Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

Στην Αθήνα για τον Παναθηναϊκό ο Στέφαν Γιόβιτς



Ο Παναθηναϊκός έχει πολλά να διορθώσει και η πρώτη κίνηση του Δημήτρη Πρίφτη ήταν ο Στέφαν Γιόβιτς. Ο 31χρονος point guard έφτασε...

το απόγευμα της Δευτέρας στην Αθήνα με μικρή καθυστέρηση, μιας και είχε «κολλήσει» κορωνοϊό και αναγκάστηκε να μπει σε καραντίνα.

Ο Σέρβος μπασκετμπολίστας κατά τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του «τριφυλλιού» είπε χαρακτηριστικά:

Για την συμφωνία του με τους «πράσινους»:
«Σας ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Θέλω να ευχηθώ σε όλους καλή χρονιά. Έχετε δίκιο, έλειψα για έξι μήνες, γιατί είχα έναν σοβαρό τραυματισμό με την εθνική ομάδα. Τώρα είμαι ικανοποιημένος που βρίσκομαι εδώ και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα. Ελπίζω πως το δεύτερο μισό της σεζόν θα είναι πολύ καλύτερο από το πρώτο».

Για τη φυσική του κατάσταση μετά από μεγάλο διάστημα απουσίας:
«Νιώθω εξαιρετικά. Μου είχαν πει πως θα μείνω εκτός για δύο μήνες. Ύστερα από κάποιες εξετάσεις στη Γερμανία αποφασίσαμε να μείνω εκτός για παραπάνω καιρό, για να είμαι ασφαλής και 100% έτοιμος. Μιλήσαμε με τον Παναθηναϊκό τον Δεκέμβριο και ήταν εύκολο να αποφασίσω να υπογράψω εδώ».

Για τη σεζόν που διανύει ο Παναθηναϊκός:
«Παρακολούθησα πολλά ματς, είμαι και κοντά με τον Νέντοβιτς. Σίγουρα, η σεζόν δεν είναι καλή μέχρι τώρα. Περιμένω από τους νέους μου συμπαίκτες να προσπαθήσουν περισσότερα. Εγώ θα τα δώσω όλα, θα δώσω ό,τι έχω. Ξέρω πως μπορεί να μην είμαι στην καλύτερη φυσική κατάσταση, αλλά δώσω τον καλύτερό μου εαυτό πρώτα στις προπονήσεις και μετά στα ματς. Θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί μέχρι το τέλος της σεζόν στην Euroleague. Έχουμε καλές πιθανότητες για το Κύπελλο και μετά το πρωτάθλημα».

Για το χρονοδιάγραμμα και πότε θα μπορέσει να αγωνιστεί:
«Ίσως δεν υπάρχει ακριβώς αυτή τη στιγμή. Θα το δούμε μόλις κάνω τις ιατρικές εξετάσεις αύριο και μπω στην ομάδα. Πιστεύω πως σε λίγες μέρες και ύστερα από μερικές προπονήσεις θα είμαι έτοιμος να ενσωματωθώ στην ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου