Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023

Ο χάρτης των συνδρομητών στην ψηφιακή τηλεόραση -Τα μερίδια αγοράς



Με το βλέμμα στραμμένο στη διαρκή αναβάθμιση του περιεχομένου και την προσέλκυση νέων συνδρομητών κινούνται οι μεγάλοι παίκτες...

 στην ελληνική συνδρομητική τηλεόραση. Μετά τις αλλαγές που έφερε στο εγχώριο τοπίο, η συγχώνευση της Nova με τη Wind μετά την εξαγορά της τελευταίας από τον όμιλο United Group και την πλήρη επάνοδο στην κανονικότητα, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους παρόχους συνεχίζει να παραμένει αμείωτος.

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Ελληνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), στην οποία τα διαθέσιμα στοιχεία αναφέρονται σχεδόν δύο χρόνια πριν και πιο συγκεκριμένα για το 2021, οπότε οι συνδρομές τηλεόρασης ανήλθαν σε 1,14 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση 2,5 σε σχέση με το 2021που έκλεισαν στις 1,1 εκατ. ενώ το 66%αφορά δορυφορικές συνδρομές.

Πιο επίκαιρα είναι τα στοιχεία που έχουν δώσει στη δημοσιότητα οι σημαντικότεροι πάροχοι συνδρομητικής τηλεόρασης στην χώρα μας.

Ο αριθμός των συνδρομητών ανά εταιρεία

Ειδικότερα, η Cosmote TV διατηρώντας τη μερίδα του λέοντος, συγκεντρώνει το μεγαλύτερο αριθμό συνδρομητών. Σύμφωνα με τα μεγέθη που ανακοίνωσε ο μητρικός όμιλος ΟΤΕ, οι συνδρομητές της πλατφόρμας έφτασαν τους 648.000 στο δεύτερο τρίμηνο του 2023, σημειώνοντας άνοδο 1% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Παρά τις συνθήκες έντονου ανταγωνισμού και την εκτεταμένη πειρατεία, η Cosmote TV κατάφερε να ενισχύσει τη συνδρομητική της βάση, κάτι που εντάσσεται ανάμεσα στον γενικότερο σχεδιασμό ανάπτυξης του ΟΤΕ.

Τα χαρτιά της σε επίπεδο συνδρομητών άνοιξε την περασμένη εβδομάδα και η Nova. Στο πλαίσιο πρόσφατης συνέντευξης τύπου, η διοίκηση της εταιρείας ανέφερε ότι στο πρώτο μισό του έτους η συνδρομητική τηλεόρασης της Nova προσέλκυσε το 60% των καθαρών νέων συνδέσεων που πραγματοποιήθηκαν στην εν λόγω αγορά, ένα ποσοστό που μεταφράζεται σε 38.000. Η προσθήκη των νέων συνδρομών έχει ανεβάσει τη συνολική πελατειακή βάση της πλατφόρμας σε 425.000 συνδρομές.

Cosmote TV και Nova ποντάρουν σε μεγάλο βαθμό στο αθλητικό περιεχόμενο, το οποίο αποτελεί πόλο έλξης για νέους πελάτες.

Αξιοσημείωτες επιδόσεις σημειώνει και η συνδρομητική πλατφόρμα της Vodafone. Στο πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς κατάφερε να προσθέσει επιπλέον 20.000 νέους συνδρομητές, πλησιάζοντας ολοένα και πιο κοντά τον στόχο των 200.000 πελατών. Η συγκεκριμένη άνοδος, η οποία μεταφράζεται σε επταπλάσια αύξηση νέων συνδρομητών σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο, αποδίδεται, μεταξύ άλλων, στις πρόσφατες συμφωνίες με Disney+ και Warner Bros – Discovery αλλά και στην σταθερή αξία του HBO.

Επιστρέφοντας στην ετήσια έκθεση της ΕΕΕΤ για το 2021, η δραστηριότητα της τηλεόρασης αντιστοιχούσε στο 4,6% του συνολικού κύκλου εργασιών των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών με το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου άνω του 86% να προέρχεται από τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.


Πηγή: capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου