Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Δοκιμή: Husqvarna Nuda 900R


Tην πρώτη μέρα κατάφερα να συγκρατηθώ και να οδηγήσω ανθρώπινα. Τη δεύτερη όμως, έκανα το λάθος να ανοίξω το γκάζι. Και δεν το έκλεισα, μέχρι την έβδομη μέρα… όταν το Nuda γύρισε πίσω!

Γυμνή μοτοσικλέτα street. Από τη Husqvarna. Υπό την αιγίδα της μαμάς BMW. Ή αλλιώς, πώς να πάρετε ένα ήρεμο, ταξιδιάρικο, οικονομικό μοντέλο (BMW F 800R), να το βάλετε σε στρατόπεδο καταδρομέων, να σφίξει, να αγριέψει, να λυσσάξει, κι όταν βγει να μασάει σίδερα, και να ρίχνει κουτουλιές σ’ όποιον το πλησιάσει για να του πει καλημέρα.

Μου έδωσαν το κλειδί, μου έδωσαν τα χαρτιά, πήρα το κράνος μου, και βγήκα έξω στον ήλιο. Πάνω στο πεζοδρόμιο με περίμενε το Nuda 900 R. Απλά πανέμορφο. 

Design αρπακτικού, χρώματα έντονα, τριχρωμία αγωνιστική, unmistakable racing Husqvarna. Αργότερα, θα μου έπιαναν την κουβέντα περαστικοί, άσχετοι με τον κόσμο της μοτοσικλέτας, για να μοιραστούν μαζί μου τον θαυμασμό τους για το Nuda. 

«Τι ωραία μοτοσικλέτα!» 

Αρχέτυπο μηχανολογικό κατασκεύασμα, σε άψογη εκτέλεση. Γύρισα το κλειδί, βρήκα νεκρά, πίεσα τη μίζα. Δεν χρειάζεται να τραβάς συμπλέκτη εδώ, το «R» δεν έχει δικλείδες ασφαλείας, είναι για γνώστες, και αυστηρά ακατάλληλο για ανηλίκους. Μιζιά και πήρε. 

Και μόλις πήρε, βρόντηξε και άστραψε, κι ο ήλιος κρύφτηκε. «Μα τους χίλιους δαίμονες», σκέφτηκα, «ο απαγορευμένος καρπός! Συγχώρησε με Θεέ μου!» 

Μυστήριο από πού έβγαινε όλος αυτός ο ορυμαγδός, χαλασμός Κυρίου, καθότι το τελικό ήταν το μαμίσιο. Μόνο που απ’ ό,τι φαίνεται είχαν σπάσει τα νερά -τα διαφράγματα δηλαδή- κι από μέσα τους είχε γεννηθεί ο μέγας τυραννόσαυρος, αφήνοντας το μπάσο ουρλιαχτό του να ξεχύνεται σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. 

Απ’ όλα τα μηχανάκια που έχω δοκιμάσει ποτέ, αυτό εδώ διαθέτει έναν από τους πιο υπέροχους βρυχηθμούς.

Πηγή:www.mototriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου