
Η εμπιστοσύνη, η ασφάλεια και η ταχύτητα παραμένουν τα κύρια κριτήρια των Ελλήνων καταναλωτών στις online αγορές, όπως δείχνει...
η έρευνα Nexi eCommerce Report 2024. Οι ηλεκτρονικές πληρωμές έχουν καθιερωθεί ως βασικό στοιχείο της αγοραστικής εμπειρίας, με τις κάρτες και τις ψηφιακές πλατφόρμες να κυριαρχούν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η χρεωστική κάρτα είναι η πιο διαδεδομένη μέθοδος, με το 57% των χρηστών να την χρησιμοποιούν τις τελευταίες 28 ημέρες. Ακολουθεί το PayPal με 49%, καθώς παρέχει ευκολία και αίσθηση ασφάλειας. Η αντικαταβολή παραμένει στο 21%, ενώ οι πιστωτικές κάρτες και οι λογαριασμοί Revolut κυμαίνονται γύρω στο 20% και 19% αντίστοιχα. Οι υπηρεσίες Apple Pay και Google Pay καταγράφουν 17%, οι τραπεζικές καταθέσεις 6% και μόλις 1% δηλώνει αβεβαιότητα.
Όταν ρωτήθηκαν για την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής, το PayPal προηγείται με 34%, η χρεωστική κάρτα ακολουθεί με 25% και η αντικαταβολή 12%.
Οι λόγοι πίσω από τις επιλογές δείχνουν ότι η ασφάλεια είναι πρωταρχικός παράγοντας για το 71% των καταναλωτών, ενώ σημαντική είναι και η ταχύτητα (56%) και η ευκολία (49%). Σε χαμηλότερα επίπεδα βρίσκονται η συνήθεια (15%), η οικονομία (14%) και τα προγράμματα επιβράβευσης (10%). Πολύ λίγοι προτιμούν πληρωμές σε δόσεις ή αργότερα (2%).
Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα σε λύσεις που προσφέρουν ασφάλεια δεδομένων και απρόσκοπτες συναλλαγές, καθιστώντας τις επιλογές πληρωμής καθοριστικό στοιχείο της συνολικής εμπειρίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η χρεωστική κάρτα είναι η πιο διαδεδομένη μέθοδος, με το 57% των χρηστών να την χρησιμοποιούν τις τελευταίες 28 ημέρες. Ακολουθεί το PayPal με 49%, καθώς παρέχει ευκολία και αίσθηση ασφάλειας. Η αντικαταβολή παραμένει στο 21%, ενώ οι πιστωτικές κάρτες και οι λογαριασμοί Revolut κυμαίνονται γύρω στο 20% και 19% αντίστοιχα. Οι υπηρεσίες Apple Pay και Google Pay καταγράφουν 17%, οι τραπεζικές καταθέσεις 6% και μόλις 1% δηλώνει αβεβαιότητα.
Όταν ρωτήθηκαν για την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής, το PayPal προηγείται με 34%, η χρεωστική κάρτα ακολουθεί με 25% και η αντικαταβολή 12%.
Οι λόγοι πίσω από τις επιλογές δείχνουν ότι η ασφάλεια είναι πρωταρχικός παράγοντας για το 71% των καταναλωτών, ενώ σημαντική είναι και η ταχύτητα (56%) και η ευκολία (49%). Σε χαμηλότερα επίπεδα βρίσκονται η συνήθεια (15%), η οικονομία (14%) και τα προγράμματα επιβράβευσης (10%). Πολύ λίγοι προτιμούν πληρωμές σε δόσεις ή αργότερα (2%).
Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα σε λύσεις που προσφέρουν ασφάλεια δεδομένων και απρόσκοπτες συναλλαγές, καθιστώντας τις επιλογές πληρωμής καθοριστικό στοιχείο της συνολικής εμπειρίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου