Με 57 πληρώματα, 579,31 χλμ. 11 ειδικών διαδρομών από τα 733,96 χλμ. συνολικά, εκκίνηση από την Ακρόπολη και τερματισμό στην Ιτέα...
στο φετινό Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις νικητές αναδείχθηκαν οι Ρίτσαρντ Τζόρνταν – Σαμ Κόλις.
Ηταν η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που ένα βρετανικό πλήρωμα κερδίζει το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, που αποτέλεσε τον 9ο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι Ιστορικών Αυτοκινήτων με τους Τζόρνταν – Κόλις να βρίσκονται στις θέσεις οδηγού – συνοδηγού σε ένα εκπληκτικό πισωκίνητο Ford Escort RS1800 MKII και ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Ο αγώνας κρίθηκε στο τέλος, καθώς ενώ οι πρωτοπόροι του πρώτου σκέλους, Γκισλέν ντε Μεβιού – Ζοάν Ζαλέ πήγαιναν προς μια εύκολη επικράτηση, τελικά λίγο πριν την 9η ειδική διαδρομή του αγώνα προδόθηκαν από τον κινητήρα του Mazda 323 GTX και εγκατέλειψαν. Τότε, επικεφαλής του αγώνα βρέθηκαν οι Τίμπορ Ερντί Τζούνιορ – Ιστβάν Κερέκ με ένα Ford Sierra RS Cosworth 4×4, όμως τους Ούγγρους απείλησαν και τελικά τους κέρδισαν Βρετανοί οι Τζόρνταν – Κόλις.
Αυτή ήταν η πρώτη επιτυχία του πληρώματος σε επίπεδο γενικής, οι οποίοι δήλωσαν ενθουσιασμένοι από τις ειδικές διαδρομές της πατρίδας μας.
Πάντως οι Τίμπορ Ερντί Τζούνιορ – Ιστβάν Κερέκ αρκούνταν στη δεύτερη θέση καθώς έφτανε για να αναδειχθούν Πρωταθλητές Ευρώπης.
Στην πρώτη θέση μεταξύ των πληρωμάτων που προσμέτρησαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών τερμάτισαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας, που αν και δυσκολεύτηκαν με το υδραυλικό τιμόνι της Lancia Delta Integrale, χάνοντας χρόνο στις πρωινές διαδρομές της Κυριακής, ωστόσο μπόρεσαν να τερματίσουν πρώτοι Ελληνες και 3οι στη γενική κατάταξη.
Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας
Τέταρτοι ήταν οι Βρετανοί Ερνι Γκράχαμ – Αννα Γκράχαμ με το δεξιοτίμονο Ford Escort MKII, που συμμετείχαν για μια ακόμη φορά στο Ιστορικό Ακρόπολις.
Στην 5η θέση ολοκλήρωσαν οι Τζέιμς Πότερ – Κάρεν Γκράχαμ επίσης με Ford Escort MKII, ενώ 6οι γενικής και δεύτεροι Έλληνες τερμάτισαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Αθανάσιος Σαμαράς, οδηγώντας μία Lancia 037 Rally.
Γιώργος Παραδείσης – Πλούταρχος Στεργίου
Ακολούθησαν οι Γιώργος Παραδείσης – Πλούταρχος Στεργίου με Ford Escort RS 1600 MKI, οι οποίοι ήταν και πρώτοι στην Κατηγορία 2, οι Λαμιώτες Κωνσταντίνος Μυλωνάς – Νίκος Παραπέρας με Toyota Celica TA22 (κέρδισαν και την κατηγορία των 1600 κ.εκ.), οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου – Μάνος Σιγάλας με προσθιοκίνητο Toyota Starlet EP71 Turbo (πρώτοι στην κατηγορίας τους), και στη 10η θέση και δεύτεροι στην Κατηγορία 3 οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης – Θάνος Παπαγεωργίου, με Ford Escort RS2000 του οδηγού.
Δημήτρης Αμαξόπουλος – Χαρά Μωραΐτη
Στην 11η θέση τερμάτισαν οι Δημήτρης Αμαξόπουλος – Χαρά Μωραΐτη με Toyota Corolla και στη 12η γενικής και δεύτερη στα προσθιοκίνητα και στην τρίτη στα 1600 οι παλιοί Πρωταθλητές Ελλάδος, Γρηγόρης Νιώρας – Κώστας Κακαλής, με Opel Corsa A GSi.
Στον τερματισμό έφτασαν και οι Κωνσταντίνος Αργυρίου – Σταμάτης Λάσκος με Toyota Starlet EP71 προσθιοκίνητο.
Ραντεβού του χρόνου για ένα ακόμα Ράλλυ Ακρόπολις με Ιστορία.
Ηταν η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που ένα βρετανικό πλήρωμα κερδίζει το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, που αποτέλεσε τον 9ο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι Ιστορικών Αυτοκινήτων με τους Τζόρνταν – Κόλις να βρίσκονται στις θέσεις οδηγού – συνοδηγού σε ένα εκπληκτικό πισωκίνητο Ford Escort RS1800 MKII και ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Ο αγώνας κρίθηκε στο τέλος, καθώς ενώ οι πρωτοπόροι του πρώτου σκέλους, Γκισλέν ντε Μεβιού – Ζοάν Ζαλέ πήγαιναν προς μια εύκολη επικράτηση, τελικά λίγο πριν την 9η ειδική διαδρομή του αγώνα προδόθηκαν από τον κινητήρα του Mazda 323 GTX και εγκατέλειψαν. Τότε, επικεφαλής του αγώνα βρέθηκαν οι Τίμπορ Ερντί Τζούνιορ – Ιστβάν Κερέκ με ένα Ford Sierra RS Cosworth 4×4, όμως τους Ούγγρους απείλησαν και τελικά τους κέρδισαν Βρετανοί οι Τζόρνταν – Κόλις.
Αυτή ήταν η πρώτη επιτυχία του πληρώματος σε επίπεδο γενικής, οι οποίοι δήλωσαν ενθουσιασμένοι από τις ειδικές διαδρομές της πατρίδας μας.
Πάντως οι Τίμπορ Ερντί Τζούνιορ – Ιστβάν Κερέκ αρκούνταν στη δεύτερη θέση καθώς έφτανε για να αναδειχθούν Πρωταθλητές Ευρώπης.
Στην πρώτη θέση μεταξύ των πληρωμάτων που προσμέτρησαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών τερμάτισαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας, που αν και δυσκολεύτηκαν με το υδραυλικό τιμόνι της Lancia Delta Integrale, χάνοντας χρόνο στις πρωινές διαδρομές της Κυριακής, ωστόσο μπόρεσαν να τερματίσουν πρώτοι Ελληνες και 3οι στη γενική κατάταξη.
Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας
Τέταρτοι ήταν οι Βρετανοί Ερνι Γκράχαμ – Αννα Γκράχαμ με το δεξιοτίμονο Ford Escort MKII, που συμμετείχαν για μια ακόμη φορά στο Ιστορικό Ακρόπολις.
Στην 5η θέση ολοκλήρωσαν οι Τζέιμς Πότερ – Κάρεν Γκράχαμ επίσης με Ford Escort MKII, ενώ 6οι γενικής και δεύτεροι Έλληνες τερμάτισαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Αθανάσιος Σαμαράς, οδηγώντας μία Lancia 037 Rally.
Γιώργος Παραδείσης – Πλούταρχος Στεργίου
Ακολούθησαν οι Γιώργος Παραδείσης – Πλούταρχος Στεργίου με Ford Escort RS 1600 MKI, οι οποίοι ήταν και πρώτοι στην Κατηγορία 2, οι Λαμιώτες Κωνσταντίνος Μυλωνάς – Νίκος Παραπέρας με Toyota Celica TA22 (κέρδισαν και την κατηγορία των 1600 κ.εκ.), οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου – Μάνος Σιγάλας με προσθιοκίνητο Toyota Starlet EP71 Turbo (πρώτοι στην κατηγορίας τους), και στη 10η θέση και δεύτεροι στην Κατηγορία 3 οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης – Θάνος Παπαγεωργίου, με Ford Escort RS2000 του οδηγού.
Δημήτρης Αμαξόπουλος – Χαρά Μωραΐτη
Στην 11η θέση τερμάτισαν οι Δημήτρης Αμαξόπουλος – Χαρά Μωραΐτη με Toyota Corolla και στη 12η γενικής και δεύτερη στα προσθιοκίνητα και στην τρίτη στα 1600 οι παλιοί Πρωταθλητές Ελλάδος, Γρηγόρης Νιώρας – Κώστας Κακαλής, με Opel Corsa A GSi.
Στον τερματισμό έφτασαν και οι Κωνσταντίνος Αργυρίου – Σταμάτης Λάσκος με Toyota Starlet EP71 προσθιοκίνητο.
Ραντεβού του χρόνου για ένα ακόμα Ράλλυ Ακρόπολις με Ιστορία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου