Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023

Ούτε Αταμάν ούτε Γιαννακόπουλος - Αυτός... φέρνει Πάντερ στο ΟΑΚΑ


Οι Πράσινοι δίνουν γη και ύδωρ κι έχουν έναν... σύμμαχο. Ο Αμερικανός αποτελεί τον Νο1 στόχο για την ομάδα που θέλει να χτίσει ο Τούρκος προπονητής...

και όλοι προσπαθούν να τον πείσουν να επιστρέψει στην Ελλάδα.

Αναμφίβολα η πιο καυτή υπόθεση του καλοκαιριού είναι ο Κέβιν Πάντερ, ο οποίος είχε πει πως θα αποφάσιζε λίγο μετά το τέλος της σειράς της Αδριατικής Λίγκας, ανάμεσα σε Παρτιζάν κα Ερυθρό Αστέρα. Η σειρά ολοκληρώθηκε με την Παρτιζάν να κατακτά το πρωτάθλημα και τον ίδιο να βγαίνει ο MVP των τελικών, μιας και κατέκτησε η ομάδα του το τρόπαιο μετά από 10 χρόνια λειψανδρίας. Ο Πάντερ ήταν συγκινητικός στους τελικούς και έβαλε 32 πόντους στο ματς που έκαιγε η μπάλα και πλέον μένει να δούμε τι θα πράξει και τι θα αποφασίσει.

Τι δήλωσε ο Πάντερ

Οι Σέρβοι δημοσιογράφοι τον ρώτησαν αν θα παραμείνει στην ομάδα του Βελιγραδίου κι εκείνος παραδέχτηκε εμμέσως πλην σαφώς πως έχει να εξετάσει κι άλλες προτάσεις, ξεκαθαρίζοντας πως θα αποφασίσει άμεσα.

“Έχετε ακούσει όλη αυτή τη φημολογία,, δεν είναι μυστικό πως αυτή η καθοριστική απόφαση (σ.σ. για το επόμενο συμβόλαιό μου) έρχεται πολύ νωρίς. Θα εξετάσω τα δεδομένα και θα αποφασίσω σε λίγες μέρες, Τώρα είναι ώρα να πανηγυρίσουμε το πρωτάθλημα”, σχολίασε ο Αμερικανός γκαρντ.



Το μεγάλο πράσινο όπλο, περά από τα χρήματα

«Ο Πάντερ ήλθε στο Λαύριο με 3.500 δολάρια τον μήνα και έφυγε πριν τελειώσει η σεζόν 2016-17. Πήγε στο Βέλγιο με ένα πολύ καλό συμβόλαιο στην Αντβέρπ, με πάνω από τα τριπλάσια χρήματα τον μήνα. Τη δεύτερη χρονιά ξεκίνησε στην Πολωνία και από εκεί τον πήρε η ΑΕΚ». Αυτά ήταν τα λόγια του Χρήστου Σερέλη σε συνέντευξη που είχε δώσει και όπως καταλαβαίνετε ο Πάντερ του χρωστάει τα... πάντα, μιας και από τα 35.000 δολάρια ετησίως, έχει φτάσει να αξίζει κοντά στα 2 εκατ. ευρώ, με τον Παναθηναϊκό να έχει κάνει πρόταση μαμούθ στα 2.4 εκατ. ευρώ.

Πάντως πρέπει να πούμε πως η εκτίμηση ανάμεσα στους δύο άνδρες είναι αμοιβαία, μιας και ο Πάντερ δήλωνε πρόσφατα στο SDNA πως:

«Με έκανε ως παίκτη να καταλάβω καλύτερα το παιχνίδι στην Ευρώπη. Μου έδωσε μια ευκαιρία όταν βγήκα από το κολέγιο και επέμεινε πάνω μου. Με είδε να ωριμάζω ως παίκτης και ως άνθρωπος. Θα τον αγαπάω για πάντα. Μου έδωσε την πρώτη μου δουλειά, ήταν ο πρώτος που μου έδωσε μια ευκαιρία και με πίστεψε. Ήθελε να είμαι ο εαυτός μου και με βοήθησε πολύ, γιατί ήμουν rookie στην Ευρώπη. Τρέφω μεγάλο σεβασμό για εκείνον και θα τον αγαπάω μέχρι να πεθάνω».

Όπως καταλαβαίνετε, λοιπόν, πέρα από τα χρήματα ο Παναθηναϊκός έχει να προσφέρει και τον άνθρωπο που έφτιαξε το όνομά του Πάντερ και σίγουρα το έχει ζυγίσει καλά αυτό ο Αμερικανός άσος. Μένει να δούμε τις εξελίξεις...

Πηγή:  sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου