Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Ρομπέρτο: Δική μου η απόφαση να φύγω, τη σεβάστηκε ο πρόεδρος



Συγκινητικό ήταν το αντίο του Ρομπέρτο στον Ολυμπιακό, όπως εκφράστηκε μέσα από την επιστολή του προς την «ερυθρόλευκη» οικογένεια.


Ο Ισπανός τερματοφύλακας αναφέρθηκε σε όσα βίωσε κατά την τριετή παραμονή του στους πρωταθλητές Ελλάδας, ευχαρίστησε τον πρόεδρο της πειραϊκής ΠΑΕ για τη στήριξή του και ζήτησε από τους φίλους της ομάδας να συνεχίζουν να τη στηρίζουν με το δικό τους μοναδικό τρόπο.


Στην επιστολή του ο Ρομπέρτο μεταξύ άλλων αναφέρει:


«Θα ήθελα οπωσδήποτε να κάνω ειδική αναφορά στον Πρόεδρο μας, τον κ. Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος όχι μόνο πίστεψε σε μένα όταν πρωτοήρθα, αλλά μου έδωσε και την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για να δουλέψω και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό.... Και στις δύσκολες στιγμές μου, φέρθηκε σαν να ήμουν γιος του, δείχνοντας μου την στήριξήτου και προσφέροντάς μου ό,τι μπορούσε [...] Με κατάλαβε, με σεβάστηκε και με βοήθησε μέσα από την καρδιά του. Πριν από λίγες μέρες του είπα οτι επιθυμία μου ήταν να μπορέσω να πω σε αυτο το γράμμα ότι ο Πρόεδρός μου, ο κύριος Βαγγέλης Μαρινάκης, με βοήθησε να είμαι κοντά στην οικογένειά μου.

Θα ήθελα να σας πω οτι η απόφαση να φύγω ήταν δική μου. Έχω λάβει άπειρα μηνύματα και αυτός ο Σύλλογος μου πρόσφερε όλα τα απαραίτητα μέσα για να μείνω. Και εσείς εννοείται, τόσες και τόσες φορές μου τραγουδήσατε να μείνω για πάντα στο λιμάνι...

Αλλά η ζωή δεν είναι μόνο το ποδόσφαιρο, είναι και το να βρίσκεις μια ισορροπία που να σε κάνει ευτυχισμένο. Και εγώ έχω 2 μικρά κίνητρα που χρειάζονται και αυτά τον ήρωα τους.

Όποιος με γνωρίζει ξέρει ότι ποτέ δεν έκανα κατι για τα χρήματα. Πριν από λίγο καιρό υποσχέθηκα οτι ποτέ δεν θα άφηνα αυτόν το Σύλλογο παρά μόνο για να αναζητήσω την ευτυχία μου σε άλλο μέρος.

Και ειμαι υπερήφανος που αν και είχα την ευκαιρία, ποτέ δεν ένοιωθα την ανάγκη να αναζητήσω την ευτυχία μου σε άλλο μέρος... Τώρα την νιώθω. Τώρα ξεκινάω νέα περιπέτεια σε έναν σύλλογο που πίστεψε σε μένα. Τον οποίο πρεπει να ευχαριστήσω για την υπομονή και την προσπάθεια που καταβάλλει για να με αποκτήσει. Ένα σύλλογο ιστορικό και σεβαστό από όλους. Με ενα πρότζεκτ πολύ συναρπαστικό στο οποίο θα συμμετάσχω με πολλή όρεξη και κίνητρο για να πετύχω όλους τους στόχους μας.

Νιώθω έτοιμος να αντιμετωπίσω οποιαδήποτε πρόκληση, νιώθω οτι είμαι στην καλύτερη στιγμή μου, και αυτό το συναίσθημα το απόκτησα επίσης στον Ολυμπιακό, αυτά τα τρία υπέροχα χρόνια.

Θα σας ζητήσω μόνο ενα πράγμα... Να συνεχίσετε να στηρίζετε την ομάδα όπως μόνο εσείς ξέρετε και αν κάνετε τους παίκτες να νιώσουν εστω και στο μισό όσο σημαντικό κάνατε εμένα να νιώσω, θα είναι πολύ προνομιούχοι. Δεν θα πω περισσότερα, για έναν απλό λόγο...

Γιατί αυτός ο Σύλλογος και ο κόσμος του έκλεψαν ενα σημαντικό κομμάτι από την καρδιά μου, αλλά πρεπει να σας ζητήσω να το φροντίσετε πολύ καλά, γιατι ελπίζω μια μέρα να μπορέσω να επιστρέψω για να το πάρω πίσω και να συνεχίσω να γράφω ιστορία με αυτόν τον Σύλλογο που μου έχει δώσει τόσα. Για άλλη μια φορά, χίλια ευχαριστω μέσα απο την καρδιά μου... Ζήτω ο Θρύλος.... Ζήτω ο Ολυμπιακός!».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου