Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Δερμιτζάκης: «Θα δώσω και τη ψυχή μου για τον ΟΦΗ»



Ο Παύλος Δερμιτζάκης θα είναι, όπως αναμενόταν άλλωστε, ο νέος τεχνικός του ΟΦΗ, καθώς ο Καβαλιώτης τεχνικός αφίχθη σήμερα στο Ηράκλειο, προκειμένου ολοκληρώσει και τυπικά τη συμφωνία του με τους Κρητικούς.


Στις δηλώσεις που έκανε στο αεροδρόμιο μίλησε ως προπονητής των «μελανόλευκων» αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στο Ηράκλειο, ένα οικείο μέρος για μένα. Ήρθα για να επισημοποιηθεί η συμφωνία που έχουμε με την ΠΑΕ ΟΦΗ. Γνωρίζω που έρχομαι, γνωρίζω το βάρος της φανέλας αλλά και τις ευθύνες που έχει αυτό το σωματείο.

Θα δώσω και τη ψυχή μου για να εκπληρώσουμε όλοι μαζί τον στόχο που θα οριοθετήσουμε. Ευχαριστώ πολύ την διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει και φυσικά την αγάπη του κόσμου. Εύχομαι να σταθώ αντάξιος όλων», είπε αρχικά ο νεαρός προπονητής και πρόσθεσε:

«Ο κόσμος του ΟΦΗ εκτιμά κάποια πρόσωπα που έχουν περάσει από έναν τόπο και τα οποία πιστεύω ότι όχι μόνο δεν έχουν δημιουργήσει προβλήματα, αλλά αντιθέτως έχουν προσφέρει. Για εμένα προσωπικά μέτρησε πάρα πολύ η στήριξη του κόσμου και μου γίνει ακόμη περισσότερη δύναμη για να δώσω το μάξιμουμ των δυνατοτήτων μου για να τους δικαιώσω».




zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου