτα! Από πλευράς ανάρτησης, η RS ξεχωρίζει λόγω της χρήσης πιρουνιού και αμορτισέρ της Ohlins (43mm NIX30 και TTX36 αντίστοιχα), αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα.



Πλήρως ρυθμιζόμενη όμως είναι και η ανάρτηση της S, που είναι χαμηλότερων προδιαγραφών και φέρει την υπογραφή της Showa. Όπως σας είχαμε ενημερώσει εδώ, οι νέες Speed Triple αναμένονται στην Ελλάδα τον Μάρτιο και θα κοστίζουν 14.290€ η S και 15.890€ η RS. Μόλις γίνει αυτό, θα πάρουμε στα χέρια μας μία εκ των δύο και θα επανέρθουμε με αναλυτικότερο άρθρο. Μέχρι τότε μπορείτε να δείτε τον πίνακα των τεχνικών τους χαρακτηριστικών έτσι όπως μας τον έδωσε το αγγλικό εργοστάσιο.

SPEED TRIPLE S
SPEED TRIPLE RS
Engine Type
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Capacity
1050 cc
1050 cc
Bore/Stroke
79 x 71.4 mm
79 x 71.4 mm
Compression Ratio
12.92:1
12.92:1
Maximum Power
150 PS / 148 Bhp (110 kW) @ 10,500 rpm
150 PS / 148 Bhp (110 kW) @ 10,500 rpm
Maximum Torque
117 Nm @ 7,150 rpm
117 Nm @ 7,150 rpm
Fuel system
Multipoint sequential electronic fuel injection with SAI
Multipoint sequential electronic fuel injection with SAI
Exhaust
Stainless steel 3 into 1 into 2, twin high level stainless steel silencers
Stainless steel 3 into 1 into 2, twin high level stainless steel silencers
Final drive
X ring chain
X ring chain
Clutch
Wet, multi-plate slip assist cltuch
Wet, multi-plate slip assist cltuch
Gearbox
6-speed
6-speed
Frame
Aluminium twin-spar
Aluminium twin-spar
Swingarm
Single-sided, aluminium alloy with eccentric chain adjuster
Single-sided, aluminium alloy with eccentric chain adjuster
Front Wheel
Cast aluminium alloy multi-spoke 17 x 3.5 in
Cast aluminium alloy multi-spoke 17 x 3.5 in
Rear Wheel
Cast aluminium alloy multi-spoke 17 x 6.0 in
Cast aluminium alloy multi-spoke 17 x 6.0 in
Front Tyre
120/70 ZR17
120/70 ZR17
Rear Tyre
190/55 ZR17
190/55 ZR17
Front Suspension
Showa 43 mm upside-down forks with adjustable preload, rebound and compression damping. 120 mm travel
Öhlins 43 mm NIX30 upside-down forks with adjustable preload, rebound and compression damping. 120 mm travel
Rear Suspension
Showa Monoshock with preload, rebound and compression damping, 130 mm rear wheel travel
Öhlins TTX36 twin tube Monoshock with preload, rebound and compression damping, 130 mm rear wheel travel
Front Brake
Twin 320 mm floating discs, Brembo 4-piston 2-pad radial monobloc calipers. Switchable ABS.
Twin 320 mm floating discs, Brembo 4-piston, 2-pad monobloc radial calipers. Switchable ABS
Rear Brake
Single 255 mm disc, Nissin single 2-piston sliding caliper. Switchable ABS.
Single 255 mm disc, Nissin single 2-piston sliding caliper. Switchable ABS
Length
2,075 mm
2,075 mm
Width (Handlebars)
775 mm
775 mm
Height Without Mirrors
1,070 mm
1,070 mm
Seat Height
825 mm
825 mm
Wheelbase
1,445 mm
1,445 mm
Rake
22.9 º
22.9 º
Trail
91.3 mm
91.3 mm
Dry Weight
192 Kg
189 Kg
Fuel Tank Capacity
15.5 L
15.5 L
Fuel Consumption
5.2 l/100km (54.3 MPG)
5.2 l/100km (54.3 MPG)
CO2 Emissions
119.0 g/km        
119.0 g/km        


Πηγή: zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου