Σεισμός 3,8 Ρίχτερ στο Άγιον Όρος    Εφές – Παναθηναϊκός: Οι διαιτητές του Game 4 στην Euroleague Ορίστηκε η διαιτητική τριάδα της αναμέτρησης    Πυρκαγιές: Σε ισχύ από 1η Μάϊου η αντιπυρική περίοδος – Τι να προσέξουν οι πολίτες    Πειραματικά σχολεία: Την Παρασκευή η κλήρωση – Το Σαββατοκύριακο οι εξετάσεις για τα Πρότυπα    Καιρός: Ο Μάιος κάνει «ποδαρικό» σήμερα με βροχές, καταιγίδες και ισχυρούς ανέμους – «Καλοκαίρι» από την Παρασκευή    Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας    Εργατική Πρωτομαγιά: Πώς καθιερώθηκε ο ιστορικός εορτασμός – Η ματωμένη εξέγερση στο Σικάγο    Ο πράσινος εφιάλτης του Μπάνκι και το ξυπνητήρι του Ντίνου    Αταμαν: «Θα προσπαθήσουμε να νικήσουμε και την Παρασκευή για να προκριθούμε»    Εφές Αναντολού – Παναθηναϊκός 77-81: «Απάντηση» πρωταθλητή Ευρώπης στην Τουρκία και 1-2 στα πλέι οφ της Euroleague      

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

6D: Ολοκαίνουργια τεχνολογία σε κράνος


Μια νέα τεχνολογία που προστατεύει αποτελεσματικότερα το κεφάλι του αναβάτη μετά από πτώση σε χαμηλή ταχύτητα χρησιμοποιεί μια μικρή εταιρεία από την Καλιφόρνια των ΗΠΑ.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία ονομάζεται 6D και χρησιμεύει στην προστασία του κεφαλιού του αναβάτη σε πτώσεις με χαμηλές ταχύτητες. Οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούν τα σημερινά κράνη – τα οποία αποτελούνται από μια επένδυση από Styrofoam (ή EPS) και το εξωτερικό κέλυφος – αφορούν κυρίως στην προστασία του κεφαλιού σε προσκρούσεις μεγάλης ταχύτητας.


Ωστόσο, ακόμη και μια μικρής ταχύτητας πτώση (για παράδειγμα, στο χώμα) μπορεί να προκαλέσει διάσειση. Η νέα αυτή τεχνολογία, λοιπόν, φροντίζει να καλύψει αυτή την έλλειψη. Εκεί που τα υπόλοιπα κράνη αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο της διάσεισης με πυκνότερο Styrofoam, η τεχνολογία 6D χρησιμοποιεί gel ανάμεσα σε δύο στρώσεις Styrofoam. To gel αυτό τοποθετείται ανάμεσα σε δύο δίσκους (ένας σε κάθε στρώση του Styrofoam), οι οποίοι κινούνται σε έξι διαφορετικές κατευθύνσεις – εξ’ ου και το όνομα 6D.


Αυτή η προσθήκη είναι που, σύμφωνα με τους ειδικούς προστατεύει αποτελεσματικότερα το κεφάλι του αναβάτη ενάντια στη διάσειση που μπορεί να φέρει μια πτώση με λίγα χιλιόμετρα. Το μυστικό της είναι ότι διαχωρίζει τους δύο τύπους πτώσεων (με λίγα χιλιόμετρα ή με πολλά) και αντιδρά ανάλογα.


Η τεχνολογία 6D θα μπορούσε να αποβεί υπερπολύτιμη κυρίως σε MX και enduro κράνη, των οποίων οι κάτοχοι είναι πιο επιρρεπείς σε πτώσεις με λίγα χιλιόμετρα. Η εταιρεία που την εισήγαγε ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει τη διάθεση του πρώτου της κράνους (ATR-1 θα ονομάζεται) το Φεβρουάριο του 2013.
Πηγή:www.autotriti.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου