Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

«Σκότωσαν» την «κουκουβάγια» των σχολείων!


Και ποιος δεν θυμάται το σήμα κατατεθέν των σχολικών του βιβλίων που συντρόφεψε γενιές Ελλήνων. Η σοφή μας κουκουβάγια, το σήμα του ΟΕΔΒ (Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων) είναι ένα ακόμη θύμα της κυβέρνησης των οσφυοκαμπτών στην Τρόικα και το ΔΝΤ. Ο Οργανισμός καταργείται επισήμως πλέον. «Σε λίγες ώρες ο Ο.Ε.Δ.Β. θα αποτελεί παρελθόν, καταργείται οριστικά», τονίζουν στην ανακοίνωσή τους, ο πρόεδρος του Συλλόγου εργαζομένων, κ. Μάκης Λυκόπουλος και ο γενικός γραμματέας του, κ. Σταύρος Ευσταθόπουλος. «Μετά από 75 χρόνια η κουκουβάγια της σοφίας και της αρετής «πετάει μακριά», γιατί κάποιοι αποφάσισαν, ότι δεν έχει θέση στη σύγχρονη μνημονιακή εκπαίδευση. Η μόρφωση θα γίνεται πλέον ηλεκτρονικά.Το… μέλλον είναι μόνο το »ηλεκτρονικό βιβλίο» και οι «διαδραστικοί πίνακες». Οι εργαζόμενοι αποχωρούν με πίκρα και ανησυχία, για το μέλλον της έκδοσης και διανομής των σχολικών βιβλίων. Έζησαν την φετινή χρονιά, τη χειρότερη από ιδρύσεως του Ο.Ε.Δ.Β., που τα βιβλία στάλθηκαν με τεράστια καθυστέρηση, που τα λάθη και οι παραλείψεις των ιθυνόντων στοίχησαν εκατομμύρια στους Έλληνες πολίτες, προάγγελος των όσων πρόκειται να επακολουθήσουν τη φετινή χρονιά.Οι εργαζόμενοι στον Ο.Ε.Δ.Β. που όλα αυτά τα χρόνια εξέδωσαν και διένειμαν τρία δισεκατομμύρια βιβλία σε εκατομμύρια μαθητές, αποχωρούν περήφανοι για τη συμβολή τους στη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία, για τη διαχείριση του δημόσιου χρήματος (μέσο κόστος κάθε βιβλίου 0,70 €), για την απουσία διαφθοράς και διαπλοκής τους, για το ότι κατόρθωσαν να περισώσουν από τον ιδιωτικό φορέα, την ιστορία των σχολικών βιβλίων, 15.000 πρωτότυπα έργα ζωγραφικής που κοσμούσαν κάποτε τα σχολικά βιβλία (Τσαρούχης, Γκίκας, Γραμματικόπουλος, Τάσος κ.λ.π.), 30.000 βιβλία, πολλά σπάνιων εκδόσεων, που αποτελούν πλέον περιουσία του υπουργείου Παιδείας και υπάρχει ιστορική ευθύνη στην πολιτική ηγεσία να τα διαφυλάξει και αξιοποιήσει». Άντε, κύριοι κυβερνώντες, βρείτε τώρα κανέναν ιδιώτη να τα «ενθυλακώσει», ή ακόμα καλύτερα μην τυπώσετε τίποτα! Τι τα θέλουμε άλλωστε τα βιβλία;… Για να μορφωνόμαστε είμαστε τώρα;
www.prionokordela.gr

Τέρμα στα σκασμένα λάστιχα


Η Bridgestone έχει εφεύρει μια μορφή ελαστικού που χρησιμοποιεί μία «φανταχτερή» θερμοπλαστική ρητίνη ως μια εσωτερική δομή υποστήριξης αντί για... αέρα. Δηλαδή, αντί να είναι γεμάτο με αέρα τα ελαστικά θα έχουν σταθερές ακτίνες για να υποστηρίζουν το βάρος του εκάστοτε οχήματος, που σημαίνει τέλος στα τρυπήματα, στα σκασμένα λάστιχα και στους ελέγχους για σωστή πίεση ελαστικών. Ο σχεδιασμός χρειάζεται κάποιες μικροαλλαγές ώστε να...
αποφευχθεί η προσκόλληση ξένων σωμάτων ανάμεσα στις ακτίνες, ωστόσο η όλη ιδέα σίγουρα θα χαροποιήσει αρκετούς, ειδικά όσους έχουν ξεμείνει σε καμιά ερημιά περιμένοντας την οδική βοήθεια, σε περίπτωση που δεν είχαν ρεζέρβα και φυσικά όλους όσους χρειάστηκαν ώρες μέχρι να καταφέρουν να αλλάξουν λάστιχο. Προς το παρόν βρίσκεται στο στάδιο των δοκιμών σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ελπίζουμε τουλάχιστον να κάνουν την εμφάνισή τους στο άμεσο μέλλον.
ksipnistere.gr

Μειώνουμε τις τιμές, εάν…


Έως και 25% φθηνότερες τιμές σε σχέση με το 2011 θα προσφέρουν στους καταναλωτές τα νέα πακέτα Double Play με Internet και Ομιλία, που...
κατέθεσε προς έγκριση στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) την περασμένη Παρασκευή. Τα προγράμματα θα είναι διαθέσιμα όταν η ΕΕΤΤ το επιτρέψει.
Τα νέα τιμολόγια είναι αποτέλεσμα μείωσης του λειτουργικού κόστους, που η εταιρεία πέτυχε το 2011, τα οφέλη της οποίας ο ΟΤΕ επιθυμεί να μετακυλήσει πλήρως στους πελάτες του, σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο.
Ωστόσο, οι πελάτες του ΟΤΕ, παρά το αίτημα του Οργανισμού για μείωση των λιανικών τιμών, συνεχίζουν να πληρώνουν ακριβότερα τις υπηρεσίες του. Ο λόγος; Η Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, κατά την πάγια τακτική της, καθυστερεί να απαντήσει στα αιτήματα του Οργανισμού.
Πολύ περισσότερο που τις προηγούμενες ημέρες ο πρόεδρος της Επιτροπής Λεωνίδας Κανέλλος απουσίαζε στην Ινδία, προφανώς για να λάβει επιφοίτηση από τους σοφούς του ινδουισμού ή από κάποια ινδική θεότητα.
Ενδεχομένως, τώρα που επιστρέφει και από εβδομάδα θα πάει στο γραφείο του, ανανεωμένος μετά το ταξίδι, θα ζητήσει τα ρέστα από τους συναδέλφους του που καθυστερούν να απαντήσουν στον ΟΤΕ επί του αιτήματος για φθηνότερες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές.
Το πρόβλημα με τη λειτουργία και τις σκοπιμότητες που εξυπηρετεί η ΕΕΤΤ, δεν είναι «φρέσκο». Άλλωστε, είναι «νωπές» οι δηλώσεις του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού κ. Μιχάλη Τσαμάζ, ο οποίος σε συνέντευξή του την περασμένη εβδομάδα στο Reuters επεσήμανε τα προσκόμματα που θέτει στον Οργανισμό η Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών.
«Ο ρυθμιστής έχει δημιουργήσει στον ΟΤΕ μεγαλύτερο πρόβλημα από ό,τι η οικονομική κρίση... Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα δεν συμβαίνει με κανέναν άλλο ρυθμιστή στην Ευρώπη», είχε πει ο κ. Τσαμάζ μη μπορώντας να εξηγήσει τη στάση της ΕΕΤΤ.
«Από τη μια, ο ρυθμιστής χρησιμοποιεί τα μοντέλα τιμολόγησης με τρόπο που δημιουργεί μεγάλη διαφορά στις τιμές λιανικής από τον ανταγωνισμό, σαν να αποσκοπεί στο να προστατεύσει τους εναλλακτικούς. Από την άλλη, μας εμποδίζει να βγούμε στη λιανική. Οι ανταγωνιστές μας δεν έχουν τους πόρους για να επενδύσουν στο VDSL, oπότε ο ρυθμιστής καθυστερεί και εμάς από την εμπορική διάθεση στον τελικό καταναλωτή», δήλωσε χαρακτηριστικά. 
iapopsi.gr

ΔΕΗ. Προγραμματισμένες Διακοπές


Αγαπητοί μας πελάτες,
H ΔΕΗ Α.Ε. καταβάλλει διαρκείς προσπάθειες για τη μεγαλύτερη δυνατή αξιοπιστία των δικτύων και εγκαταστάσεων της, καθώς και για τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης ενέργειας.
Για το λόγο αυτό προγραμματίζει και υλοποιεί καθημερινά έργα συντήρησης, ενίσχυσης ή αναβάθμισης δικτύων, τα οποία απαιτούν προσωρινές διακοπές της ηλεκτροδότησης.
Προκειμένου να προγραμματίσετε τις εργασίες σας και να ελαχιστοποιηθεί η όχλησή σας, στον ακόλουθο πίνακα, μπορείτε να ενημερωθείτε για τις περιοχές και τις ώρες προγραμματισμένων διακοπών ηλεκτροδότησης.
Ενώ καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για τη συντομότερη επανηλεκτροδότηση, εντούτοις, επιβάλλεται μεγάλη προσοχή, θεωρώντας ότι σε όλη την προγραμματισμένη διάρκεια διακοπής, οι αγωγοί είναι υπό τάση!

Από ημ/νία
 και ώρα
Έως ημ/νία
 και ώρα
Δήμος/κοινότηταΠεριγραφή περιοχής
Σκοπός διακοπής
1/4/2012
 8:00:00 πμ
1/4/2012
2:30:00 μμ
Δ. ΘΗΒΑΙΩΝΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ. ΟΔΟΣ ΤΕΙΡΕΣΙΟΥ, ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΥΡΙΟΥ, 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΚΑΒΕΙΡΩΝ - ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ - ΡΟΥΠΑΚΑ. ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΜΑΚΡΥΝΟΡΗ, ΚΑΙ ΤΡΟΒΑΤΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΡΩ ΑΥΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΕΣΣυντήρηση



Από ημ/νία και ώραΈως ημ/νία και ώραΔήμος/κοινότηταΠεριγραφή περιοχής
Σκοπός διακοπής
1/4/2012 8:30:00 πμ1/4/2012 2:00:00 μμΔ. ΒΑΓΙΩΝΒΑΓΙΑ, ΜΑΥΡΟΜΑΤΙ, ΘΕΣΠΙΕΣ, ΑΣΚΡΗ, ΝΕΟΧΩΡΙ, ΚΤΕΟ, ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑ, ΜΥΛΟΙ ΛΑΜΠΡΟΥ ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ 08, 00 ΕΩΣ 08, 30 ΚΑΙ ΑΠΟ 14, 00 ΕΩΣ 14, 30 ΑΠΟ 08, 00 ΕΩΣ 14, 30 ΧΟΙΡΟΣΤΑΣΙΟ ΤΟΛΗ, ΒΑΜΒΑΞ, ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΑΠΟ ΘΗΒΑ ΜΕΧΡΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΒΑΓΙΩΝΚατασκευές

Από ημ/νία και ώραΈως ημ/νία και ώραΔήμος/κοινότηταΠεριγραφή περιοχής
Σκοπός διακοπής
1/4/2012 8:00:00 πμ1/4/2012 9:00:00 πμΔ. ΔΕΡΒΕΝΟΧΩΡΙΩΝΟΛΑ ΤΑ ΔΕΡΒΕΝΟΧΩΡΙΑ, ΜΟΝΗ ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ, ΤΕΧΝ. ΣΧΟΛΗ, ΣΩΛ. ΦΑΝΕΣΤΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΡΙΟΒΟΛΟΣ - ΜΑΥΡΟΥΛΗΣ, ΓΚΕΛΗΣ ΔΕΡΜΑΤΑ, ΒΙΟΤ. ΜΠΕΚΑ,Κατασκευές



Γενική πρόγνωση καιρού για Κυριακή 01/04/2012

Παροδικές νεφώσεις σε ολόκληρη τη χώρα οι οποίες από το μεσημέρι και μετά στην Κεντρική και Ανατολική Μακεδονία, τη Θράκη και το Βορειοανατολικό Αιγαίο θα πυκνώσουν και θα εκδηλωθούν βροχές και τοπικά καταιγίδες, περιμένουμε την Κυριακή 1 Απριλίου 2012. 
Η θερμοκρασία θα κυμανθεί στη Βόρεια Ελλάδα από 4 έως 21 βαθμούς, στη Δυτική Ελλάδα από 9 έως 21 βαθμούς, στην Κεντρική Ελλάδα από 8 έως 24 βαθμούς, στα υπόλοιπα ηπειρωτικά από 10 έως 24 βαθμούς και στα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη από 11 έως 18 βαθμούς Κελσίου.
Μέτριοι έως ισχυροί νοτίων διευθύνσεων άνεμοι θα πνέουν στο Αιγαίο στρεφόμενοι το βράδυ στο Βόρειο Αιγαίο σε βορειοανατολικούς σχεδόν θυελλώδεις έως θυελλώδεις. Στο Ιόνιο οι άνεμοι θα πνέουν από νότιες διευθύνσεις ασθενείς έως σχεδόν μέτριοι.
Ηλιοφάνεια με λίγες νεφώσεις, περιμένουμε την Κυριακή στην Αττική. Η θερμοκρασία θα φτάσει τους 19 με 21 βαθμούς. Ασθενείς έως μέτριοι νοτιάδες θα πνέουν στο Σαρωνικό και το Νότιο Ευβοϊκό.
Ηλιοφάνεια με λίγες νεφώσεις οι οποίες το βράδυ θα πυκνώσουν και ενδέχεται να σημειωθούν ασθενείς τοπικές βροχές, περιμένουμε την Κυριακή στη Θεσσαλονίκη. Η θερμοκρασία θα φτάσει τους 21 βαθμούς. Οι άνεμοι στο Θερμαϊκό θα πνέουν ασθενείς και από το απόγευμα βόρειοι ισχυροί έως σχεδόν θυελλώδεις.
www.meteo.gr

Άνοιξε ο δρόμος για τις απολύσεις εκπαιδευτικών


Νύχτα – φυσικά – κατατέθηκε τροπολογία για την οποία πίεζε η Τρόικα …Την συμμετοχή στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και των εκπαιδευτικών, φέρνει με τροπολογία που κατέθεσε αργά χθες το απόγευμα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας κ. Γιώργος Μπαμπινιώτης.
Η απόφαση ήταν ειλημμένη εδώ και αρκετούς μήνες, όμως αναβαλλόταν συνεχώς μπροστά στις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2013 και βάση αυτής από το 2014 θα ορίζονται οι προϊστάμενοι των διάφορων υπηρεσιών και διευθύνσεων.
Σε περίπτωση που κριθεί από την Τρόικα και την ελληνική κυβέρνηση ότι χρειάζονται περικοπές εκπαιδευτικών η αξιολόγηση θα καθορίσει ποιοι θα είναι αυτοί που θα απομακρυνθούν από τα σχολεία. Δηλαδή όπως θα ισχύσει σε όλο τον υπόλοιπο στενό δημόσιο τομέα.
Τα κριτήρια αξιολόγησης, η διαδικασία και τα όργανα που θα την αναλάβουν θα καθορίζονται μετά από προεδρικό διάταγμα ύστερα από πρόταση των υπουργώ Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Παιδείας.Το προεδρικό διάταγμα θα καθορίζει και την «βαρύτητα των επί μέρους κριτηρίων για την προαγωγική διαδικασία και την αξιολόγηση της θητείας των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης».
Το προεδρικό διάταγμα αναμένεται να εκδοθεί μέσα σε τέσσερις μήνες από την στιγμή δημοσίευσης του νόμου.
onlarissa.gr

Παγκόσμια πρωτοτυπία του υπουργού Εργασίας: Εισφορά υπέρ καταργούμενων Οργανισμών!


Όπως είναι γνωστό, με την ψήφιση του αποικιοκρατικού Μνημονίου-2 αποφασίστηκε η κατάργηση του Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας (ΟΕΚ) και του Οργανισμού Εργατικής Εστίας (ΟΕΕ), η οποία, σύμφωνα... με την Πράξη 7/28.2.12 του υπουργικού συμβουλίου, θα γίνει μέσα σε έξι μήνες, ενώ όλοι οι εργαζόμενοι των δύο οργανισμών θα μεταφερθούν στον ΟΑΕΔ. Σύμφωνα με το άρθρο 3 της Πράξης αυτής, ο ΟΑΕΔ δε θ’ αναλάβει νέα προγράμματα και παροχές που προσέφεραν οι δύο καταργούμενοι οργανισμοί. Παραπέρα, στο Μνημόνιο-2 προβλέπεται η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών προς το ΙΚΑ κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες, που όταν εφαρμοστεί θα επιφέρει μεγάλο πλήγμα στα έσοδά του και φυσικά στις συντάξεις πείνας και τις άλλες ασφαλιστικές παροχές.
Από την ανάγνωση αυτών των δύο διατάξεων και από το γεγονός ότι το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ οφείλει στους δύο καταργούμενους οργανισμούς πάνω από 3,5 δισ. ευρώ υποθέταμε ότι μετά από έξι μήνες θα καταργούνταν οι ασφαλιστικές εισφορές προς τον ΟΕΚ και τον ΟΕΕ. Λανθασμένα συμπεράναμε, γιατί ο Γ. Κουτρουμάνης και η συγκυβέρνησή είχαν άλλη γνώμη, καθώς τους έχει καλαρέσει η άσκηση βαριάς φορομπηχτικής πολιτικής με διάφορους τρόπους. Την περασμένη Δευτέρα, λοιπόν, ο Γ. Κουτρουμάνης κατέθεσε στη βουλή ένα άλλο νομοσχέδιο-σκούπα, με τίτλο «Κανονισμός Ασφάλισης ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και λοιπές διατάξεις», το οποίο την Πέμπτη μπήκε για επεξεργασία στη Διαρκή Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων. Fast track κοινοβουλευτικές διαδικασίες θα εφαρμοστούν και γι’ αυτό το νομοσχέδιο, αφού τα 57 άρθρα του θα συζητηθούνί σε δύο συνεδριάσεις κατά τη λεγόμενη πρώτη ανάγνωση και σε μία συνεδρίαση, την προσεχή Τρίτη κατά τη δεύτερη ανάγνωση (κανονικά αυτή έπρεπε να γίνει την Παρασκευή, αλλά τον Κανονισμό της Βουλής τον έχουν κάνει πλέον σουρωτήρι, διότι, όπως απεφάνθη ο μέγας συνταγματολόγος Ευ. Βενιζέλος, επικαλούμενος ακόμη και τον… Μαρξ, η εθνική σωτηρία υπερτερεί του «γράμματος» ακόμη και του Συντάγματος). Η κυβέρνηση βιάζεται να ψηφιστεί και αυτό το νομοσχέδιο πριν κλείσει η Βουλή για τις εκλογές.
Επί του παρόντος θ’ ασχοληθούμε μόνο με την εισαγωγή και γενίκευση των ασφαλιστικών εισφορών προς τον ΟΕΚ και τον ΟΕΕ, για να επανέλθουμε στις υπόλοιπες διατάξεις του την επόμενη βδομάδα (εκτός των άλλων, περιλαμβάνει και νέες ευεργητικές διατάξεις για το μεγάλο κεφάλαιο). Ερχεται, λοιπόν, η συγκυβέρνηση και επιβάλλει την καταβολή εισφορών προς δύο καταργούμενους οργανισμούς (ΟΕΚ και ΟΕΕ) σε ορισμένες κατηγορίες εργαζόμενων.
Πρώτο, στους εργαζόμενους που ενώ είχαν σύμβαση έργου ασφαλίστηκαν στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, οι οποίοι κατέβαλαν εισφορές μόνο για σύνταξη και ασθένεια. Τώρα (άρθρο 1 παρ. 1), θα καταβάλλουν εισφορές για τους κλάδους και λογαριασμούς του ΟΑΕΔ καθώς και για ΟΕΚ και ΟΕΕ. Παράδειγμα αυτής της κατηγορίας εργαζόμενων αποτελούν οι καθαριστές-καθαρίστριες και οι οικιακοί βοηθοί που δουλεύουν με μπλοκάκι και ασφαλίζονταν στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ μόνο για σύνταξη και ασθένεια. Στην Αιτιολογική Εκθεση του νομοσχεδίου ο Γ. ΚΟυτρουμάνης δικαιολογεί ως εξής την επιβολή αυτής της κράτησης: «Η εξαίρεση επομένους από τους κλάδους και λογαριασμούς του ΟΑΕΔ, ΟΕΕ, ΟΕΚ δεν φαίνεται δικαιολογημένη, αφού και για την υπαγωγή στην ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ θεωρείται ότι υπάρχουν συνθήκες εξαρτημένης εργασίας». Από την επίκληση αυτής της δικαιολογίας γίνεται φανερό ότι η κράτηση για τους καταργούμενους ΟΕΚ και ΟΕΕ θα παραμείνει για όλη την εργατική τάξη και θα πάρει τη μορφή ενός μη ανταποδοτικού χαρατσιού.
Δεύτερη κατηγορία εργαζόμενων είναι οι συγγενείς α’ και β΄ βαθμού, που δουλεύουν στις επιχειρήσεις τους και δεν είναι ασφαλισμένοι σε άλλο Ταμείο, οι οποίοι ασφαλίζονταν επίσης μόνο για σύνταξη και ασθένεια. Τώρα υποχρεώνονται και αυτοί να καταβάλλουν κρατήσεις για ΟΑΕΔ, ΟΕΕ και ΟΕΚ. Ο Γ. Κουτρουμάνης προβάλλει και γι’ αυτή την κατηγορία φτηνιάρικες δικαιολογίες για την επιβολή του χαρατσιού.
eksegersi.gr

Αυξήσεις φωτιά στα ναύλα από αύριο - Αναλυτικά παραδείγματα


Η αύξηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων κατά 6% τινάζει τους οικογενειακούς προγραμματισμούς ενόψει Πάσχα. Καλύτερα κολυμπώντας παρά ταξιδεύοντας με το πλοίο....και μάλιστα οταν αυτό καθυστερεί να φτάσει στον προορισμό του λόγω του οτι πολλές εταιρείες μειώνουν την ταχύτητα για να κάνουν οικονομία στα καύσιμα. Δείτε για παράδειγμα πόσο κοστίζουν σήμερα τα ειεσιτήρια σε δημοφιλείς Πασχαλινούς προορισμούς. Τα παραδείγματα είναι για ταξίδι μετ΄επιστροφής στην οικονομική θέση δίχως καμπίνα με συμβατικό ΙΧ, τετραμελους οικογένειας οπου τα 2 παιδιά πληρώνουν μειωμένο εισιτήριο. 


ΤΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΗΜΕΡΑ


 



οικονομική θέση




                2 ενήλικες           2 Παιδιά           ΙΧ    Σύνολο
ΠειραιάςΠάροςΠειραιάς122 €62 €154 €338 €







ΠειραιάςΜύκονοςΠειραιάς128 €64 €158 €350 €







ΠειραιάςΧίοςΠειραιάς132.6 €66.3 €144.5 €343.4 €







ΠειραιάςΠάτμοςΠειραιάς141 €70 €180 €391 €







ΠειραιάςΗράκλειοΠειραιάς130 €72 €153 €355 €







ΠειραιάςΡόδοςΠειραιάς224 €112 €181 €517 €


ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ 6% 

Το ταξίδι για Πάρο από 338 ευρώ θα κοστίζει 358,28 ευρώ 
Το ταξίδι για Μύκονο από 350 ευρώ θα κοστίζει 371 ευρώ 
Το ταξίδι για Χίο από 343,4 ευρώ θα κοστίζει 364,004 ευρώ 
Το ταξίδι για Πάτμο από 391 ευρώ θα κοστίζει 414,46 ευρώ 
Το ταξίδι για Ηράκλειο Κρήτης από 355 ευρώ θα κοστίζει 376,3 ευρώ 
Το ταξίδι για Ρόδο από 517 ευρώ θα κοστίζει 548,02 ευρώ. 

«Σηκώνει τις μπάρες» το ΠΑΜΕ


«Σηκώνει τις μπάρες» το ΠΑΜΕΚινητοποιήσεις σε όλους τους σταθμούς διοδίων..... Μεγάλη κινητοποίηση στα διόδια, με κατάληψη των σταθμών σε όλη την Ελλάδα, έχει προγραμματίσει για σήμερα το ΠΑΜΕ. Τα μέλη του συνδικάτου σκοπεύουν να σηκώσουν τις μπάρες και να επιτρέψουν την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων. Σε ανακοίνωσή του, το ΠΑΜΕ, από κοινού με την ΠΑΣΕΒΕ, την ΠΑΣΥ, το ΜΑΣ και την ΟΓΕ, «προχωρούν σε άνοιγμα των Διοδίων το Σάββατο 31 Μάρτη σε όλη την Ελλάδα, απαντώντας στην συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - Ν.Δ. που επιχειρεί με την καταστολή να αντιμετωπίσει τη λαϊκή πάλη και διαμαρτυρία για την κατάργηση των διοδίων με ποινές φυλάκισης».www.ksipnistere.gr


Φορολόγηση από το πρώτο ευρώ


Φορολόγηση από το πρώτο ευρώΈρχεται η πλήρης ισοπέδωση των εισοδημάτων... Σχέδιο πλήρους ανατροπής της φορολογίας εισοδήματος που φθάνει ακόμη και στον μηδενισμό του αφορολόγητου και στο ξήλωμα του συνόλου των φοροαπαλλαγών, μελετά το υπουργείο Οικονομικών. Το σχέδιο έχουν επεξεργαστεί υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου και θα τεθεί προς έγκριση στη νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου, η οποία θα προκύψει μετά τις εκλογές. Στη συνέχεια θα περιληφθεί στο φορολογικό νομοσχέδιο για τη δημιουργία του νέου φορολογικού συστήματος. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Κεφάλαιο», το νομοσχέδιο προβλέπει: - την πλήρη κατάργηση του αφορολόγητου, το οποί θεωρείται ως μια από τις πιο δαπανηρές φοροαπαλλαγές στη φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων. -το μεγάλο περιορισμό ή την πλήρη κατάργηση όλων των φοροαπαλλαγών και την αντικατάστασή τους με ειδικά προνοιακά επιδόματα που θα λαμβάνουν μόνο οι φορολογούμενοι με πολύ χαμηλά εισοδήματα. -τη μείωση του αριθμού των κλιμακίων φορολογικής κλίμακας και τη μείωση του ανώτατου φορολογικού συντελεστή.
www.ksipniste.gr

Όταν το Off-Road περνάει σε άλλο επίπεδο…! Αυτό το βίντεο πρέπει να το δείτε!


Εκεί που οι άλλοι σταματούν, αυτός συνεχίζει!...

Δείτε το video:

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Eτοίμασαν τυρί για... ρεκόρ Γκίνες στα Ζωνιανά


Ένα τυρί, βάρους περίπου ενός τόνου παρασκευάστηκε με πρωτοβουλία του Πολιτιστικού Συλλόγου Ζωνιανών για τις ανάγκες της Γιορτής Βοσκού και Τυριού, που πραγματοποιείται...τα τελευταία τέσσερα χρόνια στα Ζωνιανά. Το τυρί παρασκευάστηκε την περασμένη Τρίτη, με τη βοήθεια των τυροκόμων Παρασύρη Μανώλη, Παπαδάκη Δημήτρη και του τυροκόμου της ΕΑΣΜ Στεφανάκη Κώστα, στο τυροκομείο της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Μυλοποτάμου. 
Το τυρί τοποθετήθηκε σε ειδικό θάλαμο στα Ζωνιανά για να ωριμάσει και θα παρουσιαστεί στην 5η Γιορτή Βοσκού και Τυριού την τελευταία Κυριακή του Ιουλίου.


Αυτή τη φορά, στην πρωτοβουλία του ο πολιτιστικός σύλλογος συμπεριέλαβε και την παρασκευή 200 μυζηθρών, τις οποίες διένειμαν δωρεάν στους τροφίμους του Κ.Α.Π.Η Περάματος, σε συνεργασία με την Μητρόπολη Ρεθύμνου και Αυλοποτάμου στα συσσίτια του Αγ. Κωνσταντίνου και Ελένης της πόλης Ρεθύμνου, στα συσσίτια της Μικρής Παναγίας του Ρεθύμνου, ενώ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας και τον Ερυθρό Σταυρό διανεμήθηκαν 90 μυζήθρες σε άπορες οικογένειας του Ρεθύμνου.
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ζωνιανών ευχαριστεί θερμά τους τυροκόμους Παρασύρη Μανώλη, Παπαδάκη Δημήτρη και Στεφανάκη Κώστα, το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Μυλοποτάμου, για την παραχώρηση των σύγχρονων εγκαταστάσεών της, καθώς και το προσωπικό αυτής που συνέδραμε με πολύ μεράκι στην παρασκευή του τυριού, τους κτηνοτρόφους των Ζωνιανών και τον Κτηνοτροφικό Συνεταιρισμό Ζωνιανών για τη δωρεάν παραχώρηση του γάλακτος - όπως πράττουν κάθε χρόνο για τη Γιορτή Βοσκού και Τυριού-, τη Διεύθυνση του Κ.Α.Π.Η Περάματος, τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε Ρεθύμνου, τον Ερυθρό Σταυρό και την Μητρόπολη Ρεθύμνου και Αυλοποτάμου για τη βοήθεια που παρείχαν στη διανομή των μυζηθρών στους ηλικιωμένους και στις άπορες οικογένειες του Ρεθύμνου.
Να σημειωθεί ότι πέρυσι, παρασκευάστηκε τυρί βάρους 1.054 κιλών, για το οποίο ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ζωνιανών περιμένει απάντηση από την World Record Guinness για το αν θα καταχωρηθεί ως το μεγαλύτερο τυρί του κόσμου που παρασκευάστηκε από πρόβειο γάλα.
flashnews.gr

Ράλλυ Ακρόπολις 2012: Ο Εθνικός μας αγώνας είναι έτοιμος


Στην εφετινή διοργάνωση προστέθηκε στις υπάρχουσες διαδρομές και μία νυχτερινή ειδική αμέσως μετά την εκκίνηση καθώς επίσης και 5 νέες Eιδικές Διαδρομές.
Στην εφετινή διοργάνωση προστέθηκε στις υπάρχουσες διαδρομές και μία νυχτερινή ειδική αμέσως μετά την εκκίνηση καθώς επίσης και 5 νέες Eιδικές Διαδρομές.  
Το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Μαΐου (από τις 24 έως τις 27) θα διεξαχθεί το 58ο Ράλλυ Ακρόπολις.
Η εκκίνηση του αγώνα του 2012 θα γίνει στο Ζάππειο αντί της Ακρόπολης, που είχε γίνει πέρυσι και ο τερματισμός του στο Λουτράκι.
Στην εφετινή διοργάνωση προστέθηκε στις υπάρχουσες διαδρομές και μία νυχτερινή ειδική αμέσως μετά την εκκίνηση. Επιπλέον προστέθηκε και η qualification stage (Shakedown μέχρι πέρυσι) καθώς επίσης και 5 νέες Eιδικές Διαδρομές.
Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, που δόθηκε την Παρασκευή, ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος τόνισε το μεγάλο ενδιαφέρον που συγκεντρώνει σε παγκόσμιο επίπεδο ο εθνικός μας αγώνας.
Η αλυτάρχης του Ράλι Ακρόπολις, Αννίτα Πασσαλή, ανέλυσε το πρόγραμμα και τις ειδικές διαδρομές του. Το Ράλι Ακρόπολις του 2012 θα διεξαχθεί το τετραήμερο 24-27 Μαΐου και θα περιλαμβάνει 22 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 410 χιλιομέτρων.
Το κέντρο του θα βρίσκεται στο Λουτράκι και το Service Park στη σχολή Μηχανικού. Η "αυλαία" του θα ανοίξει την Πέμπτη 24 Μαΐου (17:00) με την τελετή έναρξης, η οποία θα λάβει χώρα στο Ζάππειο, ενώ στη συνέχεια τα αυτοκίνητα θα αναχωρήσουν για την πρώτη ειδική της ημέρας, μήκους 25 χιλιομέτρων με την ονομασία Κινέτα.
Το πρωί της Πέμπτης (10:30) θα διεξαχθεί μια κατατακτήρια ειδική (Qualifying Stage) μήκους 6,20 χιλιομέτρων, από την οποία θα κριθεί η θέση των οδηγών στη σειρά εκκίνησης του αγώνα. Την Παρασκευή 25 Μαΐου θα διεξαχθούν οκτώ ειδικές διαδρομές, την επομένη άλλες οκτώ ειδικές και την Κυριακή οι τελευταίες πέντε, με τελευταία την Power Stage (στο Λουτράκι), ενώ ο τερματισμός είναι προγραμματισμένος για τις 15:30 στο Λουτράκι.
Οι ειδικές του Ράλι Ακρόπολις για το 2012 έχουν ως εξής:
ΠΕΜΠΤΗ 24 ΜΑΪΟΥ
1. Κινέτα 25,24 χλμ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25 ΜΑΪΟΥ
2. Αγία Μαρίνα 13,80 χλμ
3. Θήβα 1 23,60
4. Ελικώνας 1 19,89
5. Βωξίτες 1 23,17
6. Δροσοχώρι 22,00
7. Βωξίτες 2 23,17
8. Ελικώνας 2 19,89
9. Θήβα 2 23,60
ΣΑΒΒΑΤΟ 26 ΜΑΪΟΥ
10. Κλένια-Μυκήνες 1 17,41
11. Γυμνό 1 17,61
12. Κεφαλάρι 1 18,40
13. Ζήρεια 1 21,36
14. Κλένια-Μυκήνες 2 17,41
15. Γυμνό 2 17,61
16. Κεφαλάρι 2 18,40
17. Ζήρεια 2 21,36
ΚΥΡΙΑΚΗ 27 ΜΑΪΟΥ
18. Άγιοι Θεόδωροι 1 19,42
19. Νέα Πίσσια 1 11,37
20. Άγιοι Θεόδωροι 2 19,42
21. Νέα Πίσσια 2 11,37
22. Power Stage 3,97
ΣΥΝΟΛΟ: 409,47 χιλιόμετρα
auto.in.gr

Οι φιλέλληνες Ιταλοί δήμαρχοι δημιούργησαν και ιστοσελίδα υπέρ της Ελλάδας!


Έγιναν γνωστοί όταν με συγκίνηση αποφάσισαν να διαθέσουν τους μισθούς τους υπέρ της χώρας μας....
Οι Ιταλοί δήμαρχοι συνεχίζουν την προσπάθειά τους και δημιούργησαν μια διαδικτυακή πύλη για τη χρηματική υποστήριξη τού ελληνικού λαού.
Το website forgreece.eu, στοχεύει στη χρηματική ενίσχυση τού Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, από πολίτες, θεσμούς, δήμους, όχι μόνο της Ιταλίας, αλλά και ολόκληρης της Ευρώπης.
''Ζητούμε μια οικονομική βοήθεια προς τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, ανεξαρτήτως ποσού, που να καταβληθεί για τουλάχιστο δώδεκα μήνες, ως απτή κίνηση, που να δείχνει ότι αισθανόμαστε όλοι μέρος ενός μοναδικού λαού, τού λαού της Ευρώπης'', αναφέρουν στην ηλεκτρονική σελίδα.
''Κανείς δεν μπορεί να επιτρέψει την αποβολή τής Ελλάδας από την Ενωμένη Ευρώπη. Αντιθέτως, πρέπει να ενισχύσουμε το ευρωπαϊκό σχέδιο, χάρη στο οποίο ζήσαμε επί εξήντα χρόνια σε ειρήνη και ευημερία. Βοηθώντας την Ελλάδα, βοηθάμε και τον εαυτό μας'', γράφει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιταλικών Δήμων, Γκρατσιάνο Ντελρίο.
Η δημιουργία της ''πύλης αλληλεγγύης'' είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με την Ομοσπονδία Ελληνικών Κοινοτήτων Ιταλίας.
''Στηρίξτε την Ελλάδα και χτίστε μια Ευρώπη των ανθρώπων''.
Φαίνεται πως κάποιοι Ευρωπαίοι δεν το βάζουν κάτω και συνεχίζουν τις προσπάθειες στήριξης της Ελλάδας.

Ringtone θα κολλάνε στο …πετσί σας!


Μια νέα εφεύρεση έρχεται να φέρει τα πάνω κάτω στα όσα γνωρίζατε για τα ringtones! Σε λίγο καιρό σύμφωνα με την εταιρεία τηλεπικοινωνιών «Nokia», δεν θα ακούτε τον αγαπημένο σας ήχο, αλλά θα τον νιώθετε στο πετσί σας…
Ειδικά μαγνητικά τατουάζ θα τοποθετούνται κάτω από το δέρμα του χρήστη και θα τον ειδοποιούν με ελαφρά δόνηση, κάθε φορά που χτυπάει το κινητό του.
Πρόκειται για μια νέα ιδέα που δεν βλάπτει την υγεία, είναι διακριτικό, ενώ μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα!
Εάν ο χρήστης επιθυμεί μπορεί να δονείται και με διαφορετικό τρόπο για τα μηνύματα… 

Επιβεβαιώνει το Duke 350 η KTM


Στην επίσημη παρουσίαση του Duke 200 στην Ινδία, η ΚΤΜ επιβεβαίωσε πως ετοιμάζει και την έκδοση των 350 κ.εκ. για το 2013 – και όχι μόνο για την αγορά της Ινδίας!
Συγκεκριμένα, οι Αυστριακοί επιβεβαίωσαν τις φήμες που τους θέλουν να εμπλουτίζουν τη γκάμα των Duke με ένα ακόμη μοντέλο, αυτή τη φορά στα 350 κ.εκ., στην προχθεσινή επίσημη παρουσίαση του νέου Duke 200. 
Τα πιο ευχάριστα νέα, όμως, είναι τα εξής: το Duke 350 θα κατασκευάζεται μεν από τη Bajaj στην Ινδία, ωστόσο, προορίζεται για εξαγωγή σε παγκόσμιο επίπεδο! 
Αυτό σημαίνει ότι μέσα στο 2013 θα το δούμε και στην ευρωπαϊκή αγορά! Τα καλά νέα για τους φίλους της ΚΤΜ, όμως, δε σταματούν εδώ! Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του Duke 350, το 2014 δηλαδή, θα κυκλοφορήσει και μια νέα sport μοτοσικλέτα 350 κ.εκ.. Αυτή θα είναι στην ουσία ένα Duke με full fairing, με την αισθητική του επηρεασμένη από το Moto3 project της ΚΤΜ. 
Όπως και το Duke 350, το sport αδελφάκι του θα είναι επίσης διαθέσιμο σε παγκόσμιο επίπεδο και, σε περίπτωση που η ΚΤΜ καταφέρει να κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα το κόστος κατασκευής και απόκτησης, θα αποτελέσει έναν αξιόμαχο αντίπαλο στην κατηγορία των μικρών sport μοτοσικλετών.

Πηγή:www.mototriti.gr

Επτά πυρκαγιές στη Στερεά Ελλάδα τις τελευταίες ώρες!

Επτά πυρκαγιές στη Στερεά Ελλάδα τις τελευταίες ώρες!
Η άνοδος της θερμοκρασίας και οι ισχυροί άνεμοι στάθηκαν αφορμή να έχει σημάνει συναγερμός στην πυροσβεστική υπηρεσία!
Σύμφωνα με το LamiaStar, οι περισσότερες πυρκαγιές έχουν εκδηλωθεί στην Εύβοια και συγκεκριμένα, στη Στενή, στο Μαντούδι και στην Κύμη, στην οποία οι δυνάμεις της πυροσβεστικής προσπαθούν να θέσουν υπό έλεγχο δυο πυρκαγιές.
Το απόγευμα, εκδηλώθηκε μια ακόμη πυρκαγιά σε αγροτική περιοχή στο Φραντζή Λαμίας…

Μειώνεται η ελάχιστη απόσταση μεταξύ πρατηρίων καυσίμων




Στα 30 μέτρα από 80 που ίσχυε ως τώρα.

Τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών μειώνει την ελάχιστη απόσταση στα 30 μέτρα, από 80 που ίσχυε ως τώρα, τη λειτουργία των πρατηρίων υγρών καυσίμων, ενώ καταργεί και την απαίτηση για κατασκευή ανεξάρτητης κυκλοφοριακής σύνδεσης΄, προκειμένου να επιτραπεί η ίδρυση πρατηρίων από σούπερ- μάρκετ.

Την αντίθεσή της στις αλλαγές αυτές (περιλαμβάνονται στις υποχρεώσεις που ανέλαβε η χώρα με το νέο μνημόνιο) εκφράζει η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών.

Σύμφωνα με την πρόβλεψη στο μνημόνιο, έως το δεύτερο τρίμηνο του 2012 η κυβέρνηση θα πρέπει:

Να τροποποιήσει το άρθρο 11 παρ.1 του Ν. 3897/2010 προκειμένου α) να μειωθεί η ελάχιστη απόσταση που προβλέπει το εν λόγω άρθρο μεταξύ σταθμού υγρών καυσίμων και χώρων των οποίων η χωρητικότητα ξεπερνάει τα 50 άτομα, β) να καταργηθεί η απαίτηση κατασκευής ανεξάρτητης κυκλοφοριακής σύνδεσης για πρατήρια καυσίμων εντός έκτασης υπεραγοράς, όπως προβλέπει το άρθρο 11 παρ.1, του Ν. 3897/2010 και γ) να τροποποιηθεί το άρθρο 11, παρ.6 του ίδιου νόμου προκειμένου να επιτραπεί σε πολίτες του ΕΟΧ να ανοίξουν πρατήρια υγρών καυσίμων στην Ελλάδα. Σημειώνεται επίσης ότι για το ζήτημα των αποστάσεων εκκρεμεί παραπομπή της χώρας μας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Η ΟΒΕ υποστηρίζει ότι με το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών επιχειρείται η ουσιαστική κατάργηση των αποστάσεων ασφαλείας από χώρους συνάθροισης κοινού.

«Στην πράξη χαρίζουν στις υπεραγορές το προνόμιο να ανοίγουν πρατήρια δίπλα στην είσοδό τους παραβλέποντας εγκληματικά τους κινδύνους που απειλούν τους καταναλωτές. Στόχος αυτών των ανατροπών είναι να εκτοπιστούν οι βενζινοπώλες και να παραδοθεί η αγορά στα μεγάλα συμφέροντα», καταγγέλει η Ομοσπονδία.

----------------------------
Πηγή: imerisia.gr

Μάχη δίνουν και οι κάτοικοι στην Κρήτη για τα βουνά τους!


Όλες οι επενδύσεις τους παράνομες είναι. Απευθείας αναθέσεις, οι ανάδοχες εταιρείες... κομίζονται τον πλούτο, μιζώνονται οι προδότες, περιβαλλοντικές μελέτες δεν γίνονται. Ποσώς ενδιαφέρονται οι εταιρείες για το περιβάλλον, τα κέρδη μόνο τους κόπτουν. Ποσώς ενδιαφέρει και τους προδότες η χώρα, την μίζα τους την έλαβαν, τα σεντούκια τα γέμισαν, την βίλλα τους την έχουν χτισμένη αλλού, εκτός καταστραμμένων περιοχών. Και από την επέλαση τους οι βάρβαροι αφήνουν πίσω ένα ζημιωμένο δημόσιο -δεν έχει λαμβάνειν η χώρα μερίδιο ούτε από την αγοραπωλησία ούτε φυσικά από τα κέρδη-, και τους κατοίκους χωρίς βουνά, χωρίς δάση, χωρίς αέρα, χωρίς νερό, χωρίς περιβάλλον! Όλες οι συμφωνίες των προδοτών κατά τον ίδιο τρόπο κλείνονται. Καμία επένδυση από την μιζαδόρα αυτή κυβέρνηση. Θα ξεκουμπιστούν πρώτα οι απάτριδες και μετά θα αξιοποιήσουμε τον πλούτο μας. Οι κάτοικοι των περιοχών. ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ!
inout.gr

Έρχονται οι... φουσκωτές ιπτάμενες ανεμογεννήτριες!


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η δοκιμή της «φουσκωτής ανεμογεννήτριας» μεγάλου υψομέτρου, «Altaeros Airborne Wind Turbine» (AWT). Πρόκειται για μια ολοκαίνουρια επαναστατική τεχνολογία αιολικής ενέργειας, που προσφέρει διπλάσια παραγωγή συγκριτικά με μια συμβατική ανεμογεννήτρια, στο μισό κόστος. Στο πλαίσιο της δοκιμής, η «φουσκωτή ανεμογεννήτρια» έφτασε σε ύψος τα 106 μέτρα, παρήγαγε σημαντική ποσότητα ενέργειας και στη συνέχεια προσγειώθηκε στη βάση της. Το «κέλυφος» της ανεμογεννήτριας είναι φουσκωτό και γεμίζει με αέριο ήλιο έτσι ώστε να ....
φτάνει μεγάλα ύψη. Αυτό σημαίνει ότι η πρωτοποριακή ανεμογεννήτρια έχει πρόσβαση σε ισχυρότερους και συνεχείς ανέμους, σε αντίθεση με τις συμβατικές τεχνολογίες. Η παραγόμενη ενέργεια μεταφέρεται στο έδαφος με καλώδια, τα οποία επίσης κρατούν σταθερή την ανεμογεννήτρια. Σύμφωνα με την Altaeros Energies, την εταιρεία που σχεδίασε και ανέπτυξε τη νέα τεχνολογία, φτάνοντας σε υψηλά υψόμετρα με ισχυρούς ανέμους, η «φουσκωτή ανεμογεννήτρια» μπορεί να μειώσει το κόστος της ενέργειας κατά 65%. Εκτός αυτού, χάρη στο μοναδικό της σχέδιο, ο χρόνος εγκατάστασης μειώνεται από εβδομάδες σε ημέρες. Μετά την εγκατάσταση, η «φουσκωτή ανεμογεννήτρια» χρειάζεται τη μικρότερη δυνατή συντήρηση και εκτιμάται ότι θα μπορούσε να συμβάλλει σημαντικά στην αντιμετώπιση των ενεργειακών προβλημάτων στις απομακρυσμένες περιοχές. Μελλοντικά σχεδιάζεται η ανάπτυξη της ανεμογεννήτριας και σε θαλάσσιες περιοχές, μειώνοντας σημαντικά το κόστος της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας.

Έρχονται μειώσεις στα τιμολόγια της κινητής τηλεφωνίας


Από τον Ιούλιο θα κοστίζουν λιγότερο τα τηλεφωνήματα, η αποστολή γραπτών μηνυμάτων SMS και η πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας για όσους ταξιδεύουν σε ευρωπαϊκούς προορισμούς, καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να μειώσει το κόστος περιαγωγής. Με βάση τη συμφωνία, οι χρεώσεις περιαγωγής για κλήσεις που κάνει κανείς μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας όταν ταξιδεύει στην Ευρώπη δεν θα μπορούν να ξεπερνούν τα....
29 λεπτά του ευρώ ανά λεπτό χρόνου ομιλίας (από 35 σήμερα), ενώ τα τηλεφωνήματα που θα λαμβάνει στο εξωτερικό δεν θα πρέπει να χρεώνονται πάνω από 8 λεπτά του ευρώ ανά λεπτό χρόνου ομιλίας. Το κόστος αποστολής SMS θα μπορεί να φτάνει έως τα 9 λεπτά. Όλες αυτές οι τιμές θα μειωθούν κατά 30% επιπλέον έως το 2014. Σημαντικό θα είναι επίσης το όφελος για όσους έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω κινητής τηλεφωνίας (με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, έξυπνα κινητά τηλέφωνα κ.λπ.) ενώ ταξιδεύουν στην Ευρώπη. Η ανώτερη χρέωση θα ανέρχεται σε 70 λεπτά του ευρώ ανά Megabyte δεδομένων (αντί για 2-5 ευρώ που χρεώνουν σήμερα κάποιες εταιρείες), ποσό που αναμένεται να μειωθεί στα 20 λεπτά το 2014. Το deal μεταξύ των δύο πλευρών, που αναμένεται να επικυρωθεί επίσημα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο μέσα στον Μάιο και να ισχύσει από τον Ιούλιο, εκτιμάται ότι θα αναζωπυρώσει τον ανταγωνισμό των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας με μεγαλύτερο κερδισμένο τον καταναλωτή. Με τη ρύθμιση αυτή, σημειώνει το Reuters, η Κομισιόν επιδιώκει να δημιουργήσει μια νέα αγορά για υπηρεσίες περιαγωγής με απώτερο στόχο οι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης να μην είναι υποχρεωμένοι να λαμβάνουν υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας μόνο από τις εταιρείες εκείνες που δραστηριοποιούνται στη χώρα τους. Στην προσπάθεια αυτή, η ΕΕ μείωσε από 50% έως 90% τις τιμές χονδρικής που χρεώνουν οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας ο ένας τον άλλον για να νοικιάζουν τη μεταξύ τους πρόσβαση σε δίκτυα τηλεπικοινωνιών, με την ελπίδα ότι η κίνηση αυτή θα οδηγήσει τις εταιρείες του κλάδου να προσφέρουν πιο ανταγωνιστικά πακέτα σε όσους ταξιδεύουν στην Ευρώπη. Οι εταιρείες αναμένεται να αντισταθούν, αρχικά τουλάχιστον, στην προσπάθεια αυτή για να προστατέψουν τα έσοδά τους, αν και αναλυτές της αγοράς περιμένουν μεγάλες αλλαγές στον κλάδο το επόμενο διάστημα. Σύμφωνα με την Ενωση εταιρειών κινητής τηλεφωνίας GSMA, τα νέα όρια που επιβάλλονται στις χρεώσεις περιαγωγής είναι πιο χαμηλά από ό,τι θα ήθελε ο κλάδος. Επίσης από το 2014 στόχος είναι οι πελάτες εταιρειών κινητής τηλεφωνίας να έχουν τη δυνατότητα να είναι συνδρομητές σε μια εταιρεία για τα τηλεφωνήματα που γίνονται μέσα στη χώρα τους και συνδρομητές σε άλλη όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό διατηρώντας παράλληλα σε κάθε περίπτωση τον ίδιο αριθμό.
www.ksipniste.gr

Η Ισπανία αγοράζει απο την Ελλάδα


Η Ισπανική Iberdrola, μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις ενέργειας στον κόσμο, θέλοντας να εκσυγχρονίσει το δίκτυο της ήρθε σε συμφωνία με την Ελληνική Landis+Gyr για την μαζική αγορά μετρητών για το .....
ηλεκτρικό δικτύο της Ισπανίας.
Η Landis+Gyr με έδρα και εργοστάσιο στον Ισθμό Κορίνθου, απασχολεί περισσότερους από 300 εργαζόμενους.

http://www.bankwars.gr/

Θα εκδοθούν νέες άδειες για τα «μεγάλα» ταξί.


Ανοίγει ο δρόμος για την έκδοση τουλάχιστον 180 νέων αδειών που αφορούν στα λεγόμενα οχήματα ειδικής μίσθωσης έξι ή επτά και εννιά θέσεων.
Αυτό επετεύχθη μετά την υποχώρηση του Υπουργού Μεταφορών στις πιέσεις μελών του υπουργικού συμβουλίου αλλά και τουριστικών φορέων. 
Ο κ. Βορίδης διευκρίνισε ωστόσο ότι....
προτεραιότητα σε αυτές τις άδειες θα έχουν οι υφιστάμενοι ιδιοκτήτες ταξί κι εφόσον ο αριθμός αυτός δεν καλυφθεί, τότε μόνο θα μπορούν να τις διεκδικήσουν και ιδιώτες.
Σύμφωνα λοιπόν με τις τροποποιήσεις του Υπουργού Μεταφορών 100 τουλάχιστον άδειες θα εκδοθούν στην Αττική, 30 εκ των οποίων θα αφορούν οχήματα ειδικά διασκευασμένα ώστε να μεταφέρουν ΑΜΕΑ, άλλες 50 άδειες στη Θεσσαλονίκη με την υποχρέωση οι 15 από αυτές να μπορούν να εξυπηρετήσουν επίσης ΑΜΕΑ ενώ από δέκα άδειες θα εκδοθούν σε Ηράκλειο, Πάτρα και Λάρισα και τρεις από αυτές για κάθε πόλη θα δοθούν πάλι σε οχήματα που θα εξυπηρετούν ΑΜΕΑ.
Στο μεταξύ, με άλλες τροποποιήσεις, περιορίζεται ο αριθμός των αδειών που μπορεί να κατέχει ένας επαγγελματίας σε μία έδρα από 10% σε 5% ή σε μία διοικητική μονάδα, από 5% σε 3%, ενώ επιμηκύνεται και η ηλικία απόσυρσης των οχημάτων.
Συγκεκριμένα, τα ταξί Αθήνας και Θεσσαλονίκης μέχρι 1.950 κυβικά θα αποσύρονται με την συμπλήρωση 15 ετών και στα 18 χρόνια αν ο κυβισμός τους είναι μεγαλύτερος.
Στην περιφέρεια θα αποσύρονται με την συμπλήρωση 20 ετών ενώ σε περιοχές με πληθυσμό κάτω των 3.000 κατοίκων θα αποσύρονται με την συμπλήρωση 24 ετών.

http://briefingnews.gr/

Ένα μηχανολογικό αριστούργημα!


Διαθέτει 4 ρόδες και 500 ίππους αλλά θεωρείται μοτοσυκλέτα!..
Οι δύο δίδυμοι τροχοί αριθμούν συνολικά 4 ρόδες αλλά το όχημα θεωρείται μοτοσυκλέτα. Το Tomahawk είναι ένας κινητήρας από Viper, V-10, που αποδίδει 500 ίππους. Ουσιαστικά πρόκειται για μέταλλο και ελάχιστο πλαστικό, επενδυμένα γύρω από τον θηριώδη κινητήρα. Η εισαγωγή του καυσίμου γίνεται από τα διπλά σώματα που διακρίνονται πάνω από τους εμπρός τροχούς.
Περισσότερο σαν ένα γλυπτό, σαν ένα μηχανολογικό έργο τέχνης πρέπει να αντιμετωπίζεται και σε καμία περίπτωση σαν μέσο μετακίνησης. Άλλωστε δεν έχει έγκριση να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο. Άλλωστε πιθανότατα δεν θα ήξερε σαν τι είδους όχημα να την πάρει…



Η κίνηση φυσικά βρίσκεται στους πίσω τροχούς που φιλοξενούν ανάμεσά τους και το τελικό της εξάτμισης. Όλο το πλαίσιο είναι από γυαλισμένο αλουμίνιο αν και ο κινητήρας είναι που προσφέρει έδραση στα περισσότερα περιφερειακά του Tomahawk.



Ο ήχος που παράγει είναι το πλέον εξωτικό στοιχείο του και όχι η εκκεντρική του σχεδίαση. Μπάσος και γεμάτος δεν μπορεί να συγκριθεί με κανενός άλλου οχήματος –μοτοσυκλέτας ή αυτοκινήτου.
Ο Wolfgang Bernhard, επικεφαλής της Chrysler την εποχή που βγήκε στην παραγωγή ήταν ενθουσιασμένος με το νέο δημιούργημα της εταιρείας, κάνοντας σχέδια για την παραγωγή εκατοντάδων μονάδων. Η τιμή θα ήταν οριακά κάτω από τις 200.000 δολάρια. Τελικά πουλήθηκαν μόλις εννέα αλλά για 555.000 δολάρια, μέσα από δημοπρασίες.



Πιάνει τα 100 χ.α.ω σε 2,5 δευτερόλεπτα και έχει μια θεωρητική τελική ταχύτητα κοντά στα 480 χ.α.ω. Θεωρητική καθώς χωρίς αεροδυναμική προστασία, δεν υπάρχει άνθρωπος που θα μπορούσε να πιάσει αυτά τα χιλιόμετρα.
Οι τροχοί απέχουν μερικά εκατοστά μεταξύ τους και κάθε ένας διαθέτει ξεχωριστή ανάρτηση. Όμως η διεύθυνση οδικών μεταφορών της Αμερικής αναγνωρίζει ως μοτοσυκλέτες οχήματα που έχουν ως 3 τροχούς, συνεπώς το Tomahawk δεν νομιμοποιείται. Σκέφτηκαν μια έκδοση με τρεις τροχούς, όμως η δύναμη τότε θα δημιουργούσε θέματα ασφάλειας.



Με κυβισμό 8.277 κ.εκ. ο V10, 90 μοιρών κινητήρας παράγει 500 ίππους στις 4200 σαλ και αστρονομικά 63 kgm η ροπής. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό και παρότι δεν διακρίνονται υπάρχουν αναρτήσεις και μάλιστα ρυθμιζόμενες. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ουσιαστικά διπλό, ένα για κάθε τροχό με δύο ψαλίδια και πλήμνες σε κάθετη διάταξη.



Για να σταματά, θα χρειαζόταν… αλεξίπτωτο, όμως τώρα τη δουλειά κάνουν 2 δισκόφρενα των 500 mm διαμέτρου με περιμετρική έδραση εμπρός και με διπλές δαγκάνες 4 εμβόλων για κάθε τροχό, φτιαγμένες ειδικά για το Tomahawk. Συνολικά 16 έμβολα εμπρός και άλλα 8 πίσω, όπου οι δαγκάνες είναι μονές. Όλα μαζί μας κάνουν ούτε λίγο ούτε πολύ 24 δαγκάνες για να σταματούν τα 675 κιλά του.
Στα ελαστικά (μοτοσυκλέτας) εντοπίζεται μια μικρή δυσκολία, καθώς η διάσταση των 20 ιντσών δεν χρησιμοποιείται πουθενά αλλού παρά μόνο στο Tomahawk, τόσο για τους μπροστινούς όσο και για τους πίσω τροχούς.



Μπορεί να έχει 10 κυλίνδρους αλλά το κιβώτιο ταχυτήτων έχει μόλις δύο σχέσεις και η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.
Το πιο τρομακτικό πάντως από τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι εκείνο που αναφέρεται στις κλίσεις που μπορεί να πάρει το όχημα και φτάνει τις 45ο, όσο μια συμβατική σπορ μοτοσυκλέτα δηλαδή.
Όσοι πάντως αμφιβάλετε ακόμη για το αν οδηγείται, ή απορείτε για το πως σχεδιάζεται μια τέτοια «μοτοσυκλέτα» μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό βίντεο που ακολουθεί…






πηγή:newsbeast.gr