Θέμα χρόνου εκτιμάται ότι είναι η αποστολή επιστολών από το υπουργείο Οικονομικών προς όσους οδηγούς διαθέτουν ανασφάλιστα οχήματα, προκειμένου να συνάψουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
Ποιες αλλαγές έφερε το νέο θεσμικό πλαίσιο.
Δυσάρεστες εκπλήξεις βιώνουν οι κάτοχοι ανασφάλιστων οχημάτων, καθώς από τους 500.000 περίπου ελέγχους της τροχαίας το μήνα το 14% - 15% των οδηγών βρίσκεται χωρίς ασφαλιστήριο συμβόλαιο και υπόκειται στις συνέπειες του νόμου.
Ήδη, αυτό φαίνεται και από την πορεία του αριθμού των ασφαλισμένων οχημάτων, τα οποία από 5,2 εκατομμύρια στο τέλος του 2012 αυξήθηκαν στα 5,5 εκατ. στο τέλος του 2013 και διαμορφώθηκαν στα 5,8 εκατ. στις 30 Ιουνίου του 2014.
Επιπρόσθετα, θέμα χρόνου (αναμένεται ότι το ζήτημα θα προχωρήσει, μετά την περιορισμένη καθυστέρηση που παρατηρήθηκε) εκτιμάται ότι είναι η αποστολή σχετικών επιστολών από το υπουργείο Οικονομικών προς όσους οδηγούς διαθέτουν ανασφάλιστα οχήματα, προκειμένου να τακτοποιήσουν τη σχετική τους υποχρέωση.
«Στο θέμα αυτό έχουμε δει σημαντική πρόοδο» ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου. Το θέμα ήταν η ενημέρωση των πελατών σχετικά με τις πρόσφατες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο που αφορούν τα συμβόλαια αυτοκινήτου.
Συγκεκριμένα, με βάση αυτές τις αλλαγές:
1. Η ασφάλιση ισχύει για ορισμένο χρονικό διάστημα και η ανανέωσή της επιτρέπεται μόνο, αφού προηγηθεί η καταβολή από τον ασφαλισμένο του αντίστοιχου ασφαλίστρου.
2. Το ασφαλιστήριο από εδώ και στο εξής είναι το έγγραφο με το οποίο θα αποδεικνύεται στα ασφαλιστικά όργανα η σύναψη της ασφάλισης (καταργείται το σχετικό σήμα στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου).
3. Η σύναψη της ασφάλισης αποδεικνύεται για τις πρώτες πέντε ημέρες από την απόδειξη πληρωμής του οφειλόμενου ασφαλίστρου.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών τόνισε ότι το νέο θεσμικό πλαίσιο θα ωφελήσει την ασφαλιστική αγορά και συμβάλλει στη μείωση του κόστους του ασφαλίστρου. Κατά την τελευταία διετία, έχει παρατηρηθεί πτώση των ασφαλίστρων στον κλάδο αυτοκινήτου κοντά στο 25%, ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Σαρρηγεωργίου, δεν υπάρχει κίνδυνος πτωχευτικού ασφαλίστρου, αφού οι εταιρίες έχουν μπει ήδη από τώρα στη διαδικασία του Solvency II, καθώς η εποπτεία από την Τράπεζα της Ελλάδος είναι ιδιαίτερα αυστηρή. «Η εκτίμησή μου είναι ότι δεν θα δούμε λουκέτα ασφαλιστικών εταιριών στο μέλλον», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Τέλος, ο κ. Σαρρηγεωργίου αναφέρθηκε στη μείωση των παραπόνων των πελατών προς τις ασφαλιστικές, καθώς και στο γεγονός ότι την περίοδο της κρίσης ο κλάδος συνέχισε να ανταποκρίνεται πλήρως στις υποχρεώσεις προς τους πελάτες του, παρά το γεγονός ότι απώλεσε γύρω στα 3 δισ. ευρώ, εξαιτίας του PSI.
Δυσάρεστες εκπλήξεις βιώνουν οι κάτοχοι ανασφάλιστων οχημάτων, καθώς από τους 500.000 περίπου ελέγχους της τροχαίας το μήνα το 14% - 15% των οδηγών βρίσκεται χωρίς ασφαλιστήριο συμβόλαιο και υπόκειται στις συνέπειες του νόμου.
Ήδη, αυτό φαίνεται και από την πορεία του αριθμού των ασφαλισμένων οχημάτων, τα οποία από 5,2 εκατομμύρια στο τέλος του 2012 αυξήθηκαν στα 5,5 εκατ. στο τέλος του 2013 και διαμορφώθηκαν στα 5,8 εκατ. στις 30 Ιουνίου του 2014.
Επιπρόσθετα, θέμα χρόνου (αναμένεται ότι το ζήτημα θα προχωρήσει, μετά την περιορισμένη καθυστέρηση που παρατηρήθηκε) εκτιμάται ότι είναι η αποστολή σχετικών επιστολών από το υπουργείο Οικονομικών προς όσους οδηγούς διαθέτουν ανασφάλιστα οχήματα, προκειμένου να τακτοποιήσουν τη σχετική τους υποχρέωση.
«Στο θέμα αυτό έχουμε δει σημαντική πρόοδο» ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου. Το θέμα ήταν η ενημέρωση των πελατών σχετικά με τις πρόσφατες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο που αφορούν τα συμβόλαια αυτοκινήτου.
Συγκεκριμένα, με βάση αυτές τις αλλαγές:
1. Η ασφάλιση ισχύει για ορισμένο χρονικό διάστημα και η ανανέωσή της επιτρέπεται μόνο, αφού προηγηθεί η καταβολή από τον ασφαλισμένο του αντίστοιχου ασφαλίστρου.
2. Το ασφαλιστήριο από εδώ και στο εξής είναι το έγγραφο με το οποίο θα αποδεικνύεται στα ασφαλιστικά όργανα η σύναψη της ασφάλισης (καταργείται το σχετικό σήμα στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου).
3. Η σύναψη της ασφάλισης αποδεικνύεται για τις πρώτες πέντε ημέρες από την απόδειξη πληρωμής του οφειλόμενου ασφαλίστρου.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών τόνισε ότι το νέο θεσμικό πλαίσιο θα ωφελήσει την ασφαλιστική αγορά και συμβάλλει στη μείωση του κόστους του ασφαλίστρου. Κατά την τελευταία διετία, έχει παρατηρηθεί πτώση των ασφαλίστρων στον κλάδο αυτοκινήτου κοντά στο 25%, ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Σαρρηγεωργίου, δεν υπάρχει κίνδυνος πτωχευτικού ασφαλίστρου, αφού οι εταιρίες έχουν μπει ήδη από τώρα στη διαδικασία του Solvency II, καθώς η εποπτεία από την Τράπεζα της Ελλάδος είναι ιδιαίτερα αυστηρή. «Η εκτίμησή μου είναι ότι δεν θα δούμε λουκέτα ασφαλιστικών εταιριών στο μέλλον», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Τέλος, ο κ. Σαρρηγεωργίου αναφέρθηκε στη μείωση των παραπόνων των πελατών προς τις ασφαλιστικές, καθώς και στο γεγονός ότι την περίοδο της κρίσης ο κλάδος συνέχισε να ανταποκρίνεται πλήρως στις υποχρεώσεις προς τους πελάτες του, παρά το γεγονός ότι απώλεσε γύρω στα 3 δισ. ευρώ, εξαιτίας του PSI.
Πηγή:euro2day.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου