Πώς να εντοπίσετε δωρεάν ένα smartphone χρησιμοποιώντας το Google Maps    Προσλήψεις 17 ατόμων στον ΔΕΔΔΗΕ    Κηφισιά και Διόνυσος «ενώνονται» κατά των διοδίων σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο: «Άνευ προηγουμένου επιβάρυνση»    Formula 1: Θα γίνει μάχη σήμερα για την pole position στο Βέλγιο    Εκρηκτικές οι καιρικές συνθήκες το Σαββατοκύριακο – Ακραίος κίνδυνος πυρκαγιάς – Πολεμικό ανακοινωθέν θυμίζει ο χάρτης πρόβλεψης κινδύνου    Ανώγεια: Βραδιά Αστροπαρατήρησης στον "Τόπο του Βοσκού"    Ηράκλειο - τραγωδία: Νεκρό κοριτσάκι 18 μηνών που πνίγηκε από σουβλάκι!    Παραμένει και σήμερα «στα κόκκινα» το ηλεκτρικό σύστημα της χώρας – Στα 10.818 MW η κορύφωση του φορτίου – Η ανησυχία για το φθινόπωρο    Τσιμπήματα τσούχτρας, εγκαύματα, καλοκαιρινοί ερεθισμοί: Πώς τα αντιμετωπίζουμε στις διακοπές    250 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ στην ΕΥΔΑΠ για επενδύσεις      

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Κόβουμε ακόμα και το γάλα με το ψωμί: Το 7% έφτασε η μείωση στην κατανάλωση το πρώτο δίμηνο

Κόβουμε ακόμα και το γάλα με το ψωμί: Το 7% έφτασε η μείωση στην κατανάλωση το πρώτο δίμηνο

Η μείωση σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων συνδέεται με τη μείωση της καταναλωτικής δύναμης, αλλά και τις...



προσεκτικές αγορές που πραγματοποιούν πλέον οι καταναλωτές

Αίσθηση προκάλεσαν τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων Ευάγγελος Καλούσης από το βήμα της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης του ΣΕΒτ.

Σύμφωνα με τον ίδιο το πρώτο δίμηνο του έτους σημειώθηκε πτώση 5-7% στην ελληνική αγορά του γάλακτος και του ψωμιού, γεγονός που, όπως εξήγησε, συνδέεται με τη μείωση της καταναλωτικής δύναμης, αλλά και τις προσεκτικές αγορές που πραγματοποιούν πλέον οι καταναλωτές.

Σύμφωνα με τον κ. Καλούση, η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών, προσπαθεί να επιβιώσει και να ξεπεράσει τα εμπόδια που έχει δημιουργήσει η 6ετής κρίση, αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα σαν μια μεγάλη πρόκληση, για να κτίσει ένα καλύτερο μέλλον για την ίδια, τους εργαζόμενους και τους καταναλωτές. Στόχος όλων, είναι η δημιουργία υψηλής ποιότητας ελληνικών προϊόντων τόσο για την ελληνική, όσο και για τις ξένες αγορές.

Η ανακοίνωση αυτή έρχεται σε συνέχεια της έρευνας της εταιρείας συμβούλων λιανικών πωλήσεων IRI σύμφωνα με την οποία τον Ιανουάριο η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ μειώθηκε κατά 10% και συγκεκριμένα στα τρόφιμα κατά 8,7%.

Η ίδια εταιρεία διαπίστωσε ότι πολλά νοικοκυριά διαθέτουν μόνο 20 ευρώ τον μήνα για σούπερ μάρκετ -ενώ πριν από την κρίση διέθεταν 100 και στη μέση της κρίσης 50 ευρώ- και ότι ο τζίρος τους φέτος θα μειωθεί κατά 500 με 600 εκατ., δηλαδή 3,6%.




Πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου