Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading    MotoGP: Το 2ο μισό της σεζόν αποκτά ενδιαφέρον με τη μάχη του Brno να πλησιάζει    Τραγωδία: Βρήκε τον γιο της απαγχονισμένο μέσα στο σπίτι    Στην Αθήνα ο Λαφόν: «Θέλω νίκες με τον Παναθηναϊκό»    Καιρός: Σε θερμικό κλοιό η χώρα με τους άνεμους να υποχωρούν – Στους 39 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο: Αυτή είναι η μεγάλη αλλαγή που γίνεται στις νέες αιτήσεις για φθηνό ρεύμα    Πυροσβεστική: Προσοχή σε απόπειρες εξαπάτησης για οικονομικές συναλλαγές    Παίκτης της Ντουμπάι ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού Ντουέιν Μπέικον    ΔΕΔΔΗΕ: Ανάρτηση Συμπληρωματικού Πίνακα Καλούμενων σε Πρακτική Δοκιμασία για την Ειδικότητα Απασχόλησης Ηλεκτροτεχνικοί Δικτύων ΔΕ      

Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

Αυτό είναι το πρώτο επιβατηγό πλοίο που θα κινείται με… τον άνεμο

1--82

Το φινλανδικό επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «Viking Grace» έχει μήκος 218 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει 2800 επιβάτες. Η κατασκευή του...



 ολοκληρώθηκε το 2013, πραγματοποιώντας το παρθενικό του ταξίδι.

Το κόστος κατασκευής του, για την εταιρεία Viking Line στην οποία ανήκει, αγγίζει το ποσό των 240 εκατ. ευρώ.

Η φινλανδική Viking Line υποστηρίζει ότι θα είναι η πρώτη εταιρεία της επιβατηγού ναυτιλίας διεθνώς που θα χρησιμοποιήσει τον άνεμο, αξιοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία, για την πρόωση του πλοίου.



Το «Viking Grace» θα χρησιμοποιήσει για την κίνηση του ένα «Rotor Sail», ένα σύστημα που αξιοποιεί έναν ρότορα, ο οποίος με την βοήθεια του ανέμου θα κινεί την προπέλα, όταν οι δυνάμεις του ανέμου είναι ισχυρές.

Το σύστημα αναπτύχθηκε από την φινλαδική εταιρεία Norsepower Oy Ltd και αξιοποιεί το φαινόμενο Magnus, ενώ υπολογίζεται ότι μειώνει τις εκπομπές αερίων ρύπων του εν λόγω πλοίου κατά 900 τόνους σε ετήσια βάση.

Ως Φαινόμενο Magnus ονομάζεται στην Αεροδυναμική το φαινόμενο εκείνο της δημιουργίας καθέτων δυνάμεων επί του άξονα περιστρεφόμενου κυλίνδρου που εκτίθεται σε ρεύμα αέρος.



Το έργο χρηματοδοτείται και από το πρόγραμμα Horizon 2020 της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σημειώνεται ότι το πλοίο χρησιμοποιεί ήδη υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ως καύσιμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου