Πόσες φορές δεν έχεις ψάξει τον κωδικό του WiFi σε μια απόδειξη ή δεν έχεις ρωτήσει κάποιον από τους σερβιτόρους για αυτόν; Όποια κι αν είναι η περίπτωση, πρέπει...
να παραδεχτείς πως κάποιες φορές η αναζήτηση και η σύνδεση σε WiFi δίκτυα είναι μια όχι και τόσο ευχάριστη διαδικασία.
Τι θα έλεγες όμως αν μπορούσες να συνδεθείς σε κάποιο WiFi χωρίς να χρειάζεται η εισαγωγή του username και του password, αλλά κάνοντας απλώς ένα-δυο αγγίγματα στην οθόνη; Αυτό ακριβώς θέλει να πετύχει ένα ελληνικό startup που ακούει στο όνομα Zoottle.
Η ιδέα είναι πολύ απλή. Όταν θέλεις να συνδεθείς σε ένα WiFi που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του Zoottle, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι κάνεις login με το λογαριασμό σου στο Facebook ή στο Twitter και να πατήσεις like στη σελίδα του χώρου που βρίσκεσαι ή κάνοντας follow στο twitter αντίστοιχα. Αυτό ήταν! Πλέον έχεις συνδεθεί.
Εναλλακτικά μπορείς να συνδεθείς με το email σου ή ακόμα και με password.
Τα κέρδη τόσο για σένα, όσο και για την επιχείρηση που το χρησιμοποιεί, είναι προφανή. Από τη μία πλευρά, εσύ γλυτώνεις χρόνο και κόπο. Από την άλλη, επειδή χρησιμοποιείς το Facebook ή Twitter για να συνδεθείς στο δίκτυο, η επιχείρηση μεγαλώνει την κοινότητα της στο Facebook page & στο Τwitter. Έτσι αποκτά τη δυνατότητα να έρχεται σε άμεση επαφή με το κοινό που την ενδιαφέρει περισσότερο, δηλαδή τους πελάτες της. Ταυτόχρονα η επιχείρηση έχει πρόσβαση σε δημογραφικά δεδομένα των χρηστών γνωρίζοντας καλύτερα τους πελάτες της αλλά και βλέποντας ποιοι από αυτούς επισκέπτονται συχνότερα τον χώρο της. Έτσι αποκτά ένα εργαλείο για να επιβραβεύσει τους πιο "πιστούς" πελάτες της.
Η ιδέα του Zoottle Wi-Fi hotspot, γεννήθηκε από τους Νεκτάριο Συλλιγαρδάκη, team leader στην eresus, και Νίκο Χασιώτη, μηχανικό συστημάτων UNIX στην Cosmote. Έχοντας δυσανασχετήσει πολλές φορές την παραπάνω ιστορία αναζήτησης του κρυμμένου κωδικού πίστευαν ότι σίγουρα θα υπάρχει και άλλος τρόπος σύνδεσης, ένας τρόπος που θα εξαρτάται από τον χρήστη και θα λειτουργεί ανταποδοτικά για τον πάροχο του ελεύθερου Wi-Fi. ΄Ενα win-win game για τον χρήστη και τον πάροχο Wi-Fi.
Αρκετή δουλειά, δοκιμές και αμέτρητες ώρες γραψίματος κώδικα οδήγησαν στην υλοποίηση του Zoottle. Το πιο σημαντικό βήμα δεν είχε γίνει όμως ακόμη. Για να βγει το Zoottle στην αγορά χρειαζόταν ομάδα και χρηματοδότηση. Όσο πιο πολύ συζητούσαν την ιδέα τους με VCs και άλλους start-uppers τόσο η απάντηση ήταν κοινή: " πάρα πολύ καλή ιδέα, αλλά χρειάζεται ομάδα και εμπειρία στο εμπορικό κομμάτι για να προχωρήσει". Έτσι, ήρθαν σε επαφή με τον Χρήστο Περάκη Openfund mentor, Angel investor και Apple Country Business Manager για την Ελλάδα και την Κύπρο, ο οποίος στήριξε σαν μέντορας από την πρώτη στιγμή την προσπάθεια και επιπλέον έφερε στην ομάδα τον Νάσο Αναλογίδη, που ήταν General Manager στην Nokia για την Ελλάδα, το Ισραήλ και την Κύπρο. Οι δυο τους υλοποίησαν το αρχικό πλάνο εύρεσης πόρων για τη χρηματοδότηση της Zoottle από ενδιαφερόμενους επενδυτές και από ιδία κεφάλαια, που μέχρι αυτή τη στιγμή φτάνει τις 150.000 ευρώ και συνεχίζει να προσελκύει ενδιαφέρον. Κάπως έτσι το Zoottle βγήκε στην αγορά. Σήμερα έχει τοποθετηθεί σε περισσότερες από 50 εταιρείες στην Ελλάδα, ενώ έχουν γίνει ήδη τα πρώτα βήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Μέση Ανατολή. Την επόμενη φορά, λοιπόν, πριν αναζητήσεις τον κωδικό του WiFi, δες μήπως υπάρχει Zoottle.
Πηγή:iefimerida.gr
Τι θα έλεγες όμως αν μπορούσες να συνδεθείς σε κάποιο WiFi χωρίς να χρειάζεται η εισαγωγή του username και του password, αλλά κάνοντας απλώς ένα-δυο αγγίγματα στην οθόνη; Αυτό ακριβώς θέλει να πετύχει ένα ελληνικό startup που ακούει στο όνομα Zoottle.
Η ιδέα είναι πολύ απλή. Όταν θέλεις να συνδεθείς σε ένα WiFi που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του Zoottle, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι κάνεις login με το λογαριασμό σου στο Facebook ή στο Twitter και να πατήσεις like στη σελίδα του χώρου που βρίσκεσαι ή κάνοντας follow στο twitter αντίστοιχα. Αυτό ήταν! Πλέον έχεις συνδεθεί.
Εναλλακτικά μπορείς να συνδεθείς με το email σου ή ακόμα και με password.
Τα κέρδη τόσο για σένα, όσο και για την επιχείρηση που το χρησιμοποιεί, είναι προφανή. Από τη μία πλευρά, εσύ γλυτώνεις χρόνο και κόπο. Από την άλλη, επειδή χρησιμοποιείς το Facebook ή Twitter για να συνδεθείς στο δίκτυο, η επιχείρηση μεγαλώνει την κοινότητα της στο Facebook page & στο Τwitter. Έτσι αποκτά τη δυνατότητα να έρχεται σε άμεση επαφή με το κοινό που την ενδιαφέρει περισσότερο, δηλαδή τους πελάτες της. Ταυτόχρονα η επιχείρηση έχει πρόσβαση σε δημογραφικά δεδομένα των χρηστών γνωρίζοντας καλύτερα τους πελάτες της αλλά και βλέποντας ποιοι από αυτούς επισκέπτονται συχνότερα τον χώρο της. Έτσι αποκτά ένα εργαλείο για να επιβραβεύσει τους πιο "πιστούς" πελάτες της.
Η ιδέα του Zoottle Wi-Fi hotspot, γεννήθηκε από τους Νεκτάριο Συλλιγαρδάκη, team leader στην eresus, και Νίκο Χασιώτη, μηχανικό συστημάτων UNIX στην Cosmote. Έχοντας δυσανασχετήσει πολλές φορές την παραπάνω ιστορία αναζήτησης του κρυμμένου κωδικού πίστευαν ότι σίγουρα θα υπάρχει και άλλος τρόπος σύνδεσης, ένας τρόπος που θα εξαρτάται από τον χρήστη και θα λειτουργεί ανταποδοτικά για τον πάροχο του ελεύθερου Wi-Fi. ΄Ενα win-win game για τον χρήστη και τον πάροχο Wi-Fi.
Αρκετή δουλειά, δοκιμές και αμέτρητες ώρες γραψίματος κώδικα οδήγησαν στην υλοποίηση του Zoottle. Το πιο σημαντικό βήμα δεν είχε γίνει όμως ακόμη. Για να βγει το Zoottle στην αγορά χρειαζόταν ομάδα και χρηματοδότηση. Όσο πιο πολύ συζητούσαν την ιδέα τους με VCs και άλλους start-uppers τόσο η απάντηση ήταν κοινή: " πάρα πολύ καλή ιδέα, αλλά χρειάζεται ομάδα και εμπειρία στο εμπορικό κομμάτι για να προχωρήσει". Έτσι, ήρθαν σε επαφή με τον Χρήστο Περάκη Openfund mentor, Angel investor και Apple Country Business Manager για την Ελλάδα και την Κύπρο, ο οποίος στήριξε σαν μέντορας από την πρώτη στιγμή την προσπάθεια και επιπλέον έφερε στην ομάδα τον Νάσο Αναλογίδη, που ήταν General Manager στην Nokia για την Ελλάδα, το Ισραήλ και την Κύπρο. Οι δυο τους υλοποίησαν το αρχικό πλάνο εύρεσης πόρων για τη χρηματοδότηση της Zoottle από ενδιαφερόμενους επενδυτές και από ιδία κεφάλαια, που μέχρι αυτή τη στιγμή φτάνει τις 150.000 ευρώ και συνεχίζει να προσελκύει ενδιαφέρον. Κάπως έτσι το Zoottle βγήκε στην αγορά. Σήμερα έχει τοποθετηθεί σε περισσότερες από 50 εταιρείες στην Ελλάδα, ενώ έχουν γίνει ήδη τα πρώτα βήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Μέση Ανατολή. Την επόμενη φορά, λοιπόν, πριν αναζητήσεις τον κωδικό του WiFi, δες μήπως υπάρχει Zoottle.
Πηγή:iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου