Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Addio από τον Μax Biaggi


Ο παγκόσμιος πρωταθλητής SBK για το 2012, Max Biaggi αποσύρεται από την ενεργό δράση. Η είδηση της αποχώρησής του βασίζεται στο σημερινό tweet του Ιταλού αναβάτη που έλεγε χαρακτηριστικά: «Σήμερα ανατέλλει μια διαφορετική ημέρα για εμένα. Τίποτα δεν θα είναι όπως πριν. Forza»!







Διαβάστε τις δηλώσεις που έκανε στην ιταλική εφημερίδα Corriere dello Sport: «Μετά από 20 χρόνια προσπάθειας σε όλο τον κόσμο να νικήσω τους αντιπάλους μου, τώρα θα υπάρχει ο χώρος για έναν άλλο Max Biaggi που λίγοι γνωρίζουν. Θα αφοσιωθώ στην οικογένεια και τα παιδιά μου. Όμως, η σχέση μου με την Aprilia, η οποία είναι το σπίτι στο οποίο έχω κερδίσει τους περισσότερους τίτλους παγκοσμίως, δεν τελειώνει εδώ. Θα συνεχιστεί έστω και σε διαφορετική μορφή. Η ανακοίνωση αυτής της απόφασης, μου ήταν πολύ δύσκολη. Επέλεξα να αποσυρθώ στο απόγειο της καριέρας μου γιατί θέλω οι φίλαθλοι να με θυμούνται πάντα νικητή. Προσωπικά είμαι πολύ ικανοποιημένος με ότι έχω καταφέρει μέχρι τώρα, είχα σκαμπανεβάσματα, αλλά ποτέ δεν άφησα να φύγει το πάθος που έχω γι αυτό το άθλημα. Εγώ δεν είμαι σαν μερικούς πολιτικούς που έχουν κάνει κατάληψη στις πολυθρόνες τους, πρέπει να δώσουμε χώρο στους νέους. Στην Ιταλία, ο νεότερος πολιτικός είναι 160 ετών». 



Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής 250cc, ο οποίος δύο φορές κέρδισε και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, γνωστός και ως «Ρωμαίος Αυτοκράτορας», το 1992 σε ηλικία 20 ετών, οδήγησε στο πρώτο Grand Prix του κερδίζοντας 29 αγώνες και τέσσερις συνεχόμενους με Aprilia και Honda.



Η αντιπαλότητα του Biaggi με το συμπατριώτη του Valentino Rossi, αύξησε την δημοτικότητα του, καθώς έδωσε νέο νόημα στο MotoGP.

Να σημειωθεί ότι ο Max Biaggi είναι ο μοναδικός Ιταλός αναβάτης που κέρδισε τίτλο στο πρωτάθλημα SBK.


zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου