Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Σαβιόλα διετίας και νούμερο 9!


Ο Χαβιέ Σαβιόλα είπε το "ναι" στον Ολυμπιακό, υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας και προβάρει ήδη την ερυθρόλευκη φανέλα με το νούμερο 9!

O 31χρονος Αργεντίνος βρίσκεται στον Πειραιά και νωρίτερα αποθεώθηκε από τους εκατοντάδες οπαδούς του Ολυμπιακού που είχαν συγκεντρωθεί από το απόγευμα προκειμένου να τον υποδεχθούν.

Προ ολίγου βγαίνοντας από τα γραφεία της "ερυθρόλευκης" ΠΑΕ, ο Σαβιόλα έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις. Πιο αναλυτικά:

«Όλα πήγαν καλά και είμαι ικανοποιημένος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Έχω όρεξη να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου, να ξεκινήσω προπόνηση και να αγωνιστώ με την νέα μου ομάδα. Είμαι ευτυχισμένος που είμαι εδώ και περιμένω να ζήσω όμορφες στιγμές με τον Ολυμπιακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου