Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Η κρίση θέλει φορητότητα



Σε αναζήτηση φθηνότερων πακέτων επικοινωνίας, λόγω της οικονομικής κρίσης, στρέφονται οι χρήστες σταθερής - κινητής τηλεφωνίας και Ιντερνετ.



Την αύξηση της κινητικότητας των καταναλωτών στον χώρο των τηλεπικοινωνιών δείχνουν τα στοιχεία της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για τη φορητότητα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015.
Οι συνδρομητές στο πλαίσιο της αναζήτησης φθηνότερων υπηρεσιών αλλάζουν τηλεπικοινωνιακό πάροχο, στρεφόμενοι κυρίως στα συνδυαστικά πακέτα των εταιρειών, τα οποία προσφέρουν υπηρεσίες σταθερής - κινητής τηλεφωνίας και Ιντερνετ σε έναν λογαριασμό.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΕΤΤ, από τις αρχές του χρόνου έως τις 30 Ιουνίου, τηλεπικοινωνιακό πάροχο άλλαξαν συνολικά 542.081 συνδρομητές, έναντι 509.161 κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014. Οι 32.920 περισσότεροι συνδρομητές που άλλαξαν εταιρεία το 2015 σε σχέση με το 2014 (πρώτο εξάμηνο) αφορούν κυρίως την κινητή τηλεφωνία, καθώς φέτος μεταφέρθηκαν σε άλλον πάροχο συνολικά 242.917 καταναλωτές, έναντι 218.822 πέρυσι. Στη σταθερή τηλεφωνία η διαφορά μεταξύ των δύο εξαμήνων ήταν μικρή, καθώς φέτος -κατά το πρώτο εξάμηνο - τηλεπικοινωνιακό πάροχο άλλαξαν συνολικά 299.164 καταναλωτές, έναντι 290.339 πέρυσι.
Το μέτρο της φορητότητας ενίσχυσαν και οι αλλαγές που έγιναν από την ΕΕΤΤ τον περασμένο Δεκέμβριο. Σύμφωνα με αυτές, κάθε συνδρομητής μπορεί πλέον να αλλάζει εταιρεία αυθημερόν.
Επίσης, περιορίστηκαν οι λόγοι απόρριψης των αιτημάτων φορητότητας από τις εταιρείες, ενώ καθορίστηκε και αποζημίωση σε περίπτωση καθυστέρησης της διαδικασίας για πάνω από τρεις ημέρες, η οποία αντιστοιχεί περίπου στο ύψος ενός μηνιαίου παγίου του συνδρομητή.
Πάντως, στην κινητή τηλεφωνία, ο συνδρομητής έχει πλέον το δικαίωμα να ακυρώσει την αίτηση φορητότητας μέχρι να παραλάβει τη νέα κάρτα SIM από τον νέο πάροχο. Η κάρτα χορηγείται υποχρεωτικά μετά την αποδοχή της αίτησης φορητότητας από τον υφιστάμενο πάροχο.
Επιπλέον, περιορίστηκαν οι λόγοι απόρριψης μιας αίτησης φορητότητας από τους παρόχους, καθώς στο παρελθόν είχαν συσσωρευτεί καταγγελίες για μαζικές απορρίψεις αιτημάτων. Πλέον, για την έγκριση απαιτούνται τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία ταυτοποίησης του συνδρομητή (ΑΦΜ ή ταυτότητα), ενώ το αίτημα πρέπει να γίνεται αποδεκτό ακόμα και στην περίπτωση που υπάρχουν ανεξόφλητες οφειλές.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου