Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

Συγκίνησαν Ίβκοβιτς και Σπανούλης



Σε κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη Τύπου της ΚΑΕ Ολυμπιακός προς τιμήν του Ντούσαν Ίβκοβιτς, για τον οποίο θα διεξαχθεί φιλικός αγώνας...



στις 20 Σεπτεμβρίου.

Ο Σέρβος δάσκαλος του μπάσκετ, που οδήγησε τους «ερυθρόλευκους» στην κορυφή της Ευρώπης το 1997 και το 2012, δήλωσε Ολυμπιακός, ενώ ξεχώρισε τον Βασίλη Σπανούλη, ο οποίος καθόταν δίπλα του στο πάνελ, ως τον καλύτερο επαγγελματία παίκτη που είχε ποτέ.

«Θέλω να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό, τους προέδρους, που δέχτηκαν να διοργανώσουν αυτό το παιχνίδι. Είχα τη φιλοσοφία να μη δουλέψω ποτέ δύο φορές στην ίδια ομάδα, αλλά δικαιώθηκα όταν μετά από 15 χρόνια επέστρεψα στον Ολυμπιακό και πιστεύω πως ο ίδιος είμαι Ολυμπιακός», δήλωσε ο «σοφός».

«Θα προσπαθήσω να μαζέψουμε μία ομάδα παικτών που θα είναι σε επίπεδο Ευρωλίγκας, δεν θέλω να πω ΝΒΑ, με παίκτες που θα είναι από Φενέρμπαχτσε, από ΤΣΣΚΑ, από Εφές και άλλους διεθνείς της Σερβίας. Πιστεύω πως οι περισσότεροι θα έρθουν, θα μας κάνουν την τιμή για να είναι αυτή η γιορτή όσο γίνεται καλύτερη και μεγαλύτερη», συνέχισε.

Και κατέληξε: «Πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός έχει τους καλύτερους φιλάθλους και τους καλώ να έρθουν σε αυτό το παιχνίδι που είναι φιλανθρωπικό, για να συγκεντρώσουμε περισσότερα χρήματα. Θα πάνε στο "Χαμόγελο του Παιδιού" από την Ελλάδα και σε ένα νοσοκομείο του Βελιγραδίου. Περιμένω και από εσάς, τα ΜΜΕ, όπως είχαμε τέλεια συνεργασία τόσα χρόνια, μία βοήθεια. Θα είμαι εδώ συνέχεια μετά τις 10 Σεπτεμβρίου και θα είμαι στη διάθεσή σας».

Για την Ευρωλίγκα του 2012 ανέφερε ότι «αλλάξαμε πολύ την ομάδα, μειώθηκε το μπάτζετ, αλλά είχαμε έναν πολύ καλό κορμό Ελλήνων παικτών. Μια πλήρης ομάδα πρέπει να έχει γηγενείς παίκτες. Πιστεύω πως αυτή η γενιά, μαζί με τον Σπανούλη έδωσε πάρα πολλά και είναι ακόμη μαζί και τους εύχομαι να συνεχίσουν έτσι».

Όσο για τον αρχηγό του Ολυμπιακού, είπε: «Ήμουν τυχερός που συνεργάστηκα με τόσους μεγάλους παίκτες. Μη μου ζητήσετε να ξεχωρίσω κάποιον. Από όλους αυτούς όμως, αν έπρεπε να ξεχωρίσω τον πιο επαγγελματία, το πιο παλικάρι από όλους, ήταν ο Βασίλης. Θυμάμαι έναν αγώνα με την ΤΣΣΚΑ Δεκέμβριο, που μας είπαν οι γιατροί πως θα είναι έτοιμος τον Ιανουάριο και βλέπουμε, αλλά εκείνος ήθελε να παίξει και έπαιξε».

Ο Βασίλης Σπανούλης, από την πλευρά του, τόνισε: «Ό,τι και να πω για τον κόουτς είναι λίγο. Δεν χρειάζεται εγώ να πω για την ανεκτίμητη αξία του, όχι μόνο για τον Ολυμπιακό αλλά για το παγκόσμιο μπάσκετ. Δεν είναι μόνο οι τίτλοι του, αλλά ακόμη πιο σημαντικό είναι πόσοι παίκτες αναδείχθηκαν από εκείνον και δεν θα ήταν οι ίδιοι αν δεν περνούσαν από τα χέρια του. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που ήμουν υπό τις οδηγίες του και καταφέραμε να κάνουμε κάτι μεγάλο μαζί».

Όπως είπε ο Σπανούλης «αυτό το φιλικό ήταν το ελάχιστο που μπορούσε να κάνει ο Ολυμπιακός. Θα ήθελα το γήπεδο να γεμίσει, άλλωστε ο αγώνας έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα και θα είναι το πρώτο φιλικό στην Αθήνα. Ελπίζω το φιλικό να είναι αντάξιο της προσφοράς και όλων όσων έχει δώσει σαν παίκτες και σαν ανθρώπους σε όλους εμάς ο Ντούσαν Ίβκοβιτς».

Και κατέληξε: «Ο κόουτς με άλλαξε πάρα πολύ. Μου έδωσε ψυχολογία, μου έβγαλε τον καλύτερό μου εαυτό, με στήριξε σε καλές και άσχημες στιγμές, γιατί πάντα υπάρχουν και οι κακές στιγμές. Για έναν παίκτη όταν έχει έναν τέτοιο προπονητή, του ανεβάζει πολύ την ψυχολογία και μετά είναι εύκολο να παίξεις το καλύτερο μπάσκετ που μπορεί. Επίσης μου έδωσε ελευθερία στο παιχνίδι μου και για πρώτη φορά στην καριέρα μου στηρίχτηκε μία ομάδα πάνω μου».

Ο αγώνας θα διεξαχθεί στο ΣΕΦ. Ο Ολυμπιακός θα παρουσιάσει σε αυτό το παιχνίδι τη νέα εμφάνισή του και η συνάντηση θα τελεστεί υπό την αιγίδα της Εuroleague. Η ομάδα του Ντούσαν Ίβκοβιτς θα αποτελείται από παίκτες που έχουν αγωνιστεί υπό την καθοδήγησή του, ενώ παρόντες θα είναι και μεγάλες προσωπικότητες.

Τα εισιτήρια θα αρχίσουν να κυκλοφορούν από αύριο και το μεγαλύτερο μέρος τους θα κοστίζει 5 και 10 ευρώ. Δεν θα ισχύσουν τα διαρκείας, γιατί σκέψη του κόουτς είναι όλα τα έσοδα να δοθούν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα, ένα από την Ελλάδα και ένα από τη Σερβία. Τον αγώνα θα τον καλύψει ζωντανά η COSMOTE TV, ενώ θα μεταδοθεί και στο εξωτερικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου