Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021

Τι αλλάζει με τον ευρωπαϊκό κανονισμό 2019/947 για τους χειριστές drone



Ένας από τους δύο κανονισμούς, αυτός που μας ενδιαφέρει περισσότερο, τους πιλότους και τους χειριστές, είναι αυτός που ρυθμίζει τη χρήση...

 του Εφαρμοστικού Κανονισμού 2019/947. Από τώρα, ισχύουν τρεις διαφορετικές λειτουργικές κατηγορίες, αναλόγως του επιπέδου του ρίσκου.

Η κατηγοριοποίηση είναι η εξής: Ανοιχτή κατηγορία για διαδικασίες χαμηλού ρίσκου, συγκεκριμένη κατηγορία για μεσαίο ρίσκο και πιστοποιημένη κατηγορία για υψηλό ρίσκο.

Επίσης θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν η οδηγία IR 2020/746 της 4ης Ιουνίου, που μετατρέπει την παράγραφο των ημερομηνιών της IR 2019/947, ώστε να ενσωματωθεί στο νέο διεθνές περιεχόμενο σύμφωνα με τον Covid-19.

Η ανοιχτή κατηγορία καθιερώνει ένας συγκεκριμένο αριθμό από προαπαιτούμενα:


-Ο πιλότος πρέπει να είναι τουλάχιστον 16 ετών (υπάρχει πρόβλεψη να μπορεί να διεκπεραιώσει πτήση υπό την επιτήρηση απομακρυσμένου πιλότου, που είναι πιστοποιημένος).

- Καταγραφή του χειριστή.

-Επιτυχής ολοκλήρωση θεωρητικού διαδικτυακού τεστ και εξετάσεων (εκπαίδευση για τις υποκατηγορίες Α1 και Α3, εξέταση σε αίθουσα για την Α2).

-Πάντα πρέπει να τηρείται το UAS στο οπτικό πεδίο (η «προοπτική πρώτου προσώπου» και η επιλογή «ακολούθησε με» μπορεί να θεωρηθούν υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις ως έγκυρες).

-Το μέγιστο ύψος πτήσης είναι τα 120 μέτρα.

-Το μέγιστο βάρος του drone είναι τα 25 κιλά και, επιπρόσθετα, πρέπει να ισχύουν ορισμένες προϋποθέσεις.

Επίσης, τρεις επιπλέον υποκατηγορίες ιδρύονται με βάση τους περιορισμούς λειτουργίας, τα προαπαιτούμενα των πιλότων και οι τεχνικές προδιαγραφές των UAS.

Διαβάστε τη συνέχεια στο idrones.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου