Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading    MotoGP: Το 2ο μισό της σεζόν αποκτά ενδιαφέρον με τη μάχη του Brno να πλησιάζει    Τραγωδία: Βρήκε τον γιο της απαγχονισμένο μέσα στο σπίτι    Στην Αθήνα ο Λαφόν: «Θέλω νίκες με τον Παναθηναϊκό»    Καιρός: Σε θερμικό κλοιό η χώρα με τους άνεμους να υποχωρούν – Στους 39 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο: Αυτή είναι η μεγάλη αλλαγή που γίνεται στις νέες αιτήσεις για φθηνό ρεύμα    Πυροσβεστική: Προσοχή σε απόπειρες εξαπάτησης για οικονομικές συναλλαγές    Παίκτης της Ντουμπάι ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού Ντουέιν Μπέικον    ΔΕΔΔΗΕ: Ανάρτηση Συμπληρωματικού Πίνακα Καλούμενων σε Πρακτική Δοκιμασία για την Ειδικότητα Απασχόλησης Ηλεκτροτεχνικοί Δικτύων ΔΕ      

Σάββατο 13 Ιουνίου 2020

Αίγιο: Υπογραφές για το πρώτο υβριδικό - ηλεκτροκίνητο φέρι μποτ στην Ελλάδα



Επισημοποιήθηκε την Τετάρτη, σε συνάντηση που έγινε στην Αθήνα, η συνεργασία των Δήμων Αιγιάλειας και Δωρίδος με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, για την αξιοποίηση...



 πρότζεκ Νορβηγών που αφορά στη δρομολόγηση πλοίου νέας τεχνολογίας στην Πορθμειακή Γραμμή Αχαΐας - Φωκίδας μέσω Τριζονίων.

Ο δήμαρχοι Δ. Καλογερόπουλος και Γ. Καπεντζώνης υπέγραψαν επικαιροποιημένο μνημόνιο επιστημονικού και ερευνητικού επιπέδου, με τον πρύτανη Π. Καλδή - κάτι που επιβεβαίωσε ο ίδιος στην «Π» - στην κατεύθυνση μετασκευής ενός κλασσικού πλοίου σε σύγχρονο υβριδικό (ηλεκτρικό και συμβατικού καυσίμου) για πρώτη φορά στην Ελλάδα, καθώς και τη δημιουργία των πρώτων «Πράσινων Λιμένων» σε Αίγιο και τον Άγιο Νικόλαο Δωρίδος.

Η μετατροπή του πλοίου θα πληροί τους κανονισμούς του Διεθνούς Οργανισμού Ναυσιπλοΐας με πιστοποίηση του Διεθνούς Αναγνωρισμένου Νηογνώμονα IACS με επικεφαλής της ομάδας έργου τον καθηγητή Ηλεκτρολόγων - Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δρ. Γεώργιο Βόκα επικουρούμενου από άλλους διαφόρων ειδικοτήτων και υποψήφιους διδάκτορες.

Η δρομολόγησή του θα στηριχθεί σε επιδοτούμενο πρόγραμμα του υπουργείου Ναυτιλίας για την τοπική ακτοπλοϊκή γραμμή με Φ/Β που έχει βρεθεί και σήμερα βρίσκεται στον Πειραιά, χωρίς να αποκλείεται, όσο θα διαρκεί η μετασκευή του, ο πλοιοκτήτης να φέρει άλλο για το δρομολόγιο, ξέχωρα από το «Παναγία Τρυπητή» που ακόμα επισκευάζεται.

Σκοπός των δήμων είναι η όσο το δυνατόν πιο αποδοτική και με μκρότερο κόστος εκτέλεσης του παλιού δρομολογίου γι' αυτό και χθες εξέφρασαν την πεποίθησή, ότι το έργο θα έχει απόλυτα θετικές επιπτώσεις σε ερευνητικό, περιβαλλοντικό και οικονομικό επίπεδο.

Η τροφοδοσία του υβριδικού - ηλεκτρικού Φ/Β έχει επιλεγεί να γίνεται από χερσαίες εγκαταστάσεις στα δύο λιμάνια, με την κατασκευή «Έξυπνου Δικτύου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας» και αποθήκευση με προηγμένες τεχνικές σε συσσωρευτές ιόντων λιθίου με διεθνείς κανόνες ασφαλείας. Δεν αποκλείεται αυτές να γίνουν από τα δύο Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία (μέσω προγραμμάτων) και να τις ενοικιάσουν στον πλοιοκτήτη, απολαμβάνοντας οικονομικά οφέλη, τη δυνατότητα παροχής δωρεάν ρεύματος σε αδύναμες οικογένειες, κοινοφελών δρομολογίων με δωρεάν ηλεκτροδότηση πλοίων ή ακόμα και τροφοδοτώντας δημοτικά κτίρια.

Ο κ. Καλογερόπουλος δεν έχει κρύψει σε επαφές του ότι εκτός της σημασίας που έχει για τους πολίτες η επανλειτουργούσα γραμμή, θα ωφελήσει οικονομικά το δήμο στη μεταφορά φορτηγών με σκουπίδια προς Άμφισα, καθιστώντας τον έναν καλό «πελάτη» του πορθμείου.





Πηγή: energypress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου