Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

Στίβος: Ικανοποίηση Στεφανίδη για την επίδοση στη Λιλ




Η Κατερίνα Στεφανίδη ήταν ικανοποιημένη από τον πρώτο αγώνα της στη σεζόν, μετά την πολύμηνη απουσία από την ενεργό δράση.
 

Η κορυφαία Ελληνίδα αθλήτρια άνοιξε τη χρονιά στη Λιλ με άλμα στα 4,61 μ., σε έναν αγώνα, όπου έγινε το πρώτο ουσιαστικό βήμα της επιστροφής της στις επιδόσεις υψηλού επιπέδου.

«Ο αγώνας έγινε σε υπερυψωμένο διάδρομο, που εμένα δεν με βοηθάει καθόλου. Πήγα από 14 διασκελισμούς και νομίζω ότι ήταν καλύτερα γι΄ αυτόν τον διάδρομο. Στο πάνω μέρος του άλματος ήμουν λίγο χαμένη. Αλλά στα δοκιμαστικά δεν ήμουν έτσι και πιστεύω ότι είχε να κάνει με τον πήχη, αφού είχα περισσότερο το μυαλό μου σε αυτόν, παρά στο να ολοκληρώσω σωστά το άλμα», σχολίασε.

Η Στεφανίδη αναφέρθηκε και στις προσπάθειες στα 4,71 μέτρα: «Ο Μιτς (Κρίερ, ο προπονητής της) μου είπε να αλλάξω κοντάρι στα 4,71 μ. και να δοκιμάσω με μεγαλύτερο, προκειμένου να είμαι έτοιμη την ερχόμενη εβδομάδα για μεγαλύτερα άλματα και αυτό μου έκανε καλό, καθώς μέχρι τώρα δεν είχα δοκιμάσει στην προπόνηση με μεγαλύτερα κοντάρια. Πιστεύω πως το 4,71 μ. θα ήταν ένα πετυχημένο άλμα αν το εκτελούσα με το κοντάρι που έβαλα στα 4,61 μέτρα».

Η Στεφανίδη από σήμερα και για τέσσερις ημέρες θα βρίσκεται στο Παρίσι, προκειμένου να συνεχίσει εκεί την προπόνησή της κι έπειτα να αγωνιστεί στο μίτινγκ του Ρουέν (6/2). Η Ελληνίδα «χρυσή» Ολυμπιονίκης ύστερα θα πάρει μέρος στον αγώνα του Λιεβέν στις 9 του ίδιου μήνα.



Πηγή: naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου