Τραγωδία στη Νέδα: Νεκρός ο 4χρονος που έπεσε σε χαράδρα    Tο Μουσείο Ακρόπολης συμμετέχει στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων με μία σειρά δράσεων    Νέα Σμύρνη: Πατέρας σκότωσε τον γιο του μετά από καυγά    Τραγωδία στη Νάξο: Γνωστό πρόσωπο στην τοπική κοινωνία βρέθηκε απαγχονισμένο στο σπίτι του    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Γιορτή της Μητέρας 2025: Πώς καθιερώθηκε – Γιατί το λευκό γαρίφαλο θεωρείται σύμβολο της Ημέρας    Καιρός σήμερα: Στους 25 βαθμούς η θερμοκρασία σε Αττική και Κρήτη – Βροχές σε Μακεδονία, Θεσσαλία, Ήπειρο    Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας | 24-25 Μαΐου 2025 Σε αγαπημένα χώματα η συνέχεια του πρωταθλήματος    Προκλήσεις και ευκαιρίες για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου - Ανάσα για τους επιβάτες η συγκράτηση των τιμών στους ναύλους    Τραγωδία: Νεκρός μετά από πτώση ΙΧ σε λιμνοθάλασσα 23χρονος       

Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Τα Τρίκαλα στην πρωτοπορία των «έξυπνων» Μεταφορών

Τα Τρίκαλα στην πρωτοπορία των «έξυπνων» Μεταφορών

Tο λεωφορείο χωρίς οδηγό των Τρικάλων κατάφερε να «βάλει τα γυαλιά» στη Google!


Για πρώτη φορά, κυκλοφόρησε όχημα χωρίς οδηγό, σε αστικό περιβάλλον. Αυτό επιτεύχθηκε το περασμένο φθινόπωρο στην πόλη των Τρικάλων, στο πλαίσιο του προγράμματος CityMobil2.

Συγκεκριμένα, στο διάστημα Σεπτεμβρίου 2015 - Μαρτίου 2016, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1.490 δρομολόγια και διανύθηκαν 3.580 χιλιόμετρα, μεταφέροντας 12.138 επιβάτες.

«Πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία. Καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα πλήρες αυτοματοποιημένο σύστημα Μεταφορών», σχολίασε ο κ. Άγγελος Aμδίτης, διευθυντής έρευνας του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ), στην απολογιστική παρουσίαση του προγράμματος CityMobil2.

Οπως τόνισε ο κ. Αμδίτης, το αντίστοιχο πρόγραμμα της Google δεν ήταν τόσο εντυπωσιακό, καθώς μέσα στο όχημα βρισκόταν οδηγός, ο οποίος -ανά πάσα στιγμή- ήταν έτοιμος να παρέμβει στη λειτουργία του.

«Η επιτυχία του ελληνικού εγχειρήματος είναι τόσο μεγάλη, αφού μέχρι και το υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ ζήτησε πληροφορικό υλικό, ενώ ήδη υποβλήθηκε αίτημα στην ΕΕ για περαιτέρω χρηματοδότηση του προγράμματος», πρόσθεσε ο ίδιος.

Από την πλευρά τους, τόσο η υφυπουργός Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη, όσο και η γενική γραμματέας Μεταφορών Πέτη Πέρκα, αναφέρθηκαν στις θεσμικές προκλήσεις, αφού χρειάστηκαν νομοθετικές αλλαγές από το υπουργείο Μεταφορών για να επιτραπεί η κυκλοφορία οχήματος χωρίς οδηγό, έστω και για πιλοτική εφαρμογή (νόμος 4313/2014).

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Τρικκαίων, κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, επισήμανε ότι, παρά την αρχική διστακτικότητα, οι κάτοικοι της πόλης «αγκάλιασαν» το νέο… μέσο.




Πηγή: tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου