Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Μεγάλη ευκαιρία για τον Leon Camier

Μεγάλη ευκαιρία για τον Leon Camier

Θα οδηγήσει αντί του Nicky Hayden σε Ινδιανάπολη και Brno



Η φετινή χρονιά δεν ξεκίνησε καλά για τον Άγγλο από το Kent. Έχοντας υποθετικά μια θέση στην ιδιωτική ομάδα MotoGP Open IODA Racing, είδε την ευκαιρία του στα MotoGP να εξανεμίζεται όταν η δεύτερη συμμετοχή της ομάδας εξέλειπε ελλείψει χρημάτων.

Από τότε ο Leon Camier βολοδέρνει στο Παγκόσμιο Superbike, αρκούμενος σε έναν ρόλο μπαλαντέρ, αντικαθιστώντας τους εκάστοτε τραυματίες αναβάτες των διαφόρων ομάδων.

Πρώτα οδήγησε την BMW S1000RR Evo του Sylvain Barrier ενώ πρόσφατα αντικατέστησε τον τραυματία Claudio Corti πάνω στην MV Agusta F4RR. Ήταν στις αρχές της σαιζόν στο standby για να αντικαταστήσει τον Nicky Hayden, όταν ο καρπός του ξαφνικά πρήστηκε, όμως ο Αμερικανός τότε είχε προτιμήσει να συνεχίσει.

Τελικά η τύχη του χαμογέλασε καθώς ο Hayden τελικά αναγκάστηκε να υποβληθεί σε επέμβαση που απαιτεί μακρά αποθεραπεία. Έτσι ο Camier θα οδηγήσει την Open Honda RCV1000R της Ομάδας Drive M7 Aspar Honda σε δύο Grand Prix, στην Ινδιανάπολη (ΗΠΑ) και το Μπρνο (Τσεχία).

Ο Hayden εγχειρίστηκε θυμίζουμε την περασμένη εβδομάδα στο Oasis Center του San Diego. Αφαιρέθηκαν 3 οστάρια από τον δεξιό καρπό που είχαν εμφανίσει αρθρίτιδα περιορίζοντας σημαντικά την κινητικότητά του. Το πρόβλημα είχε προκύψει μετά από μια πτώση το 2011 και παρά τις κάμποσες επεμβάσεις, δεν διορθώθηκε ποτέ ικανοποιητικά.

Μετά την επέμβαση ο Hayden εξετάστηκε και αποφασίστηκε ότι θα έπρεπε να αναπαύσει το χέρι για μεγαλύτερο διάστημα από ό,τι αρχικά υπολογιζόταν. Αυτό σημαίνει αποχή από τους επόμενους 2 αγώνες στην Ινδιανάπολη και το Μπρνο. Αν όλα πάνε καλά, ο Αμερικανός θα επιστρέψει στη δράση αγωνιζόμενος στην πίστα Silverstone για τον αγγλικό γύρο των MotoGP.

Έτσι προέκυψε η ανάγκη αντικαταστάτη. Και βρέθηκε στο πρόσωπο του Leon Camier που θα κάνει το ντεμπούτο του στα MotoGP, οδηγώντας για πρώτη φορά την Open Honda.

Πρόκειται για μια μεγάλη πρόκληση: ο νεαρός είναι επίσης πρωτάρης στην «ανάποδη» και ιδιόρρυθμη πίστα της Ινδιανάπολης, όπου παράλληλα θα πρέπει να μάθει τα όρια των ελαστικών της Bridgestone και των ανθρακονημάτινων φρένων, τα οποία καμία σχέση δεν έχουν με τα όσα ξέρει από το Παγκόσμιο Superbike.

Μια εβδομάδα αργότερα θα οδηγήσει την Honda πάλι στο Μπρνο, σε μια πίστα που τουλάχιστον γνωρίζει από τα Superbike.


Πηγή:newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου