Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

«Kούρεμα» εως 25% στους μισθούς χιλιάδων εργαζομένων σε ΔΕΚΟ

Μετά τις μειώσεις στον στενό δημόσιο τομέα, δραματικά μειώνονται και τα εισοδήματα χιλιάδων εργαζομένων σε ΔΕΚΟ που είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο, μεταξύ των οποίων ΔΕΗ, ΕΛΤΑ, ΔΕΠΑ, ΕΥΔΑΠ,  ΟΛΠ, όπως επίσης και στην Αγροτική και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. 
Με εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών δόθηκε εντολή στις διοικήσεις τους να «κουρέψουν» για όλους τους εργαζομένους τις αποδοχές του Νοεμβρίου σε ποσοστό ως 25% σε σχέση με τις αποδοχές του Οκτωβρίου. Ο τελικός στόχος είναι οι μηνιαίες αποδοχές για κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά να είναι μειωμένες κατά 35% σε σχέση με τις αποδοχές που είχαν τον Οκτώβριο του 2009, ενώ σε βάθος διετίας το πλαφόν θα διαμορφωθεί στις 2000 ευρώ σε όλες τις ΔΕΚΟ. Από το μέτρο αυτό εξαιρέθηκαν μόνο ο ΟΤΕ και τα ΕΛΠΕ, καθώς πλέον ελέγχονται μετοχικά από ιδιωτικά κεφάλαια. 

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, στόχος δεν είναι μόνο η οικονομική εξυγίανση των επιχειρήσεων, καθώς οι περισσότερες είναι κερδοφόρες, αλλά η προετοιμασία για την ιδιωτικοποίηση τους. 

Το μνημόνιο σαρώνει τους μισθούς και στον ιδιωτικό τομέα. 
Η Τράπεζα της Ελλάδας εκτιμά ότι η μείωση μισθών την τελευταία διετία ξεπερνά το 15,4%. Ωστόσο, το ψαλίδισμα στις καθαρές αποδοχές είναι πολύ μεγαλύτερο, αφού θα πρέπει να συνυπολογιστούν τα αλλεπάλληλα έκτακτα χαράτσια. Η Τράπεζα της Ελλάδος προβλέπει ότι φέτος ένας στους τέσσερις εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα θα υποστεί κούρεμα του μισθού του κατά τουλάχιστον 10%.

Η Ελλάδα ξεκινά παραγωγή... αυτοκινήτων!!!



Δεν είναι ανέκδοτο.
Η Ελλάδα ξεκινά ξανά να παράγει αυτοκίνητα με πρωταγωνιστή την Βόρεια Ελλάδα. Στη Ραιδεστό μπαίνει...
ξανά μπροστά η παραγωγή των θρυλικών Pony ενώ στην Κατερίνη η Replicar θα παράγει Porsche.

Το Pony είναι ένα αυτοκίνητο που μεσορανούσε τη δεκαετία του 70 και του 80. Τώρα η οικογένεια Κοντογούρη που έχει την εταιρεία NAMCO ξεκινά την παραγωγή στη Ραιδεστό Θεσσαλονίκης. Θα έχει νέο σχεδιασμό αλλά χαμηλή τιμή και τεράστια αντοχή.

Σύμφωνα με τον κ. Κοντογούρη η εταιρεία αναμένεται να δώσει δουλειά σε πολλή κόσμο στην περιοχή.

Έγκριση τύπου πήρε - σύμφωνα με ανακοίνωση του ΛΑΟΣ - και η "REPLICAR HELLAS" που φτιάχνει PORSCHE στην Κατερίνη.

Η ανακοίνωση αναφέρει: "Αξίζει να σημειωθεί ότι - επίσης κατόπιν εντολών του Προέδρου του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρη προς τον Κ. Αϊβαλιώτη - το 2010 ετέθη προς τους κ. κ. Ρέππα και Τσιόκα (τότε Υπουργό και Γ.Γ. Μεταφορών, αντίστοιχα) το ζήτημα της έγκρισης τύπου και για άλλη μια 100% Ελληνική επιχείρηση κατασκευής αυτοκινήτων που εδρεύει στη Μακεδονία, την «REPLICAR HELLAS», η οποία φτιάχνει - κατόπιν αδείας της PORSCHE - ρέπλικες αυτών των φημισμένων Γερμανικών αυτοκινήτων στην Πιερία και κάνει εξαγωγές στην Ελβετία αλλά και στην ίδια την Γερμανία (!). Και γι’ αυτό το ζήτημα υπήρξε αίσια έκβαση και πλέον όποιος Έλληνας θέλει να δημιουργήσει μια Ελληνική επιχείρηση παραγωγής ή συναρμολογήσεως οχημάτων μπορεί να ενημερωθεί για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει με βάση το ΦΕΚ που έχει εκδοθεί".
newsit

Υ/Σ ΚΙΘΑΙΡΩΝΑ (25/11/11)

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Επενδύσεις με κοινοτική χρηματοδότηση


Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για ανάπλαση αστικών περιοχών στην Περιφέρεια Κρήτης θα υλοποιηθούν την επόμενη τετραετία...
σε υλοποίηση της σύμβασης με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, που υπεγράφη σήμερα στο υπουργείο Ανάπτυξης.

Τη σύμβαση υπέγραψαν ο αντιπρόεδρος της ΕΤΕπ Π. Σακελλάρης, με τον περιφερειάρχη Κρήτης Σ. Αρναουτάκη, παρουσία του υπουργού κ. Μ. Χρυσοχοίδη.

Η χρηματοδότηση προέρχεται από το ταμείο Jessica, μέσω του οποίου θα διατεθούν συνολικά 258 εκατ. ευρώ για επενδύσεις σε ελληνικές αστικές περιοχές. Οι επενδύσεις στην Κρήτη, που είναι η πρώτη Περιφέρεια για την οποία υπογράφεται σύμβαση χρηματοδότησης, θα περιλαμβάνουν έργα αστικής Ανάπτυξης (αναβάθμιση υποβαθμισμένες αστικών περιοχών, έργα βασικής υποδομής, ανάπτυξη συνεργασιών σχηματισμών υψηλής τεχνολογίας και υποδομών που προσφέρουν προστιθέμενη αξία, έργα διαχείρισης υδάτων και αποβλήτων, δίκτυα Ενέργειας, έργα βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης, κλπ.).

Στο χρηματοδοτικό σχήμα συμμετέχουν, επίσης, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και η Παγκρήτια Συνεταιριστική Τράπεζα.

"Η συμβολή της ΕΤΕπ στις προσπάθειες των τελευταίων μηνών, υπήρξε καθοριστική για να πείσουμε τους Ευρωπαίους εταίρους μας ότι πρέπει να βρεθούν και άλλοι δρόμοι για τη χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των αναπτυξιακών έργων υποδομής στη χώρα μας", επεσήμανε σε δηλώσεις του ο υπουργός Ανάπτυξης και πρόσθεσε: "Σύντομα θα ανακοινώσουμε μαζί τις σημαντικές τροποποιήσεις των κοινοτικών κανονισμών που θα ανοίξουν το δρόμο για το μεγάλο ζητούμενο που είναι η χρηματοδότηση της πραγματικής Οικονομίας και η επίλυση του μεγάλου προβλήματος της ρευστότητας."

Ο κ. Σακελλάρης ανέφερε, από την πλευρά του, ότι σύντομα θα υπογραφούν οι επιχειρησιακές συμβάσεις με τις υπόλοιπες Περιφέρειες της χώρας, με την Περιφέρεια Αττικής να δεσμεύει 50 εκατ. ευρώ και την Στερεά Ελλάδα άλλα 40 εκατ. 

Νωρίτερα, ο αντιπρόεδρος της ΕΤΕπ παρουσίασε από κοινού με τον υφυπουργό Εσωτερικών Π. Κουκουλόπουλο, το πρόγραμμα για την κατασκευή έξυπνων δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας σε 5 νησιά του Αιγαίου (Λέσβο, Λήμνο, Μήλο, Κύθνο και Σαντορίνη), στο πλαίσιο του προγράμματος "Έλενα" της Ευρωπαϊκής Επιτροπής".

Μέσω του προγράμματος, θα χρηματοδοτηθεί η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων ισχύος 1,5 μεγαβάτ, 21 σταθμών φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα, 180.000 έξυπνων μετρητών σε 180.000 καταναλωτές που θα επιτρέπουν την αποστολή στοιχείων για την κατανάλωση σε πραγματικό χρόνο, τη διαχείριση της ζήτησης από απόσταση, τον εντοπισμό βλαβών από μακριά και την εφαρμογή "ευέλικτων" τιμολογίων.

Τα έξυπνα δίκτυα θα επιτρέψουν την αύξηση της συμμετοχής των ανανεώσιμων πηγών στο ενεργειακό ισοζύγιο των νησιών έως και σε 30% και την εξοικονόμηση ενέργειας της τάξης των 42 γιγαβατωρών ετησίως. 

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Δεν κόβεται το ρεύμα, αν δεν πληρωθεί το τέλος!”



Βόμβα” από Βρυξέλλες

Δεν έχει δικαίωμα η ΔΕΗ να κόψει το ρεύμα σε κανέναν πολίτη που δεν πληρώνει το φόρο αλλά... 
πληρώνει το ηλεκτρικό ρεύμα. Αυτό απαντάει ο Γερμανός Επίτροπος κ. Oettinger αρμόδιος για θέματα ενέργειας στον Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Χουντή.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ν. Χουντής στην ερώτησή του ισχυριζόταν ότι με βάση την κοινοτική νομοθεσία «δεν έχει δικαίωμα το κράτος να επιβάλλει στους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας (ΔΕΗ) να διακόψουν την παροχή σε εκείνους τους καταναλωτές που δεν καταβάλλουν το διεκδικούμενο φόρο» αλλά πληρώνουν κανονικά την κατανάλωση του ρεύματος που χρησιμοποίησαν. Τόνιζε ταυτόχρονα ότι πολύ περισσότερο δεν μπορεί να διακοπεί η παροχή σε ευάλωτους καταναλωτές, όπως ορίζει και η σχετική οδηγία 2009/72.

Στην απάντησή του ο Γερμανός Επίτροπος κ. Oettinger, τονίζει, μεταξύ άλλων, ότι σε κάθε περίπτωση οι κυβερνήσεις πρέπει να εξασφαλίζουν «τη συμμόρφωση με το σύνολο της σχετικής ενωσιακής νομοθεσίας, συμπεριλαμβανομένης της οδηγίας 2009/72/ΕΚ και των διατάξεων αυτής που αφορούν την προστασία των καταναλωτών (άρθρο 3 και παράρτημα Ι), τα δικαιώματα των ευάλωτων καταναλωτών (άρθρο 3 παράγραφοι 7 και 8) και την καθολική υπηρεσία (άρθρο 3 παράγραφος 3).»

Συνεχίζοντας την απάντηση του ο Επίτροπος ενέργειας της ΕΕ, γίνεται απολύτως σαφής: «Οι διατάξεις σχετικά με την καθολική υπηρεσία γεννούν σαφή υποχρέωση των κρατών μελών και παρέχουν στους οικιακούς καταναλωτές το δικαίωμα να προμηθεύονται ηλεκτρική ενέργεια. Η οδηγία δεν περιέχει διατάξεις που να εξαρτούν το δικαίωμα αυτό από την κατάσταση του νοικοκυριού ή των μεμονωμένων μελών του όσον αφορά τις φορολογικές τους υποχρεώσεις.» και καταλήγει την απάντησή του σημειώνοντας ότι αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για τους ευάλωτους καταναλωτές: «Ως προς την προστασία των ευάλωτων καταναλωτών, η οδηγία υποχρεώνει τα κράτη μέλη να διασφαλίζουν την τήρηση των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων που συνδέονται με τους ευάλωτους καταναλωτές.»

Σημειώνεται ότι ήδη κατά του τέλους έχουν κατατεθεί προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας, με τη συζήτηση στην Ολομέλεια να έχει προγραμματιστεί για τις 2 Δεκεμβρίου.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά το σχετικό ρεπορτάζ

Ο Ν. Χουντής σχολιάζοντας αυτήν την απάντηση δήλωσε: « Η ανάλγητη κυβέρνηση, που αποδεικνύεται ότι δεν σέβεται καμία νομιμότητα, τόλμησε σήμερα να στείλει τα ΜΑΤ ενάντια σε όσους υπερασπίζονται το δικαίωμα του πολίτη να έχει ηλεκτρική ενέργεια και να μην του κόβουν το φως, εφόσον πληρώνει κανονικά τον λογαριασμό του. Καλούμε την κυβέρνηση μετά από αυτή την απάντηση, να πάρει πίσω αμέσως το απαράδεκτο χαράτσι, που πάει να επιβάλλει στους πολίτες. Αυτοί που εμπνεύστηκαν και επιμένουν στην εφαρμογή αυτού του μέτρου, που ταλαιπωρούν και εκφοβίζουν τον ελληνικό λαό, αξίζουν την γενική κατακραυγή».

Όπως έχει γίνει γνωστό ανεπισήμως από κυβερνητικές πηγές, αναζητείται λύση ειδικά για τις περιπτώσεις των πολιτών που αποδεδειγμένα βρίσκονται σε αδυναμία να πληρώσουν το τέλος.

Ενδεχομένως να υπάρξει συνεργασία μεταξύ των τραπεζών και των εφοριών σε μία τέτοια διαδικασία, που εκτιμάται ότι μπορεί να συσχετιστεί με τους διακανονισμούς για την αποπληρωμή δανείων από τους πολίτες.
protothema

Καλαμάτα: Δύο νέα δικαστικά "stop" στο χαράτσι


Το Μονομελές Πρωτοδικείο Καλαμάτας (Διαδικασία Ασφαλιστικών Μέτρων), με δύο νέες προσωρινές διαταγές του, απαγόρευσε σε...
εναλλακτικό προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος τη διακοπή παροχής ηλεκτροδότησης λόγω χαρατσιού έως τη συζήτηση της αιτήσεως των ασφαλιστικών μέτρων (28-2-2012).

Ο λόγος; Διότι στο λογαριασμό του εναλλακτικού προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος είχε συμπεριληφθεί, όλως αδικαιολογήτως και αυθαιρέτως, κατά πρόδηλη και ευθεία παράβαση της κείμενης νομοθεσίας το Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών σε βιομηχανική επιχείρηση, παρόλο που ο νόμος ρητά προβλέπει την επιβολή αυτού στις ηλεκτροδοτούμενες για οικιστική ή εμπορική χρήση δομημένες επιφάνειες των ακινήτων, εξαιρουμένων των ακινήτων που έχουν αποκλειστικά γεωργική ή κτηνοτροφική ή βιοτεχνική ή βιομηχανική χρήση.

Πρώτοι στην αγορά smartphones οι Κινέζοι


Η εταιρεία έρευνας αγοράς Strategy Analytics, η οποία μελετά μεταξύ άλλων τις εξελίξεις στην αγορά των κινητών τηλεφώνων, ανακοίνωσε ενδιαφέροντα στοιχεία για το τρίτο τρίμηνο του 2011. Όπως φαίνεται, η Κίνα είναι η νέα μεγάλη δύναμη στα smartphones.


Σύμφωνα με τα δεδομένα της SA, από τις αρχές Ιουλίου μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου διακινήθηκαν στην αγορά της Κίνας 24 εκατομμύρια smartphones, έναντι 23 εκατομμυρίων στις ΗΠΑ. Μέχρι σήμερα, οι ΗΠΑ ήταν η Νο1 αγορά στα smartphones, αυτό όμως φαίνεται να αλλάζει τώρα. Με τους ρυθμούς ανάπτυξης που έχει η κινεζική αγορά, είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα διευρύνει το προβάδισμά της μέσα στο επόμενο διάστημα.

Η πλειονότητα των smartphones στην Κίνα είναι φθηνές συσκευές με Android που κατασκευάζονται από ντόπιες εταιρείες. Η Κίνα είναι εδώ και αρκετά χρόνια η πρώτη αγορά στον κόσμο σε πωλήσεις feature phones (βλ. κινητά χαμηλών προδιαγραφών) και τώρα επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς και στην αγορά των high end συσκευών.


ΠΗΓΗ: e-pcmag.gr

Στον εισαγγελέα οι 15 συλληφθέντες και εργαζόμενοι της ΔΕΗ


Στον εισαγγελέα οδηγούνται και οι 15 συνδικαλιστές και εργαζόμενοι της ΔΕΗ, μεταξύ των οποίων και ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Ν. Φωτόπουλος, που...
συνελήφθησαν το πρωί στον Χολαργό, κατά τη διάρκεια της επέμβασης της αστυνομίας στη Διεύθυνση Πληροφορικής της Επιχείρησης.

Σε βάρος τους έχει σχηματισθεί δικογραφία από τη Διεύθυνση Αστυνομίας βορειοανατολικής Αττικής, για διακοπή ομαλής λειτουργίας της υπηρεσίας, ενώ κάποιοι κατηγορούνται για αντίσταση και σωματικές βλάβες.

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Εικοσιτετράωρη απεργία εξήγγειλαν η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ

Εικοσιτετράωρη απεργία για την 1η Δεκεμβρίου εξήγγειλαν η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ, κατά του νέου προϋπολογισμού του 2012 που αναμένεται να ψηφίσει η νέα κυβέρνηση συνεργασίας. 
Η ΑΔΕΔΥ προχωρά αύριο σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, με παράλληλη δίωρης στάσης εργασίας από 13:00 έως τη λήξη του ωραρίου, στην Αθήνα.

Ισχυρή σεισμική δόνηση νότια της Κρήτης


Ισχυρή σεισμική δόνηση μεγέθους 5,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, σημειώθηκε στις 14:17  σήμερα στην Κρήτη με επίκεντρο σε απόσταση, 127 χιλιομέτρων   νότια   από το Ηράκλειο   και 109 χιλιόμετρα  νοτιο-δυτικά  από της Ιεράπετρα.

Σύμφωνα με το Centre Sismologique Euro-Méditerranéen, το εστιακό βάθος ήταν 10 χιλιόμετρα.
Δεν έχουν αναφερθεί ζημιές.

Στους δρόμους οι εργαζόμενοι της ΕΑΒ


Στους δρόμους βγήκαν σήμερα οι εργαζόμενοι στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία.
Αιτία του..... ξεσηκωμού η προσφυγή της Διοίκησης της Βιομηχανίας στη δικαιοσύνη προκειμένου να χαρακτηριστεί παράνομη η ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των εργαζομένων να συμμετέχουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις με στόχο την εξαίρεσή τους από το καθεστώς της εφεδρείας και του νέου μισθολογίου.
Δεκάδες εργαζόμενοι της ΕΑΒ πραγματοποίησαν πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Θήβας με κατάληξη στο δικαστικό μέγαρο.

Για τέταρτη μέρα η κατάληψη της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ στο Κέντρο Διακοπής Ρεύματος στη λεωφόρο Μεσογείων


Παρά την εισαγγελική εντολή για εκκένωση του κτiρίου, η κατάληψη της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ στο Κέντρο Διακοπής Ρεύματος στη λεωφόρο Μεσογείων συνεχίζεται..Τον χώρο της κατάληψης επισκέφθηκε το βράδυ της Τρίτης η γ.γ. του ΚΚΕ κ. Αλέκα Παπαρήγα για να εκφράσει τη συμπαράστασή της, ενώ στα γραφεία της ΔΕΗβρέθηκε και αντιπροσωπεία του....




ΣΥΡΙΖΑ. Επίσης, εκτός λειτουργίας παραμένει το πληροφοριακό σύστημα «Ερμής» της Επιχείρησης, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται μεγάλες ουρές στα υποκαταστήματα της ΔΕΗ από πολίτες που προσέρχονται για την εξόφληση λογαριασμών.

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Στη Τουρκία αλλάζουν λάστιχα αυτοκινήτου με 99,73 ευρώ!


Να γιατί η Τουρκία έχει ανάπτυξη κι εμείς είμαστε στον πάτο! Η κερδοσκοπία οργιάζει σε όλους τους τομείς. Και μη μου πείτε ότι αυτό που ακολουθεί δεν είναι κερδοσκοπία:

Πόσο στοιχίζει στο περίπου ν’ αλλάξεις λάστιχα σε ένα Τοyota Rav στην Ελλάδα; Oπως αποκαλύπτει η «Κάτοψη»...
900 ευρώ με απόδειξη και 740 χωρίς. Στην Τουρκία; Στην Τουρκία λοιπόν αλλάζουν λάστιχα (από θερινά σε χειμερινά) σε ένα Mercedes, ένα Toyota Rav κι ένα VW με 99,73 ευρώ! Πρόκειται για τεράστια διαφορά.

Κόμμα Απόστρατων θα κατέβει στις εκλογές όποτε και να γίνουν


Κόμμα απόστρατων που θα κατέβει στις επόμενες εκλογές ίδρυσαν αξιωματικοί που είναι απόφοιτοι της Σχολής Ευελπίδων της τάξης του 1981.
Το κόμμα θα έχει το όνομα «Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας» και οι πρώτες κινήσεις είχαν γίνει από το προηγούμενο καλοκαίρι όταν οι πρωτοστάτες της είχαν συγκεντρωθεί στο Γουδί καθώς πρότυπο τους και έμπνευση στην κίνηση τους έχουν τον Στρατιωτικό Σύνδεσμο του 1909.
Όπως αναφέρουν, στόχος της πολιτικής κίνησης που προωθούν είναι όπως τότε ο Στρατιωτικό Σύνδεσμος έφερε τον...........
Ελευθέριο Βενιζέλο και τώρα να αναδειχτεί ένας νέος ηγέτης που θα βοηθήσει τη χώρα να υπερβεί τα πολλαπλά αδιέξοδα που αντιμετωπίζει. Το κόμμα έχει δωδεκαμελή διοικούσα επιτροπή με πρόεδρο τον απόστρατο αξιωματικό Νίκο Αλικάκο.
Πρέπει να σημειωθεί ότι στην εκδήλωση αποδοκιμάστηκε έντονα ο πρώην βουλευτής Λευτέρης Βερυβάκης ο οποίος πήγε για να απευθύνει χαιρετισμό αλλά δεν τα κατάφερε και αποχώρησε κάτω από έντονες διαμαρτυρίες για την παρουσία του.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ-ΣΟΚ: Κάθε βο(υ)λευτής μας κοστίζει κατά μέσο όρο 1.583 € την ημέρα!


Αναλογιζόμενοι τις δηλώσεις των μελών της Κυβέρνησης «σωτηρίας» και την προτροπή τους να «βάλουμε πλάτη», αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στα όσα προβλέπει ο προϋπολογισμός του 2012 για τους «300» εκλεκτούς και θα καταλάβουμε, πως δυστυχώς πάλι μόνο εμείς θα «βάλουμε πλάτη». Ο νέος προϋπολογισμός είναι μειωμένος κατά 27 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με εκείνον του 2011.
Την ίδια στιγμή, όμως, σε 2,17 εκατομμύρια ευρώ ανέρχονται οι συνολικές περικοπές στους βουλευτές. Ειδικότερα, στα 2.125.000 ευρώ η μείωση για την συμμετοχή τους στις επιτροπές, στα 39.400 ευρώ το ψαλίδισμα του επιδόματος γραφείου και στα 10.500 ευρώ η περικοπή των εξόδων κίνησης. Ωστόσο μία προσεκτική ανάγνωση όλων των κονδυλίων ανά κωδικό αποκτά εξαιρετικό ενδιαφέρον, αφού φανερώνει τα ακριβή ποσά που πληρώνουν οι Έλληνες φορολογούμενοι για μία σειρά από παροχές προς τους 300.
- Επίδομα οργάνωσης γραφείου βουλευτών 8.146.900 ευρώ
- Έξοδα κίνησης βουλευτών 1.705.100 ευρώ
- Συμμετοχή σε επιτροπές 2.875.000 ευρώ
- Δαπάνες χρηματοδοτικής μίσθωσης ( αυτοκίνητα ) 3.800.000 ευρώ
- Μετακινήσεις στο εσωτερικό 1.555.000 ευρώ
- Μετακινήσεις στο εξωτερικό 950.000 ευρώ
Σε ό,τι έχει να κάνει με τους συνεργάτες τους, κοστίζουν ετησίως 12.786.600 και το απίστευτο ποσό των 5.581.100 ευρώ αγγίζει η απασχόλησή τους, πέραν του κανονικού ωραρίου (βλέπετε υπερωρίες).
Αναφορικά με τα λειτουργικά έξοδα της Βουλής, καταβάλλεται ετησίως για:
- ΕΥΔΑΠ 100.000 ευρώ
- ΔΕΗ 1.250.000 ευρώ
- Φυσικό αέριο 180.000 ευρώ
- Δαπάνες κινητής τηλεφωνίας 650.000 ευρώ
- Προμήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών 400.000 ευρώ
- Είδη καθαριότητας 85.000 ευρώ
Δηλαδή, κάθε βο(υ)λευτής μας κοστίζει κατά μέσο όρο (αφού οι αποδοχές τους επηρεάζονται από τα έτη βουλευτικής παρουσίας και άλλους παράγοντες) 569.906,66 ευρώ το χρόνο ή αν προτιμάτε 47.492,17 ευρώ τον μήνα ή 1.583 ευρώ την ημέρα!!! Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθούμε στο ότι, τόσο στην Πορτογαλία, όσο στην Ισπανία και στην Ιρλανδία, από τους πρώτους που έκαναν περικοπές οι βουλευτές ήταν στους ίδιους τους εαυτούς τους και… πιστέψτε μας… ήταν περικοπές, ειδικά στην Πορτογαλία!!!

Εισαγγελική διορία στους συνδικαλιστές της ΔΕΗ


Διορία έως τις 8 το βράδυ έδωσε ο εισαγγελέας στους συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ, προκειμένου να αποχωρήσουν από το κτίριο της οδού Μεσογείων, σύμφωνα με πηγές της Ομοσπονδίας. Διαφορετικά, αναφέρεται, θα διατάξει τηνεκκένωση του κτιρίου. Οι συνδικαλιστές δηλώνουν ωστόσο ότι δεν πρόκειται να...



αποχωρήσουν. Η ΓΕΝΟΠ έχει καταλάβει τα γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Μεσογείων, από όπου εκδίδονται οι εντολές διακοπής ρεύματος προκειμένου να εμποδίσει τις αποκοπές στους καταναλωτές που δεν πληρώνουν το τέλος ακινήτων.

Ο Δεκέμβρης θα ξεκινήσει με γενική απεργία


Σε ανακοίνωσή της, η ΑΔΕΔΥ καταγγέλλει τη μνημονιακή πολιτική της νέας κυβέρνησης και το νέο μνημονιακό προϋπολογισμό, που επιβαρύνει την κατάσταση των εργαζομένων. Επίσης, το σωματείο των εργαζομένων στο δημόσιο εκφράζει την έντονη αντίθεσή του με τις νέες μειώσεις των εισοδημάτων, τις περικοπές στις συντάξεις και με...



την εργασιακή εφεδρεία, που θα οδηγήσει σε μαζικές απολύσεις στο στενό και ευρύτερο δημόσιο. «Τα μέτρα αυτά θα οδηγήσουν στην αποψίλωση της Δημόσιας Διοίκησης από ικανά και έμπειρα στελέχη, αλλά και στην τραγική υποβάθμιση των Δημοσίων Υπηρεσιών, ειδικά στους χώρους της Υγείας, της Παιδείας και της Κοινωνικής Ασφάλισης. Επιπλέον, με την καθιέρωση του νέου μισθολογίου στο Δημόσιο Τομέα, διαμορφώνονται συνθήκες φτωχοποίησης των Δημοσίων Υπαλλήλων που τις επόμενες ημέρες θα δουν τις αποδοχές τους να υποχωρούν έως και 55%», αναφέρει η ΑΔΕΔΤ.

Πέραν της γενικής απεργίας, η ΑΔΕΔΥ αποφάσισε να προχωρήσει σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης την Πέμπτη, ενώ την ίδια μέρα, από τη μία το μεσημέρι μέχρι και τη λήξη του ωραρίου, θα γίνει δίωρη στάση εργασίας.

Επίσης, εκπρόσωποι της ΑΔΕΔΥ θα επιδώσουν ψήφισμα συμπαράστασης στους Πορτογάλους εργαζομένους, στις 2 το μεσημέρι στην Πορτογαλική Πρεσβεία.

Read more: http://www.trelokouneli.gr/2011/11/blog-post_1868.html#ixzz1eSqHVQZ6

Συνεχίζεται η κατάληψη στο Κέντρο Διακοπών Ρεύματος


Συνεχίζεται και σήμερα η κατάληψη των συνδικαλιστών στης ΔΕΗ [DEHr.AT]  στο Κέντρο έκδοσης εντολών διακοπής ρεύματος, στη Λ. Μεσογείων.
Εκτός λειτουργίας τέθηκε από τη ΓΕΝΟΠ και το πληροφοριακό σύστημα «Ερμής» της ΔΕΗ... κάτι που σύμφωνα με την Ομοσπονδία σημαίνει ότι «όχι μόνο δεν μπορούν να εκδοθούν εντολές διακοπής ρεύματος αλλά, με ευθύνη της διοίκησης της ΔΕΗ, δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί καμιά απολύτως συναλλαγή με το κοινό».
Ερωτηθείς για την εισαγγελική παρέμβαση μετά από σχετική μηνυτήρια αναφορά της διοίκησης της ΔΕΗ για τη συνεχιζόμενη κατάληψη, ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ Νίκος Φωτόπουλος δήλωσε ότι οι εργαζόμενοι δεν φοβούνται και θα παραμείνουν στο χώρο της κατάληψης.
Υπενθυμίζεται ότι προϊσταμένη της Εισαγγελίας πρωτοδικών Ελένη Ράικου διέταξε τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης για την κατάληψη στο Κέντρο Διακοπών Ρεύματος, αναθέτοντας την υπόθεση στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση. Εντολή της εισαγγελέως είναι να σχηματίζονται δικογραφίες με την διαδικασία του αυτοφώρου, με σύλληψη δηλαδή των υπαιτίων, για όσες περιπτώσεις διαπιστώνεται η διάπραξη αδικημάτων που διώκονται αυτεπάγγελτα.

Προστασία του αυτοκινήτου από το κρύο και το χιόνι


Πολλά είναι τα προβλήματα που μπορούν να δημιουργηθούν εξαιτίας του παγετού κατά τους χειμερινούς μήνες.
Ωστόσο υπάρχουν ορισμένα κομβικά σημεία, στα οποία, εάν επιδείξουμε την απαραίτητη προσοχή, μπορούμε να κάνουμε τη ζωή μας ευκολότερη, να συντηρήσουμε το αυτοκίνητό μας καλύτερα και να πραγματοποιήσουμε ασφαλέστερα τις μετακινήσεις μας.

Aς δούμε ορισμένα απλά πράγματα, που μπορούν να μας "θωρακίσουν" απέναντι στον πάγο.
Το σωστό αντιψυκτικό κάνει τη διαφορά
Βασικό και πρωτεύον ζήτημα για κάθε οδηγό (σε κάθε εποχή, αλλά πολύ περισσότερο στις ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας, όπως είναι ο χειμώνας και το καλοκαίρι) είναι η σωστή χρήση του αντιψυκτικού υγρού. Αυτό βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα σε αντίξοες συνθήκες (είτε πρόκειται για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, είτε για πολύ υψηλές). Προσθέστε την κατάλληλη ποσότητα αντιψυκτικού στο ειδικό δοχείο, ενώ πάντα θα πρέπει να προσέχετε να χρησιμοποιείτε εκείνο που πληροί τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Ακόμη, θα πρέπει να αναμιγνύετε το αντιψυκτικό υγρό με αποσταγμένο νερό, στο ποσοστό που έχει θέσει ο κατασκευαστής. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η παντελής απουσία αντιψυκτικού ή η μη χρήση του στο ποσοστό που πρέπει κατά τους χειμερινούς μήνες, μπορεί επιφέρει δυσλειτουργία κατά την εκκίνηση του κινητήρα, ενώ θα παρουσιαστεί καθυστέρηση, έως ότου φτάσει στην επιθυμητή θερμοκρασία. Τέλος, θα πρέπει να ελέγχετε εάν το εύρος των θερμοκρασιών που καλύπτει το αντιψυκτικό υγρό, μπορεί να αντεπεξέλθει στις συνθήκες του τόπου όπου κατοικείτε.

Τα απαραίτητα του χειμώνα
• Αντιπαγωτικό υγρό για κλειδαριές/μεντεσέδες και τσιμούχες
• Αντιπαγωτικό για καθαριστήρες
• Αντιθαμβωτικό σπρέι τζαμιών
• Αντιθαμβωτικό σφουγγαράκι
• Γάντια
• Καλώδια εκκίνησης ανάγκης

Προσοχή στην μπαταρία
Ο ρόλος της μπαταρίας είναι ζωτικής σημασίας για το αυτοκίνητο και πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία, προκειμένου να είναι πάντα σε θέση να επιτελέσει το ρόλο της. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες η μπαταρία καταπονείται αρκετά.

Μεγάλη προσοχή χρειάζεται όταν ελέγχετε τα υγρά, γι αυτό θα πρέπει σε τακτά διαστήματα να συμπληρώνετε είτε με ειδικό είτε με αποσταγμένο νερό (εφ’ όσον είναι δυνατή η συμπλήρωση -συνήθως για μπαταρίες παλαιού τύπου). Αν η μπαταρία σας είναι ξηρού τύπου, δηλαδή δεν μπορείτε να συμπληρώσετε υγρά, θα πρέπει να την ελέγχετε σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσω της ειδικής ένδειξης (στο επάνω μέρος της), την οποία διαθέτουν οι περισσότερες μπαταρίες. Άλλωστε, εάν το αυτοκίνητό σας διαθέτει τέτοια μπαταρία και έχετε υποψία ότι ο χρόνος αντικατάστασής της πλησιάζει, (και το αυτοκίνητό σας εκτίθεται σε συνθήκες πάγου), μπορείτε να μετρήσετε την απόδοσή της σε κάποιο ηλεκτρολογείο, ώστε να διαπιστώσετε εάν χρήζει αλλαγής.

Σε κάθε περίπτωση, τα καλώδια για εκκίνηση ανάγκης θεωρούνται απολύτως απαραίτητα. Τέλος, πάντα προσέχετε να απομακρύνετε τα υγρά μπαταρίας που έχουν πέσει στο πλαίσιο του αυτοκινήτου, γιατί προκαλούν διάβρωση.

Χρησιμοποιείστε τα απαραίτητα προϊόντα
Αρκετά είναι τα προβλήματα που δημιουργούνται εξαιτίας του πάγου, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να προκληθούν βλάβες αρκετών ευρώ, εάν δε δείξουμε την απαραίτητη προσοχή. Οι βλάβες και οι δυσλειτουργίες δεν αφορούν μόνο στα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη του αυτοκινήτου, αλλά σε σημεία όπως το παρμπρίζ, οι πόρτες, κ.τ.λ.
Σπρέι για τις κλειδαριές και τις τσιμούχες

Κατά τη διάρκεια παραμονής του αυτοκινήτου σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, ο παγετός δημιουργεί προβλήματα στις κλειδαριές αλλά και στις πόρτες. Αυτά τα προβλήματα ανάγονται στη δυσκολία ξεκλειδώματος του αυτοκινήτου, ενώ η παρουσία πάγου στις τσιμούχες των θυρών καθιστά αδύνατη την είσοδο στο χώρο της καμπίνας- και αν αυτό γίνει κάτω από πίεση, τότε είναι δυνατό να κοπούν τα λαστιχάκια. Γι' αυτούς τους λόγους καλό θα είναι, αφού ακινητοποιήσετε το αυτοκίνητό σας, να ρίξετε ένα ειδικό υγρό στα συγκεκριμένα μέρη, ώστε να αποφύγετε τις απρόβλεπτες συνέπειες.

Προσοχή στους καθαριστήρες
Όταν οι θερμοκρασίες είναι αρκετά χαμηλές, όπως σε χιονόπτωση ή παγετό, είναι καλό κατά την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου σας να σηκώνετε όρθιους τους καθαριστήρες. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγετε φαινόμενα κολλήματος των μάκτρων πάνω στο παρμπρίζ, λόγω του παγετού. Επίσης είναι δυνατό να χρησιμοποιείτε ειδικό αντιπαγωτικό υγρό στο δοχείο νερού των καθαριστήρων, ώστε ο πάγος να απομακρυνθεί πιο εύκολα. Εκτός από αυτό, στο εμπόριο μπορείτε να βρείτε ειδικό σπρέι, το οποίο εμποδίζει την ανάπτυξη πάγου στα τζάμια.

Προσοχή! Ποτέ μη χρησιμοποιείτε ζεστό νερό για την απομάκρυνση του πάγου από τα τζάμια. Η απότομη διαφορά θερμοκρασίας μπορεί να προκαλέσει ρωγμές. Εάν υπάρχει πάγος στο παρμπρίζ και χρησιμοποιήσετε τους καθαριστήρες, το πιθανότερο είναι αυτοί να κοπούν τα μάκτρα σε ορισμένα σημεία.

Συμβουλές για τους χειμερινούς μήνες!
• Έχετε πάντα μαζί σας καλώδια έκτακτης εκκίνησης, γάντια και αντιολισθητικές αλυσίδες.
• Προσοχή χρειάζεται εάν χρησιμοποιείτε ξύστρες πάγου, να μη δημιουργήσετε εκδορές στο χρώμα και στα παράθυρα.
• Εάν οι συνθήκες το απαιτούν, χρησιμοποιήστε απαραιτήτως αντιολισθητικές αλυσίδες, ώστε να έχετε τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου σας.
• Σε περιπτώσεις παγετού ή χιονόπτωσης, αποφύγετε τις βίαιες κινήσεις στο τιμόνι. Οδηγείτε προνοητικά, χωρίς απότομα φρεναρίσματα και εκκινήσεις.
• Μην οδηγείτε χωρίς να έχετε απομακρύνει τον όγκο του χιονιού πάνω από το αυτοκίνητο, διότι υπάρχει πιθανότητα πρόκλησης ατυχήματος.
• Το χιόνι που συσσωρεύεται στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου θα πρέπει να απομακρύνεται, γιατί μπορεί να προκαλέσει βλάβες, ενώ παράλληλα δημιουργεί κραδασμούς στο σύστημα διεύθυνσης.
• Πριν ξεκινήσετε, φροντίστε να έχετε καθαρίσει πλήρως τα φώτα και τα παράθυρα.
• Μην οδηγείτε το αυτοκίνητό σας σε υψηλές στροφές, έως ότου φτάσει στην επιθυμητή θερμοκρασία ο κινητήρας.

Δημοσιοποιείται η λίστα με τα βαρέα και ανθυγιεινά


Η νέα λίστα, η οποία θα καλύπτει το σύνολο των επαγγελμάτων και όχι το 80% όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με προοπτική το άλλο 20% να ακολουθήσει... στις αρχές του νέου έτους, έχει βασιστεί στο πόρισμα της «επιτροπής Κωνσταντινίδη», που παραδόθηκε στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιώργο Κουτρουμάνη τον περασμένο Ιούλιο. 
Με τη νέα λίστα απεντάσσονται από την κατηγορία των βαρέων και ανθυγιεινών περί τους 100.000 έως 120.000 εργαζόμενοι, εντάσσονται κάποιες νέες κατηγορίες εργαζομένων και ο αριθμός όσων τελικά θα υπάγονται στο ειδικό καθεστώς των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων, αναμένεται ότι θα διαμορφωθεί γύρω στις 400.000, από 538.234 που είναι σήμερα.
Η επιτροπή, στο πόρισμα της έχει βασίσει την αξιολόγησή της όχι σε επαγγελματικούς κλάδους, αλλά σε συγκεκριμένα κριτήρια. Τα κριτήρια αφορούν στη νοσηρότητα, τη θνησιμότητα και το προσδόκιμο ζωής που προβλέπονται για εργαζόμενους ορισμένων επαγγελμάτων.
Τα κριτήρια είναι βασισμένα σε στοιχεία επαγγελματικών νοσημάτων και εργατικών ατυχημάτων, με βάση μελέτες και διεθνή βιβλιογραφία, που επικεντρώνονται σε κριτήρια ανθυγιεινότητας, όπως η έκθεση σε καρκινογόνους και βιολογικούς παράγοντες, η εργασία σε ύψη ή σε μεγάλα βάθη, η εργασία στο ύπαιθρο, η έκθεση σε υψηλές ή χαμηλές θερμοκρασίες και άλλα κριτήρια βαρύτητας της εργασίας, όπως τα κυλιόμενα ωράρια και κυρίως τα νυχτερινά.

Ποιοι εξαιρούνται
Από τη νέα λίστα θα εξαιρεθούν 60.000 περίπου διοικητικοί υπάλληλοι που εργάζονται σήμερα στη βαριά βιομηχανία, στις βιομηχανίες χημικών και στις φαρμακοβιομηχανίες, όπου το σύνολο των εργαζομένων υπάγεται στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα, πλανόδιοι πωλητές, εργαζόμενοι σε τουριστικά και επισιτιστικά επαγγέλματα, οικιακοί βοηθοί, κομμωτές, εκφωνητές ραδιοφώνου, και ειδικότητες που δεν υφίστανται πλέον, όπως οι εργαζόμενοι στην παραγωγή φωταερίου, ραδιοτηλεγραφητές, τηλετυπιστές κ.ά. 
Αντιθέτως, θα ενταχθούν κατηγορίες εργαζομένων που δεν καλύπτονταν μέχρι σήμερα, όπως νοσηλευτικό προσωπικό, εργάτες στην καθαριότητα, σε βιολογικούς καθαρισμούς, εργαζόμενοι σε βιομηχανίες και βιοτεχνίες που απασχολούνται σε χώρους αποδεδειγμένα βαριάς και ανθυγιεινής εργασίας όπως οι εργαζόμενοι στη χημική βιομηχανία, σε βιολογικούς καθαρισμούς, τμήματα ποιοτικού ελέγχου, αγρεργάτες και οι αλλιεργάτες.

Η λίστα των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων θα αξιολογείται κάθε τρία χρόνια.
Οι εργαζόμενοι οι οποίοι θα εξαιρεθούν τελικά από τη λίστα, θα υποχρεωθούν να αντιμετωπίσουν μισθολογικές επιπτώσεις, αφού με την εξαίρεση καταργείται το αντίστοιχο επίδομα και συνταξιοδοτικές απολαβές, εφόσον αυξάνεται το όριο ηλικίας για συνταξιοδότηση. 
Οι ασφαλισμένοι σε βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα που θα αποχαρακτηρισθούν και θα εξαιρεθούν από τη σχετική λίστα, αλλά διαθέτουν ένσημα 12 ετών (3.600 ένσημα), δεν θα θιγούν και θα διατηρήσουν το σημερινό -ευνοϊκότερο- ασφαλιστικό καθεστώς.
Πληροφορίες από κύκλους του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης αναφέρουν ότι η ρύθμιση θα καλύψει και όσους συμπληρώσουν αυτές τις προϋποθέσεις μέχρι 31 Δεκεμβρίου του 2015
Οι εργαζόμενοι των οποίων η εργασία θα εξαιρεθεί από τη λίστα των ΒΑΕ πριν να συμπληρώσουν τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης, θα λάβουν τις προσαυξήσεις που προβλέπονται για τις ημέρες της ασφάλισής τους στα βαρέα και ανθυγιεινά, ενώ σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Εργασίας, θα υπάρξει ειδική ρύθμιση που θα επιτρέπει στους συγκεκριμένους εργαζόμενους να «εξαγοράσουν» ως βαρέα τα ένσημα που ήδη έχουν αποκτήσει. 

Χωρίς ΗΣΑΠ, Μετρό και Τραμ σήμερα η Αθήνα


Χωρίς μέσα σταθερής τροχιάς θα παραμείνει για περίπου τέσσερις ώρες σήμερα η Αθήνα, καθώς οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για τις μισθολογικές περικοπές και την εφεδρεία. 
Έτσι, ακινητοποιημένοι θα είναι οι συρμοί του Μετρό, του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου και του Τραμ από τις 12:00 έως τις 16:00 την Τρίτη.

Ωστόσο, το επιβατικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι οι συρμοί θα αρχίσουν να αποσύρονται από την κυκλοφορία τουλάχιστον μισή ώρα νωρίτερα και η πλήρης αποκατάσταση της συγκοινωνίας θα γίνει περίπου στις 16:30.

Οι ηλεκτροδηγοί διαμαρτύρονται για το καθεστώς της εργασιακής εφεδρείας, τις μειώσεις των μισθών, την κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, τις καταργήσεις και συγχωνεύσεις φορέων, αλλά και τη μείωση του προσωπικού που έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία των Μέσων Μεταφοράς να εκτελέσουν ομαλά και με ασφάλεια το πρόγραμμα των δρομολογίων.