Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Champions League: MVP της 8ης αγωνιστικής ο Μποχωρίδης

Champions League: MVP της 8ης αγωνιστικής ο Μποχωρίδης

Ο Λευτέρης Μποχωρίδης με την ηγετική του εμφάνιση στον εκτός έδρας αγώνα με την Ζιέλονα Γκόρα οδήγησε τον Άρη στη νίκη και παράλληλα πήρε το βραβείο...



 του MVP της 8ης αγωνιστικής του Champions League.

Συγκεκριμένα ο Ελληνας γκαρντ στην αναμέτρηση με την πολωνική ομάδα είχε απολογισμό 22 πόντους, 9 ασίστ και 3 κλεψίματα, συγκεντρώνοντας έτσι 32 βαθμούς στο σύστημα αξιολόγησης.

Ο Μποχωρίδης δήλωσε για την ατομική του αυτή διάκριση στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης: «Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί είμαι μόλις 10 μέρες στην ομάδα, και μπόρεσα να την βοηθήσω να πάρει αυτή την σημαντική νίκη.

Παίξαμε συνολικά καλά και οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν να βγάλω τον καλύτερο εαυτό μου. Είμαι περήφανος που φοράω την φανέλα του Άρη. Είναι μια ομάδα με μεγάλη ιστορία και πολλούς τίτλους. Επέστρεψα για να βοηθήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου