Πέμπτη 10 Ιουλίου 2025

Η ΕΥΔΑΠ δίπλα στον καταναλωτή – Καθαρό και ποιοτικό νερό με τεχνολογίες αιχμής



Με τεχνολογίες αιχμής και περιβαλλοντικά υπεύθυνες πρακτικές, η ΕΥΔΑΠ διασφαλίζει την παροχή καθαρού, ποιοτικού νερού στους πολίτες. 

Μέσα από πρωτοποριακές μεθόδους χαμηλού ανθρακικού αποτυπώματος, η Εταιρεία ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός σύγχρονου δικτύου ύδρευσης, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές της.

Στόχος της παραμένει η συνεχής παρουσία δίπλα στον πολίτη, όχι μόνο με ασφαλές νερό αλλά και με προηγμένες, αποτελεσματικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης, που συνδυάζουν τεχνολογία, προσβασιμότητα και ταχύτητα στην ανταπόκριση.

Είναι ενδεικτικό ότι η ΕΥΔΑΠ καταλαμβάνει την κορυφαία θέση στον παγκόσμιο χάρτη της ποιότητας νερού, σύμφωνα με τον Δείκτη Περιβαλλοντικής Απόδοσης (EPI) του Πανεπιστημίου Yale, ανάμεσα σε 180 χώρες, ενώ την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τη Global Water Intelligence, το νερό της χαρακτηρίζεται ως ένα από τα πιο οικονομικά διεθνώς.

Πίσω από τα εντυπωσιακά αυτά στοιχεία βρίσκεται ένα πλέγμα σύγχρονων μεθόδων, αυστηρών ελέγχων και πράσινων υποδομών. Η ΕΥΔΑΠ πραγματοποιεί καθημερινά εργαστηριακούς ελέγχους, επτά ημέρες την εβδομάδα, τόσο στο ακατέργαστο όσο και στο πόσιμο νερό, διασφαλίζοντας την κορυφαία ποιότητα του νερού που φτάνει στη βρύση των καταναλωτών. Επιπλέον, οι κύριες πηγές υδροληψίας και οι ταμιευτήρες της βρίσκονται σε περιοχές απαλλαγμένες από γεωργική ή βιομηχανική δραστηριότητα, εξασφαλίζοντας καθαρότητα από την πηγή.

ΚΕΛ Ψυττάλειας – Πηγή: Αρχείο ΕΥΔΑΠ

Η Εταιρεία προχωρά σταδιακά στην αντικατάσταση 300 χιλιομέτρων παλαιών αγωγών και υδροπαροχών στο δίκτυο ύδρευσης, περιορίζοντας τις απώλειες νερού και αναβαθμίζοντας το σύστημα διανομής. Παράλληλα, επεκτείνει τις υποδομές αποχέτευσης στην Ανατολική Αττική, δίνοντας πρόσβαση σε σύγχρονο δίκτυο σε περίπου 400.000 κατοίκους — μια επένδυση που αναβαθμίζει την ποιότητα ζωής και ενισχύει τις δημόσιες υπηρεσίες στην περιοχή.

ΚΕΛ Θριάσιου- Πηγή: Αρχείο ΕΥΔΑΠ

Στην κατεύθυνση της βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών, η ΕΥΔΑΠ εφαρμόζει ένα νέο, ολιστικό μοντέλο εξυπηρέτησης που συνδυάζει φυσικά και ψηφιακά κανάλια: από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών και το 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο, έως τις εξελιγμένες ψηφιακές υπηρεσίες που επιτρέπουν άμεση και εύκολη πρόσβαση στις παροχές της εταιρείας.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται και στη στρατηγική αξιοποίησης της τεχνολογίας, με επίκεντρο την υλοποίηση του έργου των «έξυπνων υδρόμετρων». Το έργο αυτό στοχεύει στη μείωση του λειτουργικού κόστους, την αποτελεσματική συντήρηση του δικτύου, την παρακολούθηση της κατανάλωσης σχεδόν σε πραγματικό χρόνο και τη σημαντική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης προς τον καταναλωτή.

Η λειτουργία και συντήρηση των εγκαταστάσεων της ΕΥΔΑΠ είναι εξίσου εντυπωσιακή σε κλίμακα και οργάνωση: 4 ταμιευτήρες που καλύπτουν 495 χιλιόμετρα, 4 Μονάδες Επεξεργασίας Νερού, ένα εκτεταμένο δίκτυο ύδρευσης άνω των 14.000 χιλιομέτρων, 5 Κέντρα Επεξεργασίας Λυμάτων και περισσότερα από 8.000 χιλιόμετρα δικτύου αποχέτευσης.

ΚΕΛ Μεταμόρφωσης – Πηγή: Αρχείο ΕΥΔΑΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου