Προσλήψεις 17 ατόμων στον ΔΕΔΔΗΕ    Κηφισιά και Διόνυσος «ενώνονται» κατά των διοδίων σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο: «Άνευ προηγουμένου επιβάρυνση»    Formula 1: Θα γίνει μάχη σήμερα για την pole position στο Βέλγιο    Εκρηκτικές οι καιρικές συνθήκες το Σαββατοκύριακο – Ακραίος κίνδυνος πυρκαγιάς – Πολεμικό ανακοινωθέν θυμίζει ο χάρτης πρόβλεψης κινδύνου    Ανώγεια: Βραδιά Αστροπαρατήρησης στον "Τόπο του Βοσκού"    Ηράκλειο - τραγωδία: Νεκρό κοριτσάκι 18 μηνών που πνίγηκε από σουβλάκι!    Παραμένει και σήμερα «στα κόκκινα» το ηλεκτρικό σύστημα της χώρας – Στα 10.818 MW η κορύφωση του φορτίου – Η ανησυχία για το φθινόπωρο    Τσιμπήματα τσούχτρας, εγκαύματα, καλοκαιρινοί ερεθισμοί: Πώς τα αντιμετωπίζουμε στις διακοπές    250 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ στην ΕΥΔΑΠ για επενδύσεις    Αύξηση 11,3% στις πωλήσεις δικύκλων το πρώτο εξάμηνο του 2025      

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

«Εντός του 2016» το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις συγκοινωνίες της Αθήνας



Εντός του 2016 εκτιμάται ότι θα τεθεί σε εφαρμογή το μέτρο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, το οποίο...



θα αντικαταστήσει πλήρως τα χάρτινα εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών.

Το έργο θα καλύπτει και θα εξυπηρετεί το σύνολο των επιβατών των μέσων αστικών συγκοινωνιών (λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ, μετρό), αλλά και του προαστιακού σιδηροδρόμου, και θα αποτελέσει το έναυσμα για την χρέωση βάσει της απόστασης και της συχνότητας χρήσης.

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΟΑΣΑ, το Διοικητικό Συμβούλιο του οργανισμού ενέκρινε ομόφωνα την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του έργου, το οποίο υλοποιείται μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) 12ετούς διάρκειας, μετά το πέρας της οποίας, θα μεταβιβαστεί εξ' ολοκλήρου στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας.

Επίσης, για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου προβλέπεται προμήθεια και εγκατάσταση επικυρωτικών μηχανημάτων σε όλα τα μέσα, εξοπλισμού ελέγχου κομίστρων, αλλά και εγκατάσταση πυλών εισόδου στους σταθμούς του μετρό και του προαστιακού σιδηροδρόμου, που θα ανοίγουν με «έξυπνες κάρτες», τις οποίες ο πολίτης θα «φορτίζει» για να πληρώνει αναλογικά με τη χρήση.

Το συνολικό κόστος κατασκευής ανέρχεται σε 58,8 εκατ ευρώ, εκ των οποίων το 49% χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και το 51% από ίδια κεφάλαια της αναδόχου εταιρίας (ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή και LG).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου