Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

ΣΟΚ! Ρεκόρ επιστροφής πινακίδων κυκλοφορίας Ι.Χ


Ρεκόρ αναμένεται να καταγραφεί φέτος στην κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας καταρρίπτοντας εκείνο που είχε σημειωθεί το 2009 που υπολογίζεται πως 200.000 ιδιοκτήτες ΙΧ αναγκάστηκαν σε προσωρινή ακινησία των οχημάτων εξαιτίας των υπέρογκων Τελών Κυκλοφορίας.
Ειδικότερα σύμφωνα με την πανελλαδική αποκλειστική έρευνα που πραγματοποίησε η “Ημερησία του Σαββάτου” μέχρι τις 30 Νοεμβρίου του 2011 η αύξηση που καταγράφεται στις κατά τόπους εφορίες ανά την Ελλάδα σε κάποιες περιπτώσεις αγγίζει και το 200% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι ενώ όλοι οι υπάλληλοι των ΔΟΥ εκτιμούν πως φέτος τον Δεκέμβριο θα καταγραφεί ρεκόρ καταθέσεων πινακίδων εξαιτίας των υψηλών Τεκμηρίων αλλά και των Τελών Κυκλοφορίας τα οποία σε συνδυασμό με τα αυξημένα ασφάλιστρα και την τιμή των καυσίμων κάνουν τη χρήση του ΙΧ απαγορευτική!

Το Ελληνικό ΡΟΝΥ με αντιρρυπαντική τεχνολογία


Το ΡΟΝΥ, το μοναδικό ελληνικό αυτοκίνητο που έγραψε ιστορία τη δεκαετία του 1970 – ’80, πρόκειται να επανεκδοθεί με νέα "ελληνική" πλατφόρμα και νέα αντιρρυπαντική τεχνολογία.
Η εταιρία ΝΑΜΚΟ (National Motor Company) αποφάσισε να ξαναβάλει μπροστά τη γραμμή της παραγωγής του και για τον λόγο ότι υπάρχουν φανατικοί φίλοι του παλιού ΡΟΝΥ, αλλά και για τον πρόσθετο λόγο ότι υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον από χώρες του εξωτερικού για το "βιοτεχνικό πρότυπο" αυτοκινητοβιομηχανίας, που αντιπροσωπεύει η ΝΑΜΚΟ.
Μάλιστα, στις εγκαταστάσεις της εταιρίας, στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, ήδη κατασκευάζονται τα πρωτότυπα PONY 4, τα οποία δοκιμάζονται σε διάφορες συνθήκες, σκληρές και μη, σε θερμοκρασίες και εδάφη, σε συσχετισμό κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων και ωφέλιμου φορτίου για να επιλεγεί ο βέλτιστος συνδυασμός για την παραγωγή ενός δυνατού και φθηνού αυτοκινήτου. Τα σχέδιά του είναι, για ευνόητους λόγους, απόρρητα και δεν θα δουν το φως της δημοσιότητας προτού εξασφαλιστούν οι απαραίτητες εγκρίσεις.
Η επανέκδοση του PONY 4 και η κυκλοφορία του στην Ελλάδα, ωστόσο, θα κριθεί από το εάν θα καταφέρει να εξασφαλίσει "έγκριση τύπου" από το υπουργείο Μεταφορών, όπως ήδη διαθέτει από τη Γερμανία, αλλά και από το εάν θα διευθετηθεί παλιά οικονομική διαφορά της με την Εθνική Τράπεζα.
Ο πρόεδρος της ΝΑΜΚΟ International AG, Πέτρος-Τζαννέτος Κοντογούρης, υποστηρίζει ότι "η εταιρία έχει δικαιωθεί με τελεσίδικη απόφαση του Εφετείου", την οποία "πρέπει να αποδεχτεί η τράπεζα και να εφαρμόσει τον Νόμο 3259/2004, Άρθρο 39". Αν ξεπεραστούν τα προβλήματα, η εταιρία φιλοδοξεί να ξεκινήσει και η παραγωγή του PONY 4 μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2012 και η διάθεσή του από το καλοκαίρι του ίδιου έτους.

Απίστευτος τρόπος να κατέβεις τις σκάλες [video]


Αυτό το μωρό δεν έχει χρόνο για χάσιμο. Πρέπει να ήταν πολύ πεινασμένο!

Απίστευτες ζημιές από μπόμπιρες!


μπιρες!

Μέγεθος κειμένου

Διαδώστε αυτό το άρθρο

7
 
 
0
 
 
0
 
0
 
Τελευταία ενημέρωση: 03.12.2011 | 13:36
Πρώτη δημοσίευση: 03.12.2011 | 13:25
Γονείς σε απόγνωση όταν αντικρύζουν εικόνες σαν τις παρακάτω:

"Είπα να κουρευτώ για να μοιάζω στον μπαμπά..."
"Είπα να κουρευτώ για να μοιάζω στον μπαμπά..."

"Κάποιος έβαλε εδώ το χέρι του..."
"Κάποιος έβαλε εδώ το χέρι του..."

"Βρε μπαμπά! Τι ωραίο πάζλ είναι αυτό! Μόνο που δεν ξεκολάνε εύκολα τα κομμάτια! Και τι δεν χρησιμοποίησα!"
"Βρε μπαμπά! Τι ωραίο πάζλ είναι αυτό! Μόνο που δεν ξεκολάνε εύκολα τα κομμάτια! Και τι δεν χρησιμοποίησα!"

"Εντάξει μάλωσέ με! Εγώ ήθελα μόνο να σας πω πόσο σας αγαπάω!"
"Εντάξει μάλωσέ με! Εγώ ήθελα μόνο να σας πω πόσο σας αγαπάω!"

"Εγω το μόνο που ήθελα να κάνω ήταν να σας φτιάξω πρωινόοοοοοο"
"Εγω το μόνο που ήθελα να κάνω ήταν να σας φτιάξω πρωινόοοοοοο"

"Εδώ δεν μου είπες μπαμπακούλη να το βάλω;"
"Εδώ δεν μου είπες μπαμπακούλη να το βάλω;"

"Μόνο του έπεσε! Αλήθεια σου λέω! Ξαφνικά έγινε ένα πράγμα σαν σεισμός! Δεν το κατάλαβες;"
"Μόνο του έπεσε! Αλήθεια σου λέω! Ξαφνικά έγινε ένα πράγμα σαν σεισμός! Δ

Σούπερ Λίγκα


Περιγραφή
16.30 ΟΦΗ-Αστέρας Τρίπολης (novasports3)

17.15 Ατρόμητος-Εργοτέλης (novasports2)

19.30 Ολυμπιακός-Παναιτωλικός (novasports1-HD)

Μοτοπορεία συμπαράστασης στους απεργούς της Χαλυβουργικής


Οι Αγανακτισμένοι Μοτοσυκλετιστές Ελλάδας οργανώνουν την Τετάρτη 7/12/2011 μοτοπορεία συμπαράστασης στους απεργούς... της Ελληνικής Χαλυβουργίας Α.Ε, μαζί με το κίνημα Δεν ΠΛΗΡΩΝΩ σε μια κοινή δράση.

Οι απεργοί της Ελληνικής Χαλυβουργίας δείχνουν το δρόμο του αγώνα που θα πρέπει να ακολουθήσουμε για να αντικρούσουμε την επίθεση που δεχόμαστε όλοι στα εισοδήματά μας από τις κυβερνήσεις των μνημονίων και της εργασιακής εφεδρείας ώστε να ανατρέψουμε την εξάπλωση του εργασιακού μεσαίωνα στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

Ώρα συγκέντρωσης στις 17:30 στην Πλατεια Καραισκάκη (Αθήνα)

Ώρα αναχώρησης στις 18:00

Θα σας παρακαλέσουμε να φοράτε ΟΛΟΙ τα κράνη σας.

ΧΑΡΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: http://g.co/maps/tzxs5

ΧΑΡΤΗΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ: http://g.co/maps/u6an9

ΑΦΙΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ: http://tiny.cc/n1wde
aganmoto.gr

Θα φορολογήσουν τους ελεύθερους επαγγελματίες βάσει καταθέσεων


Το υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζει να υπολογίζει να φορολογήσει τα εισοδήματα των ελεύθερων επαγγελματιών βάζοντας...στο παιχνίδι αντικειμενικά κριτήρια και καταργώντας τη διαδικασία της αυτοπεραίωσης.

Στα κριτήρια θα περιλαμβάνονται η κινητή περιουσία, όπως καταθέσεις, μετοχές, χρεόγραφα και αμοιβαία κεφάλαια, αλλά και κάθε είδους επενδυτικά χαρτοφυλάκια.

Τα εισοδήματα θα προκύπτουν βάσει αλγορίθμου στον οποίο θα συνυπολογίζονται δέκα παράμετροι.

1. η κατηγορία των βιβλίων
2. ο κλάδος της δραστηριότητας
3. ο τόπος και ο χρόνος της άσκησης επαγγέλματος
4. η επιφάνεια της επαγγελματικής εγκατάστασης
5. οι μισθολογικές δαπάνες
6. οι λειτουργικές δαπάνες
7. η φορολογική εικόνα και συμπεριφορά του επαγγελματία
8. η ακίνητη περιουσία
9. τα κινητά περιουσιακά στοιχεία
10. στατιστκά στοιχεία για το μεικτό ποσό κέρδους.

O συνδυασμός των παραπάνω στοιχείων θα δίνει μία εκτίμηση του εισοδήματος και στην περίπτωση που διαπιστώνεται ότι δεν δικαιολογούνται οι αποταμιεύσεις, θα καταλογίζεται… νέος φόρος. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ με τα νέα κριτήρια θα αυξηθεί το φορολογητέο εισόδημα των ελεύθερων επαγγελματιών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Στο μεταξύ ήδη οι ανείσπακτες οφειλές εκ μέρους των ελεύθερων επαγγελματιών έχουν φτάσει στα 41,5 δισ. ευρώ και εξετάζονται τρόπο άμεσης παρακράτησης του ΦΠΑ.

Έρχεται το κρητικό τσιμέντο!


Μια απόφαση του υπουργού Περιβάλλοντος, μια ημέρα πριν παραιτηθεί η κυβέρνηση Παπανδρέου, φέρνει τα πάνω-κάτω στην αγορά-παραγωγή τσιμέντου στην Κρήτη και όχι μόνο!

Το ΥΠΕΚΑ δίνει "πράσινο φως" για την παραγωγή "κρητικού" τσιμέντου με το οποίο ουσιαστικά σπάει το μονοπώλιο των 2 εταιρειών που σήμερα ελέγχουν την τοπική αγορά (ΤΙΤΑΝ-ΑΓΕΤ).

Και μόνο η απόφαση είναι αρκετή για να προκαλέσει αντιδράσεις, αφού η εταιρεία (με έδρα το Ρέθυμνο) με την παραγωγή της μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς και να χαμηλώσει τις τιμές.

Μια μέρα πριν παραιτηθεί (στις 7 Νοεμβρίου) η κυβέρνηση Παπανδρέου, ο υπουργός ΠΕΚΑ έριξε τη "βόμβα": υπέγραψε την απόφαση "έγκρισης περιβαλλοντικών όρων της μονάδας παραγωγής τσιμεντοπροϊόντων και κονιαμάτων λόγω επέκτασης άλεσης έτοιμου/επεξεργάσιμου κλίνκερ για παραγωγή τσιμέντου, της εταιρείας "Μιχαήλ Σταγάκης" που λειτουργεί στη θέση "Λατζιμάς" του Δήμου Ρεθύμνου.

Ετσι, σε λίγες εβδομάδες θα παράγεται "κρητικό" τσιμέντο!

Πηγή Cretalive

«Καλέ μου άνθρωπε, βγήκα και σε γραμματόσημο....»


«Καλέ μου άνθρωπε, βγήκα και σε γραμματόσημο....»
Ο Θανάσης Βέγγος, ο Ορέστης Μακρής, η Ρένα Βλαχοπούλου και ο Βασίλης Διαμαντόπουλος είναι οι τέσσερις από τους έξι ακόμη ηθοποιούς που τιμώνται από τα ΕΛΤΑ

Αποδοκιμάστηκε ο Βενιζέλος στη Θεσσαλονίκη

Αποδοκιμάστηκε ο Ευάγγελος Βενιζέλος  κατά τη διάρκεια της τελετής αποφοίτησης της κόρης του, στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης.
Ο υπουργός Οικονομικών έγινε δέκτης συνθημάτων και επικρίσεων από φοιτητές και γονείς, οι οποίοι εξέφρασαν την αγανάκτησή τους για τις πιέσεις που δέχονται εν μέσω κρίσης.
Ο ίδιος ο κ. Βενιζέλος φέρεται να υποστήριξε ότι δίνει το παρόν στην εκδήλωση για να τιμήσει την κόρη του και ότι η πολιτική του ιδιότητα δεν έχει καμία σχέση με την παρουσία του εκεί.
Οι φρουροί του κ. Βενιζέλου απομάκρυναν τους αγανακτισμένους και έτσι η τελετή ολοκληρώθηκε χωρίς άλλα προβλήματα.

Ακριβότερα έως 120 ευρώ τα τέλη κυκλοφορίας


Βαθιά το χέρι στην τσέπη θα πρέπει να βάλουν και φέτος, οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, προκειμένου να προμηθευτούν το ειδικό σήμα τελών κυκλοφορίας... το οποίο φέτος, για οχήματα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως τις 31 Οκτωβρίου του 2010 θα κοστίζει από 2 έως 120 ευρώ ακριβότερα σε σχέση με πέρυσι. 

Για παράδειγμα ένας πολίτης που έχει αυτοκίνητο 1000 κυβικών εκατοστών θα πληρώσει 120 ευρώ φέτος από 110 ευρώ που είχε πληρώσει πέρυσι. Αν κάποιος έχει αυτοκίνητο 1.600 κυβικών εκατοστών θα καταβάλλει 265 ευρώ, δηλαδή 25 ευρώ περισσότερα σε σχέση με πέρυσι ενώ οι κάτοχοι αυτοκινήτων 2.000 κυβικών εκατοστών θα πληρώσουν 660 ευρώ από 600 ευρώ την περσινή χρονιά. Τα πιο υψηλά τέλη κυκλοφορίας φτάνουν τα 1320 ευρώ και θα κληθούν να τα πληρώσουν όσοι διαθέτουν αυτοκίνητα με κυβισμό άνω των 4.000 κυβικών εκατοστών. 

Όσοι έχουν αγοράσει αυτοκίνητο που έχει ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1η Νοεμβρίου του 2010 και μετά θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Για παράδειγμα εάν ένα καινούργιο αυτοκίνητο εκπέμπει κάτω από 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, δεν θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας, παρά μόνο 5 ευρώ που αποτελεί το κόστος παραγωγής του σήματος, ενώ ένα όχημα που εκπέμπει 120 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα, ο κάτοχός τους θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας αξίας 108 ευρώ. 

Οι κάτοχοι των οχημάτων δεν προμηθευτούν το σηματάκι μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου θα κληθούν να πληρώσουν διπλά την αξία των τελών κυκλοφορίας. Η προμήθεια των τελών κυκλοφορίας, θα γίνεται από τα υποκαταστήματα των τραπεζών και στο ταχυδρομείο ενώ στις εφορίες θα πρέπει να απευθύνονται οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που είτε δεν έχουν λάβει καθόλου το ειδοποιητήριο, είτε το έχουν χάσει, είτε το σχετικό σημείωμα αναγράφει λανθασμένα στοιχεία.

Kαταρρίπτoντας το ρεκόρ ταχύτητας στον πάγο


Σε θερμοκρασία 30 βαθμούς υπό το μηδέν, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλλυ Γιούχα Κάνκουνεν...
οδήγησε μια Bentley Continental Supersports Convertible στα παγωμένα νερά της Βαλτικής, στη Φινλανδία, με ταχύτητα 330,695 χ.α.ώ., πετυχαίνοντας νέο ρεκόρ ταχύτητας στον πάγο. 

Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε ο ίδιος από το 2007 όταν είχε φτάσει τα 321,6 χ.α.ώ. οδηγώντας μια Continental GT στην ίδια τοποθεσία. Ο ατρόμητος Φινλανδός κατάφερε να ξεπεράσει τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, με τις ξαφνικές χιονοθύελλες και τους επικίνδυνους πλευρικούς ανέμους που συχνά εμφανίζονται σε αυτή τη διαδρομή μήκους 14 χλμ., στο παγωμένο κομμάτι θάλασσας πάχους 70 εκ. Η ταχύτητα υπολογίστηκε ως η μέση ταχύτητα σε μια απόσταση 1000 μ. και προς τις δύο κατευθύνσεις και πιστοποιήθηκε από ανθρώπους της φινλανδικής Τροχαίας, ενώ τη διαδικασία επόπτευσε εκπρόσωπος του Guinness Book of Records. 

Η ελάχιστα τροποποιημένη Supersports Convertible, που διέθετε αγωνιστικό roll-cage, χειμερινά ελαστικά της Pirelli και αλεξίπτωτο επιβράδυνσης, εφοδιαζόταν με βιοαιθανόλη E85 αντί για βενζίνη, υπογραμμίζοντας την περιβαλλοντική δέσμευση της Bentley στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Ο 52χρονος Κάνκουνεν, ο οποίος οριακά δεν είχε σπάσει το άτυπο φράγμα των 200 μιλίων/ώρα στην προηγούμενη απόπειρα του, δήλωσε ότι από τη στιγμή που έμαθε για την Supersports, ήταν αποφασισμένος να επιχειρήσει ξανά να καταρρίψει το ρεκόρ ταχύτητας στον πάγο. Προσθέτοντας μάλιστα, ότι τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με την οδήγηση μιας τετρακίνητης Bentley σε αυτή την ταχύτητα! 

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Απίστευτο! Μοτοσικλετιστής Ξεγελά Το Θάνατο! [Φωτο+Video]


Τα πράγματα έδειχναν να πηγαίνουν καλά. Οι δυο μοτοσικλετιστές έκαναν το νούμερο τους με απόλυτη ακρίβεια. Αλλά στο τέλος,… όλα πήγαν στραβά!
Η στιγμή της σύγκρουσης του ενός με ένα από τα τρία αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην παράσταση στο πάρκο Μπέτο Καρέρο της Βραζιλίας, έκοψε την ανάσα όσων την παρακολουθούσαν.
Ο οδηγός της μοτοσικλέτας ήθελε να περάσει ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αλλά δεν υπολόγισε σωστά. Χτύπησε σε ένα από αυτά και όσα ακολούθησαν άφησαν άφωνο τον κόσμο.
Ο μοτοσικλετιστής εκτινάχθηκε στον αέρα και έπεσε με δύναμη στο έδαφος. Ακολούθησαν δευτερόλεπτα σιωπής, πριν ακουστούν κραυγές φόβου καθώς ο άνδρας ήταν στο έδαφος, ακίνητος.
Αλλά εκείνος όχι μόνο ξεγέλασε το θάνατο, δεν τραυματίστηκε καν και την επόμενη μέρα πήγε κανονικά για δουλειά!

Το Super Tenere World Crosser στην παραγωγή


Θα διαφέρει ελαφρώς από το πρωτότυπο μοντέλο του 2010

To «πολεμικό» World Crosser της Yamaha θα δει τελικά το φως της παραγωγής μέσα στο 2012. Η εντυπωσιακή μοτοσικλέτα είναι έτοιμη να διαλύσει τον ανταγωνισμό!

Όταν το 2010 η Yamaha είχε πρωτοπαρουσιάσει το Super Tenere 1200, είχε δείξει ταυτόχρονα κι ένα πρωτότυπο μοντέλο, που άκουγε στο όνομα World Crosser. Το τελευταίο ήταν ένα Super Tenere, που φορούσε πληθώρα επίσημων αξεσουάρ, ώστε να μοιάζει με εντελώς διαφορετική μοτοσικλέτα. 

Απίστευτα πολεμικό, έτοιμο να διαλύσει τον ανταγωνισμό στους αγώνες ράλι, και πανέμορφα ντιζαινάτο! Μετά τον πρώτο ενθουσιασμό όμως, ακολούθησε η απογοήτευση. Κι αυτό γιατί η εταιρία αποφάσισε να μην προχωρήσει στην παραγωγή του World Crosser. Αντίθετα διέθετε τα αξεσουάρ ως κιτ, ώστε όποιος ήθελε, να μπορεί να «χτίσει» κομμάτι-κομμάτι, το δικό του World Crosser.



Κι έφτασε το 2012, όταν οι Ιάπωνες αποφάσισαν πως αρκετά έπαιξαν με συντηρητική τακτική, ενώ είχε έρθει πλέον το πλήρωμα του χρόνου για να βγάλουν την πανέμορφη αυτή μοτοσικλέτα περιπέτειας στην παραγωγή. Όχι όμως ίδια ακριβώς όπως το concept, αλλά μεταλλαγμένη ελαφρώς, ώστε και το κόστος να κρατηθεί χαμηλά, αλλά και να βελτιωθεί το design, σύμφωνα με τα ρεαλιστικά στάνταρ των μοτοσικλετών παραγωγής. 



Το ντεμπούτο του World Crosser θα γίνει στο σαλόνι του Παρισιού, στις 29 Νοεμβρίου, ενώ η μοτοσικλέτα αναμένεται στις ευρωπαϊκές αγορές κατά το Μάρτιο, με πληροφορίες να αναφέρουν πως θα τιμάται στα 15.690 ευρώ. Ταυτόχρονα, η Yamaha θα κυκλοφορήσει και μια ακόμα πιο προχωρημένη έκδοση, την World Crosser «R», που θα περιλαμβάνει εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic, και ακόμα περισσότερο carbon.



Το World Crosser θα φοράει αρκετά special αξεσουάρ, τα οποία όμως ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί. Δύσκολο είναι πάντως να φοράει τα καλούδια που είχαν τοποθετηθεί στο πρωτότυπο (Ohlins, GPS, κλπ), μιας και το κόστος θα αυξανόταν σημαντικά. Τα φρένα ωστόσο, θα αποτελούνται από δίσκους «μαργαρίτες», ενώ η μοτοσικλέτα θα φοράει ζάντες με στήριξη των ακτινών σε εσωτερική στεφάνη προκειμένου να χρησιμοποιούνται tubeless ελαστικά.



Τα ελαστικά με τα οποία παρουσιάζεται στις φωτογραφίες, είναι τα τρακτερωτά Metzeler Karoo 2, ενώ για προστασία του κινητήρα από τη στενή επαφή με πέτρες και κορμούς δέντρων, η Yamaha έχει τοποθετήσει μια ανθεκτική ποδιά αλουμινίου. Τέλος, παντού πάνω στη μοτοσικλέτα διακρίνονται προστατευτικά κομμάτια από ανθρακόνημα.

Πηγή: mototriti.gr 

Στην Τροχαία δεν γνωρίζουν για την άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης


Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011, 16:41
Είναι γνωστό ότι εδώ και λίγες ημέρες έχει γίνει άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αυτό σημαίνει πως επιτρέπεται κανονικά να κυκλοφορούν τα οχήματα που είναι εφοδιασμένα με κινητήρες diesel, αρκεί να πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5 και Euro 6. Τα παραπάνω ισχύουν βάσει νόμου που έχει ψηφιστεί και έχει δημοσιευτεί στο ΦΕΚ στις 25 Νοεμβρίου του 2011.

Αυτή είναι η πραγματικότητα και ισχύει για κάθε Έλληνα πολίτη που πληρώνει φόρους, μέχρι να διαπιστώσει το ακριβώς αντίθετο και μάλιστα από την ίδια την Τροχαία. Όπως θα ακούσετε παρακάτω, σε αρχική επικοινωνία που είχαμε με την Τροχαία Αττικής, μάθαμε ότι η άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης δεν ισχύει, αφού δεν υπάρχει καν σχετική ενημέρωση. Στη συνέχεια όμως όλα άλλαξαν, όταν από το Υπουργείο μάς γνωστοποίησαν ότι ο σχετικός νόμος είναι ήδη δημοσιευμένος και έχει τεθεί σε ισχύ.

Αυτό σημαίνει πως στην περίπτωση τώρα που σας σταματήσουν άνδρες της Τροχαίας και σας επιβάλλουν πρόστιμο για οδήγηση αυτοκινήτου diesel, τότε δεν έχετε παρά να κάνετε τον… σταυρό σας

«Πραξικόπημα» Βενιζέλου


Καταργεί το Κοινοβούλιο για να φέρει 16 μέτρα-μαχαιριές σε συνεννόηση με Παπαδήμο. Καβγάδες χθες στο υπουργικό.

Ενα ακόμη χτύπημα σε βάρος των δημοκρατικών θεσμών από τον συνταγματολόγο Ευάγγελο Βενιζέλο. Με απόφασή του καταργεί τη νομοθετική λειτουργία της Βουλής και ετοιμάζεται να φέρει με «πράξη νομοθετικού περιεχομένου» (που παραπέμπει σε ολοκληρωτισμό) τα 16 μέτρα-μαχαιριές για να ικανοποιήσει και τις τελευταίες (για την ώρα) απαιτήσεις της τρόικας, που στα μέσα Δεκεμβρίου θα επισκεφθεί την Αθήνα. 

Μάλιστα, ο κ. Βενιζέλος φρόντισε μετά τη συνεδρίαση του Eurogroup, σε non paper που μοίρασε, να «βαφτίσει» ανερυθρίαστα τις νέες επώδυνες αποφάσεις «ελάχιστες δευτερεύουσες ενέργειες», ενώ στην κυβερνητική ζήτησε και την κατάργηση της δεύτερης ανάγνωσης των μομοσχεδίων. 

Στο παιχνίδι του αντιπροέδρου εμπλέκεται για άλλη μια φορά ο Κάρολος Παπούλιας, μια και, σύμφωνα με το Σύνταγμα, οι πράξεις νομοθετικού περιεχομένου εκδίδονται μόνο σε «έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης» από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Οι πράξεις αυτές υποβάλλονται για κύρωση εντός 40 ημερών στη Βουλή, χωρίς όμως να γίνει επί της ουσίας καμιά συζήτηση. 

Το θέμα λοιπόν είναι θεσμικό και το ερώτημα είναι εάν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, αλλά και τα κόμματα αποδεχτούν αυτήν την παρεκτροπή που σχεδιάζει ο κ. Βενιζέλος σε πλήρη συνεννόηση με τον κ. Παπαδήμο. 

Τα επίμαχα ζητήματα είναι: 

- Οι αλλαγές στο μισθολόγιο - βαθμολόγιο. 

- Η νομοθέτηση μηνιαίας παρακράτησης. 

- Οι αλλαγές στις συντάξεις αναπηρίας. 

- Η επέκταση του μέτρου της εργασιακής εφεδρείας. 

- Το πρόγραμμα συγχωνεύσεων στις ΔΕΚΟ. 

- Η μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης. 

- Το άνοιγμα των 350 επαγγελμάτων της οδηγίας Bolkenstein. 

- Η πλήρης απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων. 

- Η πλήρης απελευθέρωση των οδικών μεταφορών (ταξί, φορτηγά Δ.Χ.). 

- Η σταδιακή αύξηση εισφορών ΟΓΑ. 

- Η ένταξη της ΗΔΥΚΑ στο ΙΚΑ. 

- Η νέα νομοθεσία για την τουριστική κατοικίας και τη χρήση γης. 

- Η απλοποίηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων. 

- Η εφαρμογή μόνιμου εσωτερικού οικονομικού ελέγχου σε κάθε υπουργείο. 

- Το νέο σύστημα δημόσιων συμβάσεων. 

- Η κατάργηση της εισφοράς 0,4% υπέρ του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου. 

Και ενώ αυτή η καυτή ατζέντα ετοιμάζεται, χθες η συνεδρίαση της κυβερνητικής επιτροπής σημαδεύτηκε από... καβγαδάκια. Μπροστά σε έναν πρωθυπουργό που ζήτησε από τους υπουργούς του να μη... διαπληκτίζονται ενώπιόν του, εκείνοι (Χρυσοχοΐδης - Παπουτσής) έστησαν καβγά με αφορμή το νομοσχέδιο για την πειρατεία. 

Αποκορύφωμα ήταν η ιστορία με την απουσία των Δημήτρη Αβραμόπουλου και Σταύρου Δήμα, που, ενώ βρίσκονταν σε κυβερνητική αποστολή, οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ πήγαν να στήσουν θέμα. Το εξωφρενικό είναι ότι ο γραμματέας του υπουργικού συμβουλίου Σωτήρης Λύτρας, αν και γνώριζε την επιστολή που του είχε αποστείλει εδώ και μέρες ο κ. Αβραμόπουλος, ποίησε την νήσσα. 

Κόντρα υπήρξε και μεταξύ του Μ. Βορίδη και συναδέλφων του από το ΠΑΣΟΚ. Ξεκαθαρίζοντας ότι δεν μετέχει στη συνεδρίαση ως άτομο, αλλά ως εκπρόσωπος του κόμματος που αποτελεί τον τρίτο κυβερνητικό εταίρο, υποστήριξε, με αφορμή το νομοσχέδιο για την πειρατεία, ότι «καλό θα ήταν να μη συνεννοούνται οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ μεταξύ τους και μετά να τα μαθαίνουμε εμείς». Ο κ. Βορίδης φέρεται να τα έβαλε και με τον απόντα Γ. Ραγκούση, αναρωτώμενος γιατί εξακολουθεί να μιλάει για τα ταξί, αφού δεν ανήκουν πια στη δική του αρμοδιότητα. 

Λίγη ώρα αργότερα, οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ συμμετείχαν στη γνωστή... παρασυναγωγή του κ. Παπανδρέου και άκουσαν τον Ευάγγελο Βενιζέλο να κατεβάζει πλατφόρμα υποψηφίου και να κατηγορεί τους «συντρόφους» του για τη στοχοποίησή του. Στη συνεδρίαση, πάντως, η πλειοψηφία προσήλθε με βαριά καρδιά, ενώ φωναχτά διαμαρτυρήθηκε η Αννα Διαμαντοπούλου, που αναρωτήθηκε τι νόημα έχουν όλα αυτά. Κατά τα λοιπά, οι κύριοι Ρέππας και Βενιζέλος ενοχλήθηκαν από τη σκληρή αντιπολίτευση της Ν.Δ. και ο μεν πρώτος, ως θεματοφύλακας του πασοκικού κράτους, ισχυρίστηκε ότι η κυβέρνηση δεν είναι «τράνζιτ», ενώ ο δεύτερος ότι δεν υπάρχει συμπολιτευόμενη αντιπολίτευση.