Σάββατο 14 Μαΐου 2016

«Ευτυχισμένος που θα παίξω έναν ακόμη τελικό»



«Είμαι ευτυχισμένος που παίζω ακόμη έναν τελικό», τόνισε ο Κώστας Σλούκας μετά την νίκη της Φενέρμπαχτσε επί της Λαμποράλ Κούτσα στον δεύτερο...

 ημιτελικό του Φάιναλ Φορ της Ευρωλίγκας και την πρόκριση της στον αυριανό (15/5, 21:00) τελικό.

«Είμαι πολύ χαρούμενος, είναι πολύ μεγάλη επιτυχία», δήλωσε ο Θεσσαλονικιός γκαρντ λίγα λεπτά μετά την πρόκριση της ομάδας του στον τελικό και εξήγησε: «Η Φενέρ πάει πρώτη φορά σε τελικό της Ευρωλίγκας. Πρέπει να το χαρούμε μέχρι την Κυριακή. Ήταν πολύ περίεργο παιχνίδι, δεν είχαμε το μομέντουμ στο τέλος της κανονικής περιόδου. Με δύο-τρεις καλές άμυνες και μερικά καλάθια αλλάξαμε την κατάσταση. Είμαι πολύ χαρούμενος και ευτυχισμένος που παίζω ακόμα ένα τελικό».

Σε ερώτηση για την δική του καθοριστική συμβολή στην ανατροπή της Φενέρ, ο Σλούκας απάντησε: «Δεν το βλέπω έτσι. Οι άμυνες αλλάξαν την εικόνα του παιχνιδιού. Εγώ βρήκα, απλά, χώρο σε κάποιες φάσεις και στείλαμε το ματς στην παράταση. Εκεί μίλησε η ποιότητα του Μπογκντάνοβιτς και κάποιων άλλων παικτών».

«Εχω πει πολλές φορές ότι σε τέτοια παιχνίδι παίζει ρόλο και η τύχη», σχολίασε ο 26χρονος γκαρντ για τον τελικό. «Η ΤΣΣΚΑ είναι μία ομάδα με εξαιρετικούς παίκτες». «Πρέπει να προσέξουμε το παιχνίδι και να δώσουμε την ψυχή μας», υπογράμμισε ο Σλούκας, που θα διεκδικήσει την Κυριακή (15/5, 21:00) τον τρίτο τίτλο Ευρωλίγκας στην καριέρα του μετά τους δύο που κατέκτησε με τον Ολυμπιακό (2012 και 2013). Oταν ρωτήθηκε σχετικά με το πόσους τίτλους θέλει να φτάσει: «Ας πάρω τον τίτλο και βλέπουμε».



Πηγή: pamesports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου