Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Euroleague: Η ώρα του Final 4 έφτασε



Όλα είναι έτοιμα στην Βιτόρια, για να υποδεχθεί το Final 4 της Euroleague.


Οι φιναλίστ, ΤΣΣΚΑ Μόσχας, Φενέρμπαχτσε, Αναντολού Εφές και Ρεάλ Μαδρίτης θα διεκδικήσουν το τρόπαιο στην ισπανική πόλη, με την «αυλαία» να ανοίγει αύριο (17/05) στις 19:00 με τον τουρκικό «εμφύλιο», ανάμεσα στην Φενέρ και στην Αναντολού.

Στις 22:00 είναι προγραμματισμένο το ντέρμπι, ΤΣΣΚΑ Μόσχας-Ρεάλ Μαδρίτης, σε μία επανάληψη του περυσινού ημιτελικού που βρήκε νικήτρια την μετέπειτα πρωταθλήτρια Ευρώπης, Ρεάλ Μαδρίτης.

Ο Δημήτρης Ιτούδης και η ΤΣΣΚΑ Μόσχας θέλουν «εκδίκηση» για τον αποκλεισμό τους στο Βελιγράδι από τους «μερένγκες». Ο Έλληνας τεχνικός απάντησε για το αν υπάρχουν μυστικά στο ματς με τη «Βασίλισσα»:

«Μακάρι να υπήρχαν σε αυτό το χρονικό στάδιο για να τα έχουμε εγώ και οι παίκτες μου και να μην τα αποκαλύψουμε. Πρέπει να είσαι αποφασιστικός, να παλεύεις. Όλοι έχουμε παίξει μεταξύ μας από δύο φορές αλλά αυτό είναι διαφορετικό επίπεδο. Απλά πρέπει να παίξουμε το παιχνίδι».

Ο πολυνίκης της διοργάνωσης, Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς απέφυγε τα «παχιά λόγια». Όπως κάνει άλλωστε πριν από κάθε μεγάλο ματς, ο Σέρβος κράτησε χαμηλούς τόνους, αν και η ομάδα του είναι το μεγάλο φαβορί απέναντι στην Εφές:

«Δεν είμαστε σε θέση να υποσχεθούμε τίποτα. Η συγκέντρωσή μας είναι μόνο σε αυτό το παιχνίδι», ενώ παραδέχθηκε: «Δεν έχουμε τον Ντατόμε και τον Λοβέρν στα πλάνα μας. Οι Κάλινιτς και Βέσελι έχουν αρχίσει και προπονούνται με την ομάδα. Έχουν κάνει μόνο δύο προπονήσεις και δεν ξέρουμε πως θα αντιδράσουν. Θέλουν όμως πολύ να βοηθήσουν την ομάδα. Όσοι υπάρχουν θα παλέψουν».

Ο τεχνικός της πρωταθλήτριας Ευρώπης, Πάμπλο Λάσο, δεν έκρυψε ότι ο στόχος της Ρεάλ είναι να ανέβει ξανά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου: «Δημιουργήσαμε ομάδα με μέταλλο. Δεν είναι εύκολο να φτάνεις σε φάιναλ φορ. Η ομάδα είναι έτοιμη ψυχολογικά και πνευματικά. Έχω τεράστιο σεβασμό για τους παίκτες που φόρεσαν τη φανέλα της ομάδας πέρυσι. Άλλαξε η ομάδα και σέβομαι αυτούς που έχω δίπλα μου. Θέλω πολύ να επιστρέψουμε στη Μαδρίτη ως πρωταθλητές Ευρώπης, αλλά η μόνη μου έγνοια είναι να επιστρέψω στη γυναίκα και τα παιδιά μου».

Στο φάιναλ φορ της Euroleague το 2000 στη Θεσσαλονίκη, σε αυτό της Σουπρολίγκας το 2001 και φέτος στο φάιναλ φορ της Βιτόρια, η Αναντολού Εφές έφτασε με προπονητή τον Εργκίν Αταμάν.

Ο Τούρκος τεχνικός δήλωσε ενόψει του «εμφύλιου» με την Φενέρμπαχτσε: «Έχουμε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και πρέπει να κάνουμε το επόμενο βήμα. Θα παίξω ενάντια στον καλύτερο προπονητή όλων των εποχών στη διοργάνωση, αλλά έχουμε αυτοπεποίθηση, πιστεύουμε σε εμάς. Όταν έχεις δίπλα σου τέτοιους προπονητές, νιώθεις ωραία. Βλέπω τον Ομπράντοβιτς εδώ κι έξι χρόνια στην Τουρκία, οπότε είμαι συνηθισμένος. Εκπροσωπούμε τη χώρα μας κι είμαστε χαρούμενοι γι΄αυτό, δύο ομάδες σε φάιναλ φορ! Εκπροσωπώ το σύλλογο και το τούρκικο μπάσκετ και είμαι χαρούμενος».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου